Szkolenie " Zarządzanie zmianą biurową - od planowania, przez komunikację, po angażowanie pracowników"
👥 Organizator: Workplace Team
Firma doradczo-szkoleniowa specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych i efektywnych środowisk pracy.
🔹 Wysoko wykwalifikowany zespół ekspertów
🔹 Doświadczenie w specyfice projektów zmiany biura
🔹 Podejście zorientowane na człowieka i jego potrzeby
👥 Trener: Ewelina Solecka - psycholog, konsultant, badacz, facylitator
Od lat oddziałuje na życie ludzi, poprawiając ich warunki pracy. Analizuje nowoczesne rozwiązania biurowe oraz sposoby organizowania przestrzeni pracy z uwzględnieniem psychologicznych koncepcji. Wspiera organizacje w procesie aranżacji przestrzeni biurowej oraz w zarządzaniu ryzykiem i emocjami w projekcie. Popularyzuje obszar workplace na konferencjach, w prasie branżowej oraz prowadząc wewnętrzne szkolenia i wykłady dla firm.
https://www.linkedin.com/in/ewelina-solecka-00280b87/
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku zbyt małej liczby uczestników.