Media społecznościowe w marketingu kultury | kurs dla sektora kultury
Buduj systematycznie społeczność, która żyje kulturą
Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:
Korzyści:
- 300 min. kursu on-line live - uczę osobiście zamiast nagrywać treści. Pytania możecie zadawać na bieżąco, będę, jak najwięcej tłumaczył na Waszych przykładach.
- Sprawdzona wiedza - uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w mojej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
- Social media dla kultury - rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.
- poznasz podstawy, na których można oprzeć płatną promocję wydarzeń na Facebooku i Instagramie.
Efekty:
Prowadzący:
Grzegorz Jędrek - jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK. We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.
Poza pracą cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam "Star Treka".
Kurs odbywa się na ZOOM. Osoby zapisane dostaną link dostępu najpóźniej dzień przed wydarzeniem. UWAGA: prosimy o sprawdzanie folderu SPAM - tam często wpadają maile z Evenea i z adresu [email protected]
Przysługuje Ci zwolnienie z VAT? A może Twoja instytucja nie ma możliwości dokonania opłaty przed wykonaną usługą. Napisz do nas!
Autorem zdjęcia jest Karol Stańczak (Narodowe Centrum Kultury).