Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne Rozwój osobisty Kultura i Sztuka Grafika i Sztuki Wizualne Polityka i Gospodarka

Q&A Comms zaprasza na 14. CLCCM Better Comms

location icon
Aula Artis ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Poznań
calendar icon
Od 21 paź 18:00 do 21 paź 21:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Cannes Lions Creative Comms Meeting to wyjatkowe coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki poznają najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz biorą udział w dyskusjach z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami.



PAMIĘTAMY O TRADYCJI I KREUJEMY PRZYSZŁOŚĆ

Cannes Lions Creative Comms Meeting organizujemy już od 2011 roku. Każda edycja dotyczyła innego zagadnienia i wpisywała się w obowiązujące w branży trendy. Przyglądaliśmy się kampaniom i temu, jak zmienia się marketing oraz PR. Tematy, które poruszaliśmy przez lata to m.in.: "Deep insights", "Authenticity", "Sharing ideas", "Fempowerment & Co", "No Plan B", oraz "Progres czy regres?".


SŁUCHAMY I INSPIRUJEMY

Nasz event to jedyna okazja obejrzenia nagrodzonych w Cannes kampanii oraz spotkania i wysłuchania ekspertów i ekspertek z branży. Jest to możliwe dzięki wieloletniej współpracy Q&A Comms i SAR. Gościliśmy zarówno przedstawicieli i przedstawicielki najważniejszych w Polsce mediów, jak i znanych marek czy twórców przełomowych kampanii. W wydarzeniu udział wzięli m.in.:

  • Natalia Hatalska- analityczka trendów, autorka bloga hatalska.com i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągani
  • Justyna Lach - dyrektorka marketingu YES Biżuteria
  • Martyna Kaczmarek - odpowiedzialna za nagrodzoną kampanię Ben&Jerry's "Niezniszczalna tęcza"
  • Agnieszka Juszkis - dyrektorka marketingu Galerii Posnania
  • Przemysław Jędrowski - dyrektor marketingu VOX
  • Maciej Krzysztoszek - rzecznik prasowy Amica
  • Natalia Mazur i Marta Danielewicz - dziennikarki "Gazety Wyborczej"
  • Andrzej Skworz - redaktor naczelny miesięcznika Press 
  • Tomasz Wygnański - redaktor naczelny "Media & Marketing Polska"


ZOBACZ, JAK WYGLĄDAŁY POPRZEDNIE EDYCJE

13. Cannes Lions Creative Comms Meeting
CREATIVITY2 
https://www.facebook.com/events/295171596600111 (2023)
Wideo z wydarzenia: https://www.facebook.com/QAComms/videos/3025674327... 
Media o 13. edycji: 
Nowy MarketingPRotoMarketing przy Kawie


12. Cannes Lions Creative Comms Meeting
PROGRES CZY REGRES?
https://www.facebook.com/events/496362439064732 (2022)

11. Cannes Lions Creative Comms Meeting
NO PLAN B
https://www.facebook.com/events/3027956410809560 (2021)

10. New Normal Creative Comms Meeting Live

BUSINESS AS UNUSUAL

https://www.facebook.com/events/167727468163290 (2021)

9. Cannes Lions Creative Comms Meeting
FEMPOWERMENT & CO.
https://www.facebook.com/events/367206577516958 (2019)

8. Cannes Lions Creative Comms Meeting
SHARING IDEAS
https://www.facebook.com/events/239078040109630/ (2018)

7. Cannes Lions Creative PR Meeting
AUTHENTICITY
https://www.facebook.com/events/117292805615338/ (2017)

6. Cannes Lions Creative PR Meeting
DEEP INSIGHTS
https://www.facebook.com/events/644471892394857/ (2016)

5. Cannes Lions Creative PR Meeting
BRANDS WITH PURPOSE
https://www.facebook.com/events/1623612594560330/ (2015)

4. Cannes Lions Creative PR Meeting
NOWE KONTRA STARE
https://www.facebook.com/events/571849606260109/ (2014)

...

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatny wstęp na 14. CLCCM Better Comms by Q&A Comms

dostępnych: 0

Wyprzedane Brak wolnych miejsc