Q&A Comms zaprasza na 14. CLCCM Better Comms
Cannes Lions Creative Comms Meeting to wyjątkowe coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki poznają najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz biorą udział w dyskusjach z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. To darmowe wydarzenie, którego nie możecie przegapić!
Podobnie jak w poprzedniej edycji, tym razem również obejrzymy najnowsze kampanie nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes i podyskutujemy z ekspertami z branży. W tym roku przyjrzymy się temu, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem.
Brandy angażujące się w działania z zakresu ESG są bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim - stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w Q&A Comms.
Na wydarzeniu będziemy mieli przyjemność gościć:
- Artura Cichonia - Head of Marketing w Just Eat Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
- dr Karolinę Adamską-Woźniak- Dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
- Pawła Nizińskiego - Współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners
- Sylwię Jedyńską - Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
- Zbigniewa Lewickiego - Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D - Innovation - Sustainability Executive kształtujący 'corporate start-ups'
- Katarzynę Czarską - ekspertka ds. komunikacji i narracji klimatycznych, Rzeczniczka Fundacji Climate&Strategy
Porozmawiamy o granicach między komunikacją proekologiczną a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.Nie przegapcie szansy na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość.