Prosto o marketingu i sprzedaży w Hilton Garden Inn Krakow Airport
Zapraszamy na wydarzenie "Prosto o marketingu i sprzedaży", które łączy w sobie debatę z networkingiem!
Uczestnikom zostanie przekazana praktyczna wiedza o działaniach marketingowych i sprzedażowych, do wdrożenia w swoich organizacjach, projektach oraz markach osobistych.
Z naszymi ekspertami porozmawiamy na temat: komunikacji w marketingu i sprzedaży, budowaniu wizerunku i społeczności oraz motywacji i zaangażowaniu do działania.
Wydarzenie składać będzie się z:
👉 panelu dyskusyjnego - debaty z udziałem publiczności
👉 networkingu
👉 angażującej i interaktywnej formy wraz z konkursami dla uczestników
Każdy uczestnik otrzyma:
👉 Praktyczne zestawy Prosto
👉 Certyfikat
👉 Przestrzeń na promocję w Wizytowniku Prosto
👉 Możliwość rozmowy z panelistami w ramach networkingu
👉 Rabat na zakupy w MT BIznes - 35%
👉 Punkty DIMAQ
Prelegenci:
✔️ Judyta Kowalczyk - strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds. marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy, autorka książki "10 przykazań skutecznej marki".
✔️ Dariusz Jaszcz - trener sprzedaży i komunikacji oraz ekspert w obszarze organizacji wydarzeń firmowych oraz gier szkoleniowych, moderator procesów design thiking.
✔️ Damian Urbaniec - multitasker, specjalista ds. marketingu i sprzedaży, konferansjer, spiker, narrator.
✔️ Michał Popek - strateg marketingowy, konsultant marketingu i sprzedaży w branży hotelarskiej, Scrum Master oraz Agile i zwinnego zarządzania.
✔️ Kaja Wachowska - dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu Prosto?
To cykliczne wydarzenia organizowane w różnych częściach Polski. Gromadzą one osoby, które interesują się tematami marketingowymi i sprzedażowymi. Składają się z dwóch części: panelu dyskusyjnego - debaty z udziałem publiczności oraz networkingu.
Zobacz, co zyskujesz!
- Inspiracja i prosty oraz praktyczny przekaz
Posłuchaj i porozmawiaj z liderami, ekspertami oraz kreatorami, którzy są praktyki biznesu i z pasją dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą. - Wiedza
Zyskaj wartościową, praktyczną, wiedzę podaną w przystępnej formie prosto do wdrożenia. Dzięki temu od razu zaczniesz działać skuteczniej. - Networking
Poznaj inne osoby, które mają podobne cele do Twojego. Wymiana wiedzy i doświadczenia doda Ci motywacji i wsparcia potrzebnych do dalszego rozwoju. - Bonusy, prezenty
Na każdym naszym wydarzeniu otrzymasz dodatkowe bonusy od naszych partnerów oraz przygotowane przez nasz zespół Prosto o marketingu i sprzedaży. Każdy uczestnik może otrzymać od nas certyfikat oraz punkty DIMAQ
Temat przewodni wydarzenia to MARKETING I SPRZEDAŻ!
Zacznij skuteczniej, lepiej i prościej działać i zarządzać w obszarze marketingu i sprzedaży. Pozyskując wiedzę, o tym jak skutecznie łączyć oba obszary. Poznaj skuteczne i praktyczne sposoby na promocję swoich produktów. Dowiedz się o najlepszych i najskuteczniejszych sposobach na sprzedaż oraz to w jaki sposób skutecznie komunikować się z otoczeniem. I inne...
Czy nasze wydarzenie jest dla Ciebie?
- Jeśli odpowiesz więcej niż raz pozytywnie na pytanie, to jak najbardziej!
- Chcesz uzyskać więcej praktycznej wiedzy w obszarze marketingu i sprzedaży?
- Zacząć efektywniej łączyć marketing ze sprzedażą?
- Widzisz wartość we współpracy marketingu ze sprzedażą?
- Chciałbyś lepiej komunikować się z otoczeniem?
- Szukasz motywacji, inspiracji do działania?
- Lubisz poznawać nowych ludzi i nawiązywać nowe ciekawe, wartościowe relacje?
- A może po prostu lepiej, skuteczniej zacząć promować swoje działania i zwiększać przez to zyski?
Zatem witamy Cię na naszej konferencji.
______________
A tuż przed wydarzeniem...
Szkolenie z komunikacji i budowania wizerunku!
Dla osób chcących głębiej poszerzyć wiedzę przygotowaliśmy szkolenie, które odbędzie się w dniu wydarzenia od godziny 12:00 do godziny 16:30.
- zaplanować i wdrożyć strategię rozwoju marki w obszarze wizerunku i komunikacji w mediach społecznościowych;
- budować wizerunek marki w mediach społecznościowych, aby zjednać sobie otoczenie i stać się rozpoznawalną marką;
- zbudować większą wartość postrzeganą oferowanych produktów lub usług;
- zwiększyć medialny zasięg i rozpoznawalność;
- uczynić relacje efektywnymi;
- wykorzystać dostępne zasoby, do tego, aby uczynić komunikację efektywną.
Program szkolenia:
- Budowanie wizerunku - zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
- Jak zarządzać komunikacją marki.
- Rola różnych mediów i narzędzi w budowaniu wizerunku.
- Cykl życia informacji w mediach społecznościowych.
- Tworzenie treści marketingowych.
Judyta Kowalczyk i Dariusz Jaszcz
_______
Po więcej informacji zapraszamy na: www.prostoomarketingu.pl.