Optymalizacja komunikacji z gośćmi hotelowymi. Jak powiadomienia push mogą wspierać sprzedaż usług i ofert specjalnych?
W 2024 roku średnia wartość rezerwacji dokonanej przez stronę hotelu wyniosła 519 USD, przewyższając tę uzyskiwaną za pośrednictwem OTA i systemów GDS. Co więcej, jak podaje raport SiteMinder hotele zanotowały 60 procentowy wzrost z rezerwacji bezpośrednich w porównaniu do innych kanałów.
Bezpośrednia komunikacja z gośćmi to nie tylko większa kontrola nad marką i doświadczeniem klienta, ale również szansa na skuteczniejszą sprzedaż, dosprzedaż, personalizację oferty i budowanie lojalności.
Jednym z najefektywniejszych narzędzi w tym zakresie są powiadomienia push - pozwalają one dotrzeć do klienta w idealnym momencie: przed, w trakcie oraz po pobycie.
29 kwietnia o 10:00 spotykamy się na webinarze, w trakcie którego dowiesz się:
- Jak wykorzystać powiadomienia push do zwiększenia ilości rezerwacji i sprzedaży usług dodatkowych.
- Jakie strategie komunikacyjne najlepiej sprawdzają się w branży hotelarskiej.
- Jak automatyzować wysyłkę powiadomień, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych.
Zarejestruj się i poznaj skuteczne strategie budowania lojalności i sprzedaży w hotelarstwie!
Zapisz się teraz!