Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Komunikacja i wystąpienia publiczne Turystyka i podróże

Optymalizacja komunikacji z gośćmi hotelowymi. Jak powiadomienia push mogą wspierać sprzedaż usług i ofert specjalnych?

location icon
Online
calendar icon
Od 29 kwi 10:00 do 29 kwi 11:00

W 2024 roku średnia wartość rezerwacji dokonanej przez stronę hotelu wyniosła 519 USD, przewyższając tę uzyskiwaną za pośrednictwem OTA i systemów GDS. Co więcej, jak podaje raport SiteMinder hotele zanotowały 60 procentowy wzrost z rezerwacji bezpośrednich w porównaniu do innych kanałów.

Bezpośrednia komunikacja z gośćmi to nie tylko większa kontrola nad marką i doświadczeniem klienta, ale również szansa na skuteczniejszą sprzedaż, dosprzedaż, personalizację oferty i budowanie lojalności.

Jednym z najefektywniejszych narzędzi w tym zakresie są powiadomienia push - pozwalają one dotrzeć do klienta w idealnym momencie: przed, w trakcie oraz po pobycie.

29 kwietnia o 10:00 spotykamy się na webinarze, w trakcie którego dowiesz się:

  • Jak wykorzystać powiadomienia push do zwiększenia ilości rezerwacji i sprzedaży usług dodatkowych.
  • Jakie strategie komunikacyjne najlepiej sprawdzają się w branży hotelarskiej.
  • Jak automatyzować wysyłkę powiadomień, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych.

Zarejestruj się i poznaj skuteczne strategie budowania lojalności i sprzedaży w hotelarstwie!

Zapisz się teraz!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Zapisz się, aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium. Optymalizacja komunikacji z gośćmi hotelowymi. Jak powiadomienia push mogą wspierać sprzedaż usług i ofert specjalnych?

Zapisz się, aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium.

29 Kwietnia 2025, 11:00