Maraton SPEAK IN_UX 2025
UX Research + Design (Kaminski Foundation)
Ulepszenie istniejącego produktu cyfrowego na podstawie przeprowadzonych badań - aplikacji Life Plan App. Celem jest zaprojektowanie modułu, który po ukończeniu trzech wypraw w aplikacji umożliwi użytkownikom dalsze angażowanie się w krótkie, cykliczne aktywności związane z odpornością psychiczną.
Fundacja Marka Kamińskiego wspiera młodzież w zapobieganiu depresji i budowaniu poczucia własnej wartości poprzez LifePlan Academy - program oparty na 5 krokach autorskiej Metody Biegun, stworzonej przez Marka Kamińskiego podczas jego ekstremalnych wypraw. Uczestnicy uczą się odkrywać swoje mocne strony, wyznaczać cele i konsekwentnie je realizować, rozwijając pewność siebie i odporność psychiczną.
LifePlan App to pierwsza na świecie aplikacja dla młodzieży (12-18 lat) pomagająca określać i osiągać własne cele według Metody Biegun. Poprzez angażujące ćwiczenia, historie inspirujących bohaterów i elementy grywalizacji, młodzi użytkownicy uczą się planowania, pokonywania przeszkód i wzmacniania swoich talentów. "Plecak" w aplikacji pozwala wracać do zadań, doskonalić umiejętności i świadomie rozwijać swój potencjał.
UX Design (Innovative Green Technology Solutions Foundation)
Zaprojektowanie doświadczenia użytkownika platformy IGTSF, tak aby wokół treści o ekologicznych rozwiązaniach powstawała społeczność, która nie tylko czyta i szuka inspiracji, ale także testuje rozwiązania, dzieli się efektami i wspólnie je rozwija. Celem Fundacji jest łączenie wiedzy, edukacji i współpracy, by inspirować do zmian i wspierać rozwój ekologicznych rozwiązań na każdym poziomie.
Projektowanie interakcji (IDEGO GROUP Sp. z o.o.)
Zaprojektowanie doświadczenia użytkownika platformy ESG dla statków, tak aby ułatwiało podejmowanie trafnych decyzji w dynamicznych warunkach — bez konieczności aktywnego korzystania z wizualnego interfejsu i z uwzględnieniem rosnących oczekiwań użytkowników wobec naturalności i kontekstowego wsparcia technologii.