Maraton SPEAK IN_UX 2025
Maraton SPEAK IN_UX 2025 - projektuj doświadczenia, które mają znaczenie
Dlaczego projektujesz?
Z chęci rozwiązywania realnych problemów? Bo interesuje Cię wpływ designu na codzienne życie? A może dlatego, że UX to coś więcej niż tylko użyteczność?
To pytanie stawiamy w tym roku podczas konferencji SPEAK IN_UX 2025 — i właśnie na nie chcemy również odpowiedzieć podczas Maratonu projektowania SPEAK IN_UX, który odbędzie się 24-26 października 2025 w PPNT Gdynia.
Interesujesz się projektowaniem doświadczeń użytkownika (UX)? Chcesz sprawdzić się w realnym projekcie i zdobyć praktyczne doświadczenie w pracy zespołowej, pracując jednocześnie nad rozwiązaniem, które ma pozytywny wpływ na świat?
Zgłoś się do udziału w Maratonie projektowym SPEAK IN_UX, który odbędzie się 24-26 października 2025 w PPNT Gdynia.
Podczas trzech intensywnych dni będziesz pracować wraz z zespołem nad prawdziwym wyzwaniem projektowym od firmy rozwijającej rozwiązania w duchu zrównoważonego rozwoju.
Jeśli interesujesz się UX, chcesz wejść w branżę, rozwijać się projektowo albo sprawdzić swoje kompetencje w multidyscyplinarnym zespole — czekamy na Ciebie.
Dla kogo?
- dla projektantów i projektantek, badaczy i badaczek, osób technicznych, graficznych i analitycznych.
- dla osób studiujących i po studiach z różnych kierunków: projektowania, informatyki, psychologii, socjologii, komunikacji, humanistyki, nauk społecznych i technicznych
- dla tych, którzy są zainteresowani projektowaniem doświadczeń i chcą sprawdzić się w pracy nad realnym produktem
- dla tych, którzy łączą światy - komunikację z designem, technikę z empatią, estetykę z funkcjonalnością
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wymagane są zapisy. Przed zgłoszeniem zapoznaj się z Regulaminem i szkicem porozumienia o uczestnictwie, które będzie musiał/a podpisać każdy/a uczestnik/czka.:
- Regulamin Maratonu SPEAK IN_UX
- Porozumienie o uczestnictwie w Maratonie SPEAK IN_UX
- Regulamin przestrzeni Coworkingu (w której odbędzie się Maraton)
Rekrutacja trwa od 4.08 do 30.09.
O zaakceptowaniu zgłoszenia decydują odpowiedzi, a nie kolejność zgłoszeń. Wypełnij formularz uważnie i z namysłem!
Wyzwania, nad którym będziemy pracowali w tym roku:
UX Research + Design (Kaminski Foundation)
Ulepszenie istniejącego produktu cyfrowego na podstawie przeprowadzonych badań - aplikacji Life Plan App. Celem jest zaprojektowanie modułu, który po ukończeniu trzech wypraw w aplikacji umożliwi użytkownikom dalsze angażowanie się w krótkie, cykliczne aktywności związane z odpornością psychiczną.
UX Design (Innovative Green Technology Solutions Foundation)
Zaprojektowanie doświadczenia użytkownika platformy IGTSF, tak aby wokół treści o ekologicznych rozwiązaniach powstawała społeczność, która nie tylko czyta i szuka inspiracji, ale także testuje rozwiązania, dzieli się efektami i wspólnie je rozwija. Celem Fundacji jest łączenie wiedzy, edukacji i współpracy, by inspirować do zmian i wspierać rozwój ekologicznych rozwiązań na każdym poziomie.
Projektowanie interakcji (IDEGO GROUP Sp. z o.o.)
Zaprojektowanie doświadczenia użytkownika platformy ESG dla statków, tak aby ułatwiało podejmowanie trafnych decyzji w dynamicznych warunkach — bez konieczności aktywnego korzystania z wizualnego interfejsu i z uwzględnieniem rosnących oczekiwań użytkowników wobec naturalności i kontekstowego wsparcia technologii.