Marketing

✅ Social media dla biznesu - marketing na Facebooku i Instagramie

location icon
ONLINE Clickmeeting.com
calendar icon
Od 17 gru 9:00 do 18 gru 16:00
ticket icon
Od 2 029,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: 

SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com

Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

KORZYŚCI

  • Poznanie zasad i najnowszych trendów w komunikacji firmy i marki na Facebooku i Instagramie
  • Jakie narzędzia wybrać do komunikacji w socialach mediach, kiedy i jak często publikować
  • Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych / obsług kont reklamowych
  • Umiejętność tworzenia grafik w Canvie
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ 1

1. Krótki wstęp o działaniach na Facebooku i Instagramie

  • Jak wyglądają osie czasu oraz inne umiejscowienia, takie jak Stories czy Rolki?
  • Jaka jest w Polsce grupa docelowa na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie kreacje najlepiej sprawdzają się na tych dwóch platformach?

2. Prowadzenie biznesu w Meta (czyli Facebook i Instagram razem)

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?

3. Płacić czy nie płacić za reklamy?

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Tworzenie angażujących postów / grafik w Canvie

  • Czym jest Canva i dlaczego jest niezbędna do tworzenia ładnych postów?
  • Czym różnią się kreacje organiczne od reklamowych?
  • Nauka i warsztaty tworzenia angażujących postów w Canvie
  • Czym są aple i co jest ważniejsze - estetyka czy czytelność?

5. Dyskusja i pytania

DZIEŃ 2

1. Jak rozwinąć swój fanpage na Facebooku?

  • Big Idea - określ swój pomysł i cel komunikacji na platformie
  • Kim jest nasz odbiorca? Dostosowywanie treści pod grupę docelową
  • Spójna kreacja wizualna dla postów, czyli czym jest Key Visual
  • Gdzie algorytm da nam największe szanse na bezpłatny i możliwie najszybszy rozgłos naszego profilu na Facebooku? Czym są grupy dyskusyjne i jak z nich korzystać?
  • Real Time Marketing - jak działa i jakie może dać efekty?

2. Jak rozwinąć swój fanpage na Instagramie?

  • Czym różni się feed od stories, a stories od rolek?
  • Czy hashtagi na Instagramie mają jakikolwiek sens?
  • Jak dobrze wykorzystać rolki do uzyskania ogromnych zasięgów?
  • Zdjęcia czy może proste grafiki z tekstem? Co lepiej działa na Instagramie?
  • Influencerzy - jak ich znajdować, jak ustalać współpracę i jak analizować statystyki?
  • Jak powinien wyglądać profesjonalny profil, od biogramu, przez wyróżnione stories, aż po treści na profilu?

3. Meta Business Suite, czyli jak dobrze zarządzać fanpage'ami?

  • Gdzie i jak publikować posty?
  • Jak planuje się posty i czy warto to robić?
  • Nadawanie dostępów i zarządzanie "właścicielstwem" nad fanpage'ami, czyli czym jest Konto firmowe?
  • Centrum Reklam a Menedżer Reklam - gdzie warto tworzyć kampanie reklamowe?
  • Analityka, czyli gdzie zliczać lajki, udostępnienia i komentarze?
  • Skrzynka odbiorcza - centrum dowodzenia wiadomościami i powiadomieniami.
  • Dobre praktyki w moderacji - usuwać czy ukrywać komentarze?

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto skoncentrować się na Facebooku, a kiedy na Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Business Facebook - przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Jakie kreacje reklamowe można używać do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka) - jak go używać, jakie są korzyści

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych:
użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

5. Monitorowanie kampanii reklamowych i budżetu

  • Jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć

6. Dyskusja i pytania

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]

SZKOLENIE ONLINE

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet Social Media
31 Grudnia 2025, 17:00 2 029,50 zł