Marketing IT i Nowe technologie Komunikacja i wystąpienia publiczne

✅SOCIAL MEDIA MARKETING - FACEBOOK I INSTAGRAM DLA BIZNESU

location icon
ONLINE Clickmeeting.com
calendar icon
Od 2 lip 9:00 do 3 lip 16:00
ticket icon
Od 1 783,50 zł

KURS: SOCIAL MEDIA DLA BIZNESU

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/social-media-marketing/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE KURSY SOCIAL MEDIÓW I KURSY MARKETINGU INTERNETOWEGO

Efekty szkolenia:

  • Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
  • Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych,
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

Program szkolenia

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych - grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
  • Tik Tok
  • Pozostałe platformy: Discord, Reddit, Telegram, Pinterest

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Wind of change, czyli jak zmieniają się media społecznościowe

3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty?
  • Ogólne wskazówki w tworzeniu treści Social Media.
  • AI w Social Mediach - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?

Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

4. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Rolki i stories - jak przygotować, kiedy używać
  • Business Facebook - przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju)

5. Profil firmowy i kampanie reklamowe na Linkedinie

  • Prowadzenie profilu firmowego na Linkedin - kiedy warto?
  • Różnice między company page a showcase
  • Linkedin Ads - przewodnik krok po kroku
  • Cele reklamowe na Linkedinie i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Insight Tag). Kiedy warto?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak uniknąć "przepalania budżetu"

Ćwiczenia i pytania z zakresu słuszności prowadzenia komunikacji na Linkedinie, ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju).

6. Komunikacja na Tik Tok

  • Tik Tok - czy to odpowiednie miejsce dla każdej firmy do komunikacji?
  • Dla kogo Tik Tok? Jak się komunikować?
  • Możliwości promocyjne na TikToku
  • Przykłady udanych komunikacji marek w Polsce i na świecie
  • Czy warto, aby Twoja firma również komunikowała na TikToku?

7. Influencer Marketing - możliwości dla firm małych i dużych

  • Jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • Czy inwestowanie w influencerów jest biznesowo opłacalne?
  • Przykłady wykorzystania influencerów na polskim rynku
  • Ryzyka i szanse wynikające z angażowania influencerów

Ćwiczenie: Jaki typ influencera najlepiej pasowałby do Twojej kampanii / promocji Twojej firmy?

8. Dyskusja i pytania

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet Social Media
31 Grudnia 2024, 17:00 1 783,50 zł