✅ Warsztat kreatywny dla profesjonalistów marketingu i reklamy
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
Od 24 lut 9:00 do 25 lut 16:00
Od 2 644,50 zł
LINK DO SZKOLENIA:
Warsztat kreatywny dla profesjonalistów marketingu i reklamy
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA
2-dniowy kreatywny warsztat
- Warsztaty kreatywne opracowane specjalnie dla pracowników marketingu i reklamy. Maksimum praktyki - minimum teorii!
- Mnóstwo ćwiczeń pobudzających wyobraźnię, elastyczność i łamiących schematy myślenia. Praktycznie, energetycznie, treściwie. BEZ wymyślania zastosowań spinacza biurowego - tylko praktyczne, przydatne ćwiczenia.
- Podczas warsztatów poznasz mnóstwo inspiracji oraz narzędzi, które pomogą Ci uwolnić kreatywność. Dowiesz się też, jak bronić swoich pomysłów.
- Warsztaty bardzo przydatne zarówno dla twórców komunikatów reklamowych i marketingowych, jak też dla menedżerów zarządzających zespołem kreatywnym - którzy będą mogli sami wdrażać metodykę prowadzenia sesji kreatywnych w swoich firmach.
- Szkolenie prowadzi praktyk - twórca reklam, obrazu, słowa i dźwięku.
Cel:
- zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
- poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.
Korzyść:
skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług
Forma:
warsztat, ćwiczenia i zadania praktyczne - na tym szkoleniu będziesz intensywnie pracować i tworzyć
PROGRAM SZKOLENIA
- Rozgrzewka kreatywna
- Krótka, inspirująca historia o kreatywności.
- Kreatywność - 3 główne procesy
- Źródła kreatywności
- Zrób to - czyli proces kreatywny krok po kroku
- Ognia! - czyli przydatne techniki kreatywne
- Radość z samego tworzenia
- Ty jako blokada. Hamulcowi. Perfekcjonizm. Krytycy zewnętrzni.
- Reklamuj idee, a nie rzeczy
- Obraz - zilustruj idee, wartości
- Symbolika - wyraź to znakiem
- Współpraca w grupie: komedia, romans, horror
- Podobieństwa - tworzenie nowej idei przez łączenie
- Jak zamienić cechy na korzyści
- Metafora
- Empatia - jak wczuć się w odbiorcę reklamy
- Słowa, słowa, słowa - jak ich dobrze używać, aby przekonać
- Kreatywność - nietypowe przykłady