Marketing IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość

E-commerce na warsztat!

location icon
edrone HQ Lekarska 1, Kraków
calendar icon
Od 12 paź 9:30 do 12 paź 19:00

Wiedza i praktyka dla właścicieli sklepów e-commerce!

Jesienią z sentymentem wspominamy start kolejnego roku nauki… Daj się ponownie zaprosić do szkolnej ławki na jeden dzień!


Prowadzenie sklepu online to ciągłe poszerzanie wiedzy, śledzenie trendów i testowanie nowych narzędzi. Od czasu do czasu warto tę wiedzę uporządkować - i od tego są nasze warsztaty. 

Zaprosiliśmy topowych ekspertów i zaplanowaliśmy dzień, który poświęcimy na omówienie budżetów marketingowych, optymalizację kosztów, plany sprzedaży i promocji.

Do tego wszystko, co powinieneś wiedzieć o newsletterach i marketing automation. 

Warsztaty podzielone są na dwie części. 
Pierwsza wykładowa, wspólna dla wszystkich. Na resztę dnia możesz wybrać jedną z dwóch ścieżek edukacyjnych: 

  • "Budżet w e-commerce. Jak liczyć zyskowność w sklepie internetowym",
  • "Zyski na autopilocie: tajniki marketingu automatycznego i newsletterów".

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
W pierwszej części warsztatów skupimy się na dostosowaniu ścieżek komunikacji Marketing Automation. Przeanalizujemy proces przygotowania, uruchomienia i optymalizacji komunikacji uwzględniając specyfikacje branży. Przyjrzymy się możliwościom segmentacji i personalizacji, wykorzystaniu najlepszych praktyk dostosowywania ofert i produktów oraz zdefiniujemy wskaźniki sukcesu automatyzacji.

W drugiej części warsztatów skoncentrujemy się na wykorzystaniu newsletterów jako narzędzia do budowania lojalności klientów, zwiększania zaangażowania i generowania konwersji. Przedstawimy kluczowe aspekty efektywnych newsletterów, dostarczając Ci wiedzy i narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie.
Zyski na Autopilocie: Tajniki Marketingu Automatycznego i Newsletterów

W pierwszej części warsztatów skupimy się na dostosowaniu ścieżek komunikacji Marketing Automation. Przeanalizujemy proces przygotowania, uruchomienia i optymalizacji komunikacji uwzględniając specyfikacje branży. Przyjrzymy się możliwościom segmentacji i personalizacji, wykorzystaniu najlepszych praktyk dostosowywania ofert i produktów oraz zdefiniujemy wskaźniki sukcesu automatyzacji.

W drugiej części warsztatów skoncentrujemy się na wykorzystaniu newsletterów jako narzędzia do budowania lojalności klientów, zwiększania zaangażowania i generowania konwersji. Przedstawimy kluczowe aspekty efektywnych newsletterów, dostarczając Ci wiedzy i narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie.

dostępnych: 0

Wyprzedane 299,00 zł Wyprzedane
W części pierwszej skupimy się na przygotowaniu budżetu sklepu internetowego od podstaw. Zdefiniujemy najważniejsze obszary kosztowe i przychodowe oraz opracujemy model finansowy.

W części drugiej zajmiemy się polityką cenową oraz aspektami liczenia zyskowności. Przyjrzymy się również wskaźnikom, które są ważne w każdym sklepie internetowym.
Budżet w e-commerce. Jak liczyć zyskowność w sklepie internetowym.

W części pierwszej skupimy się na przygotowaniu budżetu sklepu internetowego od podstaw. Zdefiniujemy najważniejsze obszary kosztowe i przychodowe oraz opracujemy model finansowy.

W części drugiej zajmiemy się polityką cenową oraz aspektami liczenia zyskowności. Przyjrzymy się również wskaźnikom, które są ważne w każdym sklepie internetowym.

dostępnych: 6

już niedostępne 299,00 zł -