Crowdfunding - jak skutecznie zbierać pieniądze, jakich błędów nie popełniać (bezpłatny webinar)
Crowdfunding czyli finansowanie społecznościowe - zbiorki pieniędzy na projekty, idee, marzenia czy inne potrzeby.
To szybka spontaniczna akcja - pomyślałem, że warto będzie pożytecznie zacząć nowy rok.
Ale też pomysł na bezpłatny webinar o skutecznym zbieraniu pieniędzy za pomocą crowdfundingu nie wziął się znikąd.
Po raz kolejny widzę ciekawą ideę, pomysł, produkt czy marzenie do realizacji którego ktoś rozpoczyna zbiórkę na jednym z serwisów crowdfundingowych (zrzutka.pl, wspieram.to, PolakPotrafi.pl, Kickstarter).
Wszystko pięknie wygląda, a zbiórka stoi w miejscu. Brakuje kilku elementów skutecznych kampanii crowdfundingowych albo powtarzają się cięgle te same błędy.
I właśnie o tym sobie porozmawiamy - w niewielkim gronie - tak, żeby przedyskutować i mieć czas odpowiedzieć na Wasze pytania.
Bilety są bezpłatne - niedziela, 3 stycznia 2021 o godz. 19:00 - spotkanie potrwa ok. 1,5 godziny.
Jeśli masz jakieś konkretne pytanie, aspekt, którym powinienem się zając na webinarze - daj znać na maila (maciek@mediafun.pl) to omówię je szerzej podczas naszego spotkania.
Kim jestem?
Maciek "mediafun" Budzich
Autor bloga o mediach, marketingu i internecie - mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy.
Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing "szemrany" i fake newsy.
Konsultuje i realizuje kampanie crowdfundingowe - największy dotychczasowy projekt to Biblia Audio Superprodukcja (ponad 2 miliony budżetu) - największe słuchowisko na świecie z udziałem blisko 500 aktorów, współfinansowane przez społeczność.
Przez Onet "Blog Roku" wybrany blogerem dekady, przez blogerów (Blog Forum Gdańsk) wybrany blogerem odpowiedzialnym społecznie. W wolnym chwilach wielki fan Skandynawii i Islandii oraz dobrej whisky.
Nadal nie wie czy reklama kłamie.