Marketing

✅ Copywriting w biznesie i marketingu - sztuka dobrego pisania

location icon
Online
calendar icon
Od 24 paź 9:00 do 25 paź 16:00
ticket icon
Od 1 906,50 zł

SZKOLENIE ONLINE, 

LINK DO SZKOLENIA: Szkolenie Copywriting w biznesie, marketingu i sprzedaży (szkoleniaatrium.pl)

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikam

CELE SZKOLENIA

  • umiejętność zmieniania liter w złoto - czyli wzmocnienie perswazji Twoich tekstów
  • jak pisać lepsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak sprzedawać... słowem?
  • jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - aby osiągnąć cel
  • lepsze zrozumienie Twoich tekstów i komunikatów marketingowych
  • poprawa komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla firmy - celów marketingowych, sprzedażowych, ale również przyda się bardzo w komunikacji biznesowej z klientami i kontrahentami

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • dowiesz się, jak sprawić, aby Twoje treści nie zostały zignorowane.
  • nauczysz się, jak przyciągać i utrzymywać uwagę czytelników.
  • dowiesz się, jak używać języka korzyści (a nie cech), ale i obaw.
  • dowiesz się, jak upraszczać komunikaty i pisać ładnie oraz ciekawie ciekawie

Dla kogo:

  • marketerzy, przedsiębiorcy, copywriterzy, content marketerzy, pracownicy działów handlowych, sprzedaży, CX,

PROGRAM SZKOLENIA

JAK PISAĆ

  • Krótko
  • Prosto
  • Treściwie
  • Aktywnie
  • Wydobądź esencję
  • Konkretnie
  • Ton komunikatu
  • Bez frazesów proszę!
  • Nie zmuszaj mnie
  • Estetyka tekstu

CO PISAĆ

  • O czym jest Twój tekst?
  • Co jest w nim najważniejsze?
  • Co jest ciekawe?
  • Co ma zrobić odbiorca?

MOTYWACJE KLIENTÓW

  • Trochę psychologii
  • Najważniejsza potrzeba to…
  • Powody zakupów
  • Ważne pytanie Twojego klienta
  • Obiekcje

PROSTY JĘZYK

  • Powszechne, proste, zrozumiałe słowa
  • Bez lania wody
  • Pisz do człowieka
  • Usuń wstępniaki
  • Bez imiesłowów
  • Przydatne strony i narzędzia

SUBTELNE RÓŻNICE - jak zwiekszyć siłę przekazu bez zmieniania treści

  • Kto tu rządzi?
  • Ułatwiaj
  • Czas teraźniejszy
  • Możesz…
  • Co złego to nie my
  • Cel na pierwszym miejscu

NAGŁÓWKI, TYTUŁY

  • Jak napisać nagłówek?
  • Emocje w nagłówkach
  • Zaskoczenie, zaciekawienie, humor, przyjemne skojarzenia, konkrety
  • Uważaj - niech Cię dobrze zrozumieją
  • 4 zadania nagłówka

19 WZORCÓW SKUTECZNYCH NAGŁÓWKÓW

4 FORMUŁY COPYWRITERSKIE

JĘZYK KORZYŚCI

  • Jak wydobywać korzyści z cech?
  • Korzyści i cechy - stosuj dobrą kolejność.

LICZBY SIĘ LICZĄ

  • Liczby w komunikacie marketingowym
  • Daty, działanie na wyobraźnię

CZY POPEŁNIASZ TAKIE BŁĘDY JĘZYKOWE?

  • I co możesz z tym zrobić?

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  copywriting w biznesie i marketingu
31 Grudnia 2024, 18:00 1 906,50 zł