Marketing

✅Analizy marketingowe - pozyskiwanie danych, interpretacja, wnioski i decyzje

location icon
Online
calendar icon
Od 7 mar 9:00 do 7 mar 15:00
ticket icon
Od 1 094,70 zł

LINK DO SZKOLENIA:

ANALIZY MARKETINGOWE

ZSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA

SZKOLENIE ONLINE, 

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.

Korzyści ze szkolenia:

  • Nauczysz się, jak przeprowadzać kompleksowe analizy rynku i wykorzystywać je w strategii marketingowej.
  • Poznasz praktyczne narzędzia do analizy konkurencji, trendów oraz zachowań klientów.
  • Zrozumiesz, jak interpretować pozyskane dane i przekładać je na skuteczne działania marketingowe.
  • Zdobędziesz umiejętność mierzenia wyników działań oraz analizowania skuteczności swojej strategii na podstawie danych..

Dla kogo?

  1. Menedżerowie marketingu i specjaliści ds. analizy rynkowej, którzy chcą podejmować lepsze decyzje strategiczne.
  2. Marketerzy odpowiedzialni za planowanie kampanii, budżetowanie i optymalizację działań marketingowych.
  3. Osoby zajmujące się zarządzaniem marką, które chcą lepiej zrozumieć otoczenie rynkowe i analizować konkurencję.
  4. Specjaliści B2B oraz B2C, którzy chcą efektywnie pozyskiwać informacje o klientach i dostosowywać do nich strategie działania.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzenie do analizy marketingowej

  • Powody wykonywania analiz marketingowych
  • Kluczowe momenty dla analiz
  • Sposoby pozyskiwania informacji z rynku
  • Profesjonalne badania i narzędzia w rękach marketera
  • Znaczenie wizyt w terenie w planowaniu i podejmowaniu działań

2. Obszary analizy marketingowej i narzędzia wspomagające analizę,

  • Klient - sposoby poznania (m.in. badania fokusowe, insighty, analiza behawioralna)
  • Budżet marketingowy i osiągane wyniki sprzedaży
  • Analiza mixu marketingowego (m.in. model Levitta, dane rynkowe, analiza cen)
  • Analiza marki (RTB, NPS, znajomość marki)
  • Analiza biznesu (benchmarking strategiczny, SWOT,)
  • Analiza trendów
  • Analiza środowiska on-line (w tym analiza e-commerce jako miejsca sprzedaży produktów)
  • Analiza konkurencji

3. Praktyczne zastosowanie analizy marketingowej

  • Interpretowanie pozyskanych danych
  • Ustalanie celów w wyniku analizy marketingowej
  • Podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o analizę marketingową - case studies

Analiza po wdrożeniu działań marketingowych

  • Porównywanie tych samych okresów
  • Jak mierzyć trudno mierzalne - case studies z B2B

8. Podsumowanie i sesja pytań



Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  ANALIZY MARKETINGOWE
31 Grudnia 2025, 18:00 1 094,70 zł