Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne Rozwój osobisty Polityka i Gospodarka Rodzina i relacje międzyludzkie

Voice Of Life - Poziom 2 - słuchanie innych i naturalizacja komunikacji

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 8 cze 10:00 do 9 cze 18:00
ticket icon
Od 990,00 zł

Jeśli wiesz czym są 4 kroki NVC oraz jak empatycznie wyrażać swoje potrzeby i masz ochotę na kontynuację swojej przygody z rozwijaniem empatycznej świadomości i komunikacji, to zapraszam Cię na kolejne szkolenie.

Cel szkolenia: Rozwinąć umiejętność empatycznego słuchania innych ludzi

Korzyści ze szkolenia:

  • Empatyczne słuchanie innych może pomóc nam wyjść z procesu oceniania i dostrzec człowieczeństwo w drugiej osobie. Dzięki temu możemy dokonać "rozpuszczenia obrazu" wroga, co jest fundamentalną kwestia w procesie rozwiązywania konfliktów.
  • Empatyczne słuchanie innych może pomóc także osobie słuchanej doświadczyć empatii - czyli poczuć, że jest rozumiana. Dzięki temu osoba ta może łatwiej otworzyć się na słuchanie nas(naszych uczuć i potrzeb), a to z kolei pomaga zrozumieć siebie nawzajem i budować porozumienie oraz współpracę.
  • Empatyczne słuchanie emocji drugiego człowieka może też uzdrawiać psychiczne rany - bo osoba, dzięki naszemu wsparciu może nazwać to, co głęboko ją boli oraz w bezpieczny sposób wyrazić, bez obawy że usłyszy rady, krytykę, doświadczając jednocześnie akceptacji i świadomości, o co tak naprawdę chce zadbać i co jest dla niej ważne. A że takiego słuchania niewiele osób miało kiedykolwiek szansę doświadczyć to jest to leczące.
  • Świadome słuchanie pomaga sprowadzać rozmowę na poziom obserwacji oraz jasnych próśb - dzięki jasności możemy łatwiej możemy podejmować decyzję i ustalać z drugą stroną kolejne działania unikając nieporozumień i niedomówień.
  • Podczas szkolenia poruszymy też temat naturalizowania komunikacji czyli o co zadbać i co ćwiczyć żeby komunikaty brzmiały normalnie dla osób nieznających NVC.

Program szkolenia:

  1. Kwadrat komunikacyjny - 4 sposoby słuchania drugiej osoby:
    • słuchanie uchem drażliwym - nasze automatyczne reakcje oceniania, zauważania ich i praca z nimi
    • słuchanie uchem apelowym - słuchanie próśb zarówno niewyrażonych jak i wyrażonych, sprawdzanie czy prośba wyrażona jest wg 8 zasad konstruktywnych próśb i doprecyzowywanie prośby drugiej strony
    • słuchanie uchem merytorycznym - sprowadzenie rozmowy do poziomu obserwacji, jeśli osoba używa interpretacji
    • słuchanie uchem terapeutycznym - czyli słuchanie uczuć i potrzeb drugiej strony - ćwiczenie tego w procesie komunikacji
  2. Proces transformacji obrazu wroga - 4 krzesła + technika Role Play
  3. Słuchanie drugiej strony - procesy:
    • słuchanie czyjejś złości
    • słuchanie czyjegoś bólu
    • słuchanie czyjegoś wyrażania siebie
    • pułapki w słuchaniu innych ludzi
  4. 6 zasad naturalizowanie NVC - czyli co zrobić i co ćwiczyć żeby NVC brzmiało normalnie dla osób, które nie znają NVC
PROWADZI:

Łukasz Bieliński - Praktyk NVC w procesie certyfikacji na trenera CNVC, Trener empatii, Coach, Hipnoterapeuta, Mediator.

KUPUJĄC SZKOLENIE STACJONARNE OTRZYMASZ BONUS WARTOŚCI 697 ZŁ !!!

#Bonus - Kurs online: Podstawy empatycznej komunikacji (4h 25 min materiału) 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Cena regularna

dostępnych: 12

7 Czerwca 2024, 18:00 1 290,00 zł
  Cena Early Birds

dostępnych: 12

4 Maja 2024 990,00 zł