LUCKY Talks #6: Retail marketing
Regulamin wydarzenia
1. Regulamin obowiązuje w dniu 7.11.2024 przez czas trwania spotkania LUCKY Talks, zwanego dalej "Wydarzeniem".
2. Organizatorami Wydarzenia są LUCKYYOU Interactive sp. z o.o., ul. Zakręt 8, 60-352 Poznań, Polska, NIP: 7811883362, REGON: 302354454, KRS: 000045113 i SPOT sp. z o.o. sp. k, ul. Dolna Wilda 87, 61-501 Poznań, NIP 9720818006 zwane dalej "Organizatorem".
3. Każda osoba biorąca udział w Wydarzeniu powinna zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu
BILETY
1. Obecność na wydarzeniu możliwa jest wyłącznie dzięki odebraniu bezpłatnej wejścówki na portalu evenea.pl.
2. Wejściówki są imienne. W razie chęci przekazania wejściówki na Wydarzenie innej osobie należy poinformować Organizatora o zmianie danych osobowych uczestnika przypisanego do biletu.
ZGODA NA ROZPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU
1. Uczestnik Wydarzenia wyraża dobrowolną oraz nieodpłatną zgodę na rozpowszechnianie swego wizerunku utrwalonego przez Organizatora Wydarzenia dla celów reklamowych, promocyjnych oraz marketingowych, związanych z działalnością gospodarczą Organizatora Wydarzenia.
2. Zgoda ta nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie.
3. Niniejsza zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji, w szczególności publikację na stronie internetowej Organizatora i mediach społecznościowych oraz w drukowanych materiałach marketingowych.
4. Uczestnik Wydarzenia wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku do wszelkiego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne.
5. Uczestnik Wydarzenia wyraża zgodę, aby jego wizerunek zestawiony był z wizerunkami innych uczestników Wydarzenia.
6. Niniejsza zgoda obejmuje zdjęcia i/lub filmy zawierające wizerunek uczestnika Wydarzenia wykonane przez Organizatora, jak i przez podmiot trzeci działający na zlecenie Organizatora.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO) Uczestnik WYDARZENIA przyjmuje do wiadomości, że:
a. Administratorem danych osobowych uczestników Wydarzenia jest LUCKYYOU Interactive sp. z o.o., ul. Zakręt 8, 60-352 Poznań, Polska, NIP: 7811883362, REGON: 302354454, KRS: 000045113.
b. U Administratora został powołany inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować pod:
- adresem e-mail: [email protected]
c. Dane osobowe uczestników przetwarzane będą w celu organizacji Wydarzenia, a także dla celów reklamowych, promocyjnych oraz marketingowych, związanych z działalnością gospodarczą Organizatora.
d. Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 pkt f RODO).
e. Odbiorcami danych osobowych Uczestników Wydarzenia mogą być odpowiednie organy państwowe działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto dane Uczestników Wydarzenia zostaną przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
f. Dane osobowe uczestników Wydarzenia będą przetwarzane przez czas organizacji przez Organizatora Wydarzenia, o którym mowa w niniejszym Regulaminie lub zgłoszenia przez osobę, której dane dotyczą sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych we wskazanym celu.
g. Uczestnikowi przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych.
h. Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
i. Podanie danych osobowych przez uczestnika jest dobrowolne, jednak nierozerwalnie związane z uczestnictwem w Wydarzeniu.
REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje Uczestników Wydarzenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora lub drogą mailową na adres e-mail: [email protected].
2. Reklamacje Uczestników Wydarzenia mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Wydarzenia.
3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane