LUCKY Talks #6: Retail marketing
∞ LUCKY Talks #6 ∞
Po sukcesie pierwszego sezonu cyklu LUCKY Talks, spotkaniach zorganizowanych w Poznaniu i Warszawie, ponad 600 zadowolonych słuchaczach i niemal 20 wyjątkowych mówcach - wracamy, by znów inspirować do dyskusji!
Już 7 listopada o 18:00 w SPOT. spotkamy się na inauguracji drugiego sezonu LUCKY Talks, by porozmawiać o zakamarkach retail marketingu: budowaniu celnej strategii, analizowaniu konkurencji i odbiorców, komunikacji, narzędziach i badaniu skuteczności. Wszystko to na podstawie soczystych case studies, nowinek, analizy trendów i danych,
A przede wszystkim - ze znakomitymi prelegentami!
Bezpłatne wejściówki będą dostępne 17 i 24 października 2024 na platformie evenea.pl, a ich pula jest ograniczona.
∞
Poznaj prelegentów
Kuba Kędzia - Właściciel i strateg | Materia
Ekspert w obszarze biznesu, strategii i komunikacji, psycholog. Prowadzi procesy i opracowuje założenia strategiczne dla marketingu, marek, komunikacji. Właściciel agencji strategicznej Materia, współtwórca i ekspert IBRA Instytutu Brandingowego, wykładowca SWPS. Doradzał markom, agencjom i studiom każdej wielkości, w Polsce i na rynkach europejskich - od masowych marek konsumenckich, przez firmy działające w modelu B2B, po spółki państwowe, instytucje czy organizacje pozarządowe. Laureat Effie - najważniejszej nagrody za efektywność marketingową.
Temat: Marketing czyli walka o pomysł, wyniki czy utrzymanie się na powierzchni?
Tak w zasadzie, to o co chodzi w marketingu i komunikacji? O jak najlepszy pomysł? O dopasowanie do sytuacji? O reagowanie na zmiany? Opowiem o tym, dlaczego niektóre marki co sezon zmieniają barwy i narrację, a dlaczego inne trwają niewzruszone latami. Będzie jak przy dobrym szwedzkim stole - trochę nowinek, trochę klasycznych podstaw, czyli każdy znajdzie coś dla siebie.
Karol Tokarski - E-commerce Director | Komputronik
Od ponad 20 lat zawodowo związany z polskim e-commerce - najpierw jako manager zespołu badań i analiz w Allegro, a obecnie dyrektor w Komputronik SA. Zamiłowanie do pozyskiwania wiedzy płynącej z liczba a nie przypuszczeń i teorii stara się łączyć z humanistycznym opisem zjawisk mających miejsce w szeroko pojętym światem digital. Od ponad dwóch dekad obserwuje trendy technologiczne i społeczne, analizuje je i wykorzystuję w prowadzonych projektach.
Temat: Twoi klienci, moi klienci, klienci konkurencji - czyli jak uniknąć błędu, który ograniczy zasięg Twoich działań.
Na podstawie danych liczbowych macierzy współodwiedzin serwisu Komputronik.pl i czterech serwisów konkurencji pokażę, że w 90% kierując działania do "naszych" klientów, kierujemy je także do "klientów konkurencji". Czy istnieje więc coś takiego jak podział rynku, czy istnieje jedna grupa "wspólnych klientów"? W analizie przyjrzę się przykładowi elektroniki, ukazując jednocześnie, że nie jest to wyjątkiem, a podobne wyzwania łączą branżę fashion, beauty czy home decor.
∞
Plan spotkania:
18:00 | Powitalny kieliszek wina
18:15 | Prelekcja #1
18:35 | Prelekcja #2
18:55 | Dwudziestominutowa przerwa i networking
19:20 | Rozbudowany panel dyskusyjny
20:00 | Networking
21:00 | Finał spotkania
∞
Organizatorzy:
LUCKYYOU
Jesteśmy agencją marketingową. Ale przede wszystkim agencją dla wymagających - kreatywności, strategii, wyników, inspiracji. Od 10 lat pracujemy z najlepszymi i dla największych. W portfolio naszych Klientów znajdują się m.in. IKEA, Lidl, Allegro, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, Xiaomi czy Lisner oraz kilkadziesiąt branżowych nagród i wyróżnień. Sercem i siedzibą w Poznaniu, ambicjami - międzynarodowo.
Poznaj nas lepiej na luckyyou.pl
SPOT.
Concept Store SPOT. to nowoczesne miejsce łączące różnorodne doświadczenia i zjawiska, w którym z przyjemnością można spędzić czas wolny w gronie rodziny i przyjaciół na leniwym odpoczynku lub aktywnej rekreacji. Niepowtarzalną atmosferę zawdzięcza połączeniu oryginalnej XIX-wiecznej architektury przemysłowej z nowoczesnym, minimalistycznym wystrojem wnętrza. Mimo położenia w centrum Poznania otoczony jest zielonym ogrodem (z herbarium), będącym częścią Parku Jana Pawła II.
Odwiedź spot.poznan.pl
∞
Pytania? Wątpliwości? Propozycje prelegentów na kolejne spotkania?
Napisz do nas!
[email protected]