Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

#34. Merytorycznie o Marketingu- biznes i marketing

location icon
Hotel LubHotel ul. Krańcowa 107A, Lublin
calendar icon
Od 27 sty 18:00 do 27 sty 18:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Kolejne inspirujące spotkanie Merytorycznie o Marketingu przed nami.

Tym razem 27.01 od godz. 18:00 gościć będziemy ponownie w klimatycznej sali konferencyjnej hotelu LubHotel! Po wydarzeniu zapraszamy na networking do restauracji w hotelu - ANSALDO.

Zapisz się już teraz :)


Nie wiesz czym są konferencje Merytorycznie o Marketingu?

Nic nie szkodzi! Sprawdź poniższy opis i przekonaj się, że i Ciebie nie może na nich zabraknąć!

Spotkania "Merytorycznie o Marketingu" to pierwsze takie w Lublinie, cykliczne spotkania dla przedsiębiorców i marketerów (organizowane od 2015 roku).

W wydarzeniu uczestniczy jednocześnie nawet 150 osób, a cała społeczność to ponad 3 tysiące przedsiębiorców i marketerów! Warto również dodać, że dotychczas na marketingowej scenie pojawiło się blisko stu ekspertów z całej Polski! Marketerów, ale też przedsiębiorców. W tym m.in. Dagmara Pakulska, Artur Jabłoński, Monika Czaplicka czy Piotr Wojciechowski.

Celem eventu jest stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń oraz rozwijanie lokalnej społeczności, gdzie biznes spotyka się z marketingiem.

Podczas wydarzeń można wysłuchać ciekawych prelekcji, w trakcie których zaproszeni goście dzielą się swoim doświadczeniem i przekazują cenne wskazówki dotyczące różnych aspektów efektywnego marketingu. Jest również czas na dyskusje, które pozwalają uczestnikom na wymianę zdań.

Brak tutaj miejsca na agresywną sprzedaż swoich usług podczas wydarzeń, ludzie przekonują do siebie wiedzą i doświadczeniem, budując swój autorytet i pokazując eksperckość. Dzielą się również swoimi emocjami i zaangażowaniem, bo to w biznesie bardzo ważne!

Celem spotkań jest wymiana doświadczeń, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

Pamiętajmy, że prezentacje i merytoryczna wiedza, to tylko część spotkania. Ważny jest również networking! Uczestnicy mają okazję do zaprezentowania swojej firmy i usług oraz rozmowy z innymi osobami, co bezpośrednio przedkłada się na rozwój biznesu i możliwe współpracę.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl


Na jakie prezentacje możesz liczyć na najbliższym wydarzeniu?

🎯Jak founder lub CEO może zamienić się w magnes na nowych klientów?🎯

CEO lub founder dla wielu firm to kluczowe źródło nowych klientów. Czesto jednak zupełnie niewykorzystywane i zapomniane. Jak nie przespać najlepszego momentu, czyli początku roku na pozyskiwanie leadów twarzą i autorytetem szefa? Jakie kanały, formaty i narzędzia najlepiej wykorzystać? Podczas prelekcji poznasz najlepsze praktyki generowania biznesu przez CEO i founderów.

Prelegent: Mateusz Buczkowski

Marketing manager w Casbeg. T-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Sarius, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play. Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl . Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).


🎯Emocje w marketingu: 7 mitów o konsumentach, które zmienią Twoją strategię🎯

Czy znasz prawdziwe mechanizmy, które kierują decyzjami Twoich klientów? Ta prelekcja odsłoni mity o konsumentach i pokaże, jak emocje wpływają na decyzje zakupowe. Dowiesz się:

  • Dlaczego zakładanie obiektywności klienta może być błędem i jak zagospodarować jego sposób przetwarzania informacji.
  • W jaki sposób irracjonalne emocje konsumentów tworzą przewidywalne wzorce zachowań, które powinniśmy wziąć pod uwagę.
  • Jak hiperpersonalizacja zmienia komunikację i jak zachować równowagę między empatią a efektywnością.
  • Dlaczego brak konsekwencji konsumentów to szansa na torowanie decyzji, które będą wpływać na Twoje efekty.
  • Jak wykorzystać mechanizmy manifestacji zakupowej w projektowaniu kampanii.
  • Co wygrywa w długoterminowej strategii: emocjonalne historie czy wartościowe przesłania?
  • Jak odpowiedzialne podejście do trendów opartych na słusznej sprawie wzmacnia wizerunek marki.

Poznaj badania, praktyczne przykłady i strategie, które zmienią Twoje myślenie o relacji z klientem.


Prelegent: Izabela Zalewska

Autorka książki wydanej z Brianem Tracy "Potęga Samodoskonalenia".

Pasjonuje się implementacją psychologii społecznej do tworzenia strategii marek.

Dyrektor Marketingu Grupy Żagiel. Odpowiada za marki z branż: medycznej, edukacyjnej, deweloperskiej, motoryzacyjnej i hotelarskiej.

Wykładowca Politechniki Lubelskiej, prelegent m.in. Koła Naukowego Pollub.my Marketing oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

Ambasadorka programu społecznego "30 inicjatyw Grupy Żagiel - Bądź eko, bądź zdrowy, bądź sobą".


WYDARZENIE ODBYWA SIĘ DZIĘKI WSPARCIU PARTNERÓW:

Partner wydarzenia:

Partner wydarzenia:

Partner Logistyczny:

Partner merytoryczny:

Partnerzy medialni:

Marketer +
TVP Lublin

Giełda Eventów


Nie trać szansy na zdobycie kontaktów i wiedzy!

ZAPISZ SIĘ i do zobaczenia!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet wstępu

dostępnych: 82

27 Stycznia 2025, 16:00