#30 MoM - Merytorycznie o Marketingu
Spotkania MoM - Merytorycznie o Marketingu powracają!
Nie mogło być inaczej! Jeśli tak samo jak my nie mogliście się doczekac powrotu najbardziej merytorycznych spotkań o marketingu w tej części Polski- zapraszamy!
Nie wiesz czym są konferencje MoM - Merytorycznie o Marketingu?
Nic nie szkodzi! Sprawdź poniższy opis i przekonaj się, że i Ciebie nie może zabraknąć na najbliższym spotkaniu!
Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków i entuzjastów marketingu a także przedsiębiorców, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w tym zakresie. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą oraz z biznesem. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
Kiedy? Poniedziałek, 22.04 o godz. 18:00-20:00
Gdzie? Focus Hotel Premium Lublin, ul. Podzamcze 1 (przyjedziesz autem? W okolicy jest kilka parkingów a najbardziej polecamy Cię ten pod VIVO)
NASZE SPOTKANIA SĄ BEZPŁATNE.
Prelegenci i wystąpienia na #30 MoM:
Andrzej Jachim
Prezes Agencji Marketingu Taktycznego Vena Art
Analityk i kreator marketingowej, multisensorycznej komunikacji sieciowej; współautor kampanii reklamowych i społecznych m.in. dla MON, Wojska Polskiego, Hospicjum Małego Księcia, Bezpiecznej Szkoły, oraz firm Pol-Skone, Asseco BS czy E.Leclerc; badacz cybersemantyki, cyberdesignu i zagadnień psychologii cyberprzestrzeni, koncentruje się na skuteczności języka i form wizualnych w przekazach internetowych; odpowiada za strategię i taktykę marketingową w agencji Vena Art.
Temat wystąpienia:
Cybersemantyka - ewangelia języka sieci!
Cybersemantyka to nowy język sieci, który tnie ludzką świadomość jak brzytwa, wydziera z ludzi najgłębiej skrywane emocje, demoluje ich przekonania i lepi postawy konsumenckie jak plastelinę... To inżynieria słowa w sieci, a jej celem jest pożeranie ludzkiej uwagi, uwodzenie zmysłów i godzenie wprost w decyzje podejmowane przez konsumentów. Internet jest teraz najtrudniejszym polem rywalizacji o uwagę klienta. Dotychczasowe działania z zakresu copywritingu i content marketingu to dziś zdecydowanie za mało. Cybersemantyka to poszukiwanie głębokiego zrozumienia, jak technologia kształtuje nasz język i komunikację oraz próba określenia fundamentalnych zasad rządzących tym procesem.
Piotr Wojciechowski
Założyciel (2015) Fuzers i konsultant w obszarze Customer/Employee Experience. W tym obszarze realizował projekty m.in. dla IKEA, mBank, PKO BP, ING, Grupa Pracuj, Credit Agricole Bank Polska, Fortum Power & Heat, PZU, T-Mobile, Asseco i wielu innych.
Akredytowany trener w obszarze projektowania usług i doświadczeń na najwyższym poziomie Master. Certyfikowany Customer Experience Professional akredytowany przez Customer Experience Professional Association.
Absolwent Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Temat wystąpienia:
CX - Koniec, to nowy początek? Czyli słów kilka o doświadczeniu końca.
Słów kilka na temat etapu w relacji z klientem, o którym jako ludzie i marki bardzo często zapominamy. Albo nie chcemy w ogóle myśleć. A warto. Bo to może się opłacać.
Partnerzy wydarzenia:
Partner Strategiczny: Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej
Partner Logistyczny: Focus Hotel Premium Lublin
Partner Medialny:
Nie trać szansy na zdobycie kontaktów i wiedzy!
ZAPISZ SIĘ i do zobaczenia!