To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

I love Sales & Commerce 12-13.05.2020

12 Maja - 13 Maja od 701,10 zł
MTP Sala Ziemi, Poznań

WORLD SALES CONGRESS 2020 - MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY - POZNAŃ

24 Kwietnia, 09:00 - 17:45 od 290,00 zł
Poznań

Executive coaching w praktyce. Dyskusyjny Klub Coachingu / Lublin

Czwartek, 17:15 - 20:15
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie, Lublin

FLIPOWANIE® warsztat rysowania magicznych flipchartów - WARSZAWA 06.03.2020

6 Marca, 09:00 - 17:30 599,00 zł
Golden Floor Tower - 32 piętro, Warszawa

Storytelling dla inżynierów - empatyczna komunikacja w środowisku technicznym

STORY SEEKERS ZAPRASZA NA

warsztat STORYTELLING DLA inżynieróW

Rozwiń kompetencje komunikacji interpersonalnej dzięki metodzie certyfikowanej przez Mike Bosworth Leadership™


"Ludzie podążają za tymi, którym ufają" - Mike Bosworth, Mike Bosworth Leadership™


DLA KOGO JEST TEN WARSZTAT?

  • Inżynierów mających kontakt z klientami biznesowymi
  • Managerów zespołów w firmach przemysłowych
  • Właścicieli firm przemysłowych
  • Wszystkich osób, które pracują w środowisku technicznym


POZNAJ EFEKTY WARSZTATÓW STORY SEEKERS

W WYMIARZE BIZNESOWYM

  • Większa łatwość w otwieraniu rozmów i przekonywaniu do swoich pomysłów
  • Większa świadomość i kontrola w prowadzeniu procesu relacji z klientem, bardziej wiarygodna ocena szans sprzedażowych
  • Silniejsze, głębsze relacje z klientami, pracownikami, managerami, oparte na zaufaniu, zdolność do rozmawiania szczerze o obiekcjach, zastrzeżeniach rozmówców

W WYMIARZE INTERPERSONALNYM

  • Rozwój kompetencji inteligencji emocjonalnej rozumianej jako zbioru umiejętności: budowania zaufania, skutecznego komunikowania się oraz empatycznego tworzenia relacji
  • Przećwiczenie (zdobycie) umiejętności przeprowadzenia nowego typu rozmowy interpersonalnej, która buduje u "klientów" poczucie pracy z zaufanym doradcą biznesowym


PRAKTYCZNY TRENING

SESJE MAJĄ CHARAKTER TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI, CO OZNACZA, IŻ 75% SESJI STANOWIĄ ĆWICZENIA WŁASNE I GRUPOWE ORAZ WNIOSKI UCZESTNIKÓW.

Mają przez to wymiar niezwykle praktyczny, nakierowany na ćwiczenie historii biznesowych i osobistych w różnych kontekstach pracy managera.Uczestnicy pracują na własnych case'ach, dzięki czemu od razu wdrażają zdobywaną wiedzę.

Trening wewnętrzny prowadzony jest przez coachów - facylitatorów, którzy prowadzą mikro-grupyćwiczeniowe (max 4 osoby) - dostarczając każdemu uczestnikowi indywidualnych feedbacków i wskazówek.


warsztat storytelling DLA inżynierów

Przećwicz rozmowy, które budują zaufanie "klienta" - partnera biznesowego - pracownika - managera - lidera organizacji.


krok 1: opowiadanie historii - (STORYTELLING) W OTWIERANIU ROZMÓW z klientami, pracownikami, managerami

Etap rozmowy:

  • Otwieranie rozmowy z klientem, pracownikiem, managerem
  • Budowanie zaciekawienia i chęci dalszych kroków
  • Rozmowy na konferencjach, które pomagają w umówieniu spotkania z klientem

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • gotowymi historiami "sukcesu klientów" (Customer Hero Stories) do wykorzystania podczas spotkań handlowych, konferencji, etc.
  • opisem kluczowych rozmówców w procesie komunikacji (persony zakupowe)
  • znajomością metody i narzędzi budowania różnych typów historii wykorzystywanych w rozmowie biznesowej
  • indywidualnym feedbackiem rozwojowym w zakresie komunikacji interpersonalnej


krok 2: EMPATYCZNE SŁUCHANIE W BUDOWANIU ZROZUMIENIA I WIZJI ZAKUPOWEJ "klienta" - partnera biznesowego, pracownika, managera

Etap rozmowy:

  • Zrozumienie perspektywy biznesowej i wyzwań "klienta", tj. partnera biznesowego, pracownika, managera, lidera organizacji
  • Współtworzenie Wizji Zakupowej wraz z "klientem"

Rezultaty - uczestnicy wyjdą z:

  • umiejętnością prowadzenia rozmowy o problemach, wyzwaniach i potrzebachklienta bez sztywnych scenariuszy
  • umiejętnością do empatycznego słuchania,bez "agendy" i naciskania "klienta"
  • umiejętnością wykorzystania historii do zaadresowania obaw, obiekcji "klienta"
  • zrozumieniem jak budować zaufanie i więź z klientem, pracownikiem, managerem


TWÓRCA METODY 

Michael T. Bosworth

Mike Bosworth jest dobrze znany w świecie sprzedaży jako trener i mówca. Już w latach 70tych ubiegłego wieku współpracował z Neilem Rackhamem w Xerox w badaniu,którego wynikiem było stworzenie SPIN Selling. On sam jest autorem dwóch wiodących metodologii sprzedażowych: Solution Selling oraz Customer Centric Selling®, na bazie których wydał dwie bestsellerowe książki.

W 2013 roku założył firmę Mike Bosworth Leadership™, w której uczy menedżerów na całym świecie wykorzystywać moc opowieści oraz empatycznego słuchania,w celu budowania zaufania oraz motywowania innych do zmian.

To właśnie przełomowe badania nauki w zakresie psychologii i neurologii pozwoliły Mikowi na opracowanie metody Story Seekers™, która wykorzystując siłę opowieści umożliwia angażowanie, wywieranie wpływu na odbiorców i osiąganie własnych celów.

W oparciu o naukowe badania oraz narzędzia wykorzystywane m.in. przez scenarzystów filmowych Mike stworzył sprzedażową architekturę "storyboard" i karty Story Seekers™.Metoda Story Seekers™ została wdrożona w wielu firmach na całym świecie, głównie w firmach B2B sektora nowych technologii, informatycznego, przemysłowego, medycznego czy usług finansowych.


MANAGING PARTNER STORY SEEKERS POLSKA (prowadząca)

Magdalena Petryniak

Partner biznesowy w Polsce i główny konsultant Mike'a Boswortha - światowego eksperta w zakresie sprzedaży doradczej i twórcy Story Seekers®.

W tej metodzie prowadzi projekty i warsztaty dla działów sprzedaży i marketingu firm B2B w wielu krajach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Singapurze, Czechach i Polsce. W Polsce pracowała m.in. dla: Astor, Skanska, Faraone,Orange, Raiffeisen, Innogy.

Od 15 lat zajmuje się komunikacją marketingową i sprzedażą w B2B. Prowadząc firmę Grupa SAPR zrealizowała ponad 70 projektów dla firm i instytucji w Polsce i na świecie. Zarządzała programami specjalnymi i konferencjami Harvard Business Review Polska. Ekspertka aktywnie zaangażowana w działalność społeczną.


INWestycja

1 dzień (11.03.2019)

1 450 zł netto / 1 osoba 


2 dnI

2 750 zł netto / 1 osoba


W cenie:

  • Uczestnictwo (1/2 dni)
  • Materiały do pracy w trakcie i między warsztatami (zestaw praktycznych narzędzi ułatwiający zastosowanie w praktyce wiedzy zdobytej na warsztacie)
  • Wyżywienie przerwy kawowe, lunch
  • Certyfikat ukończenia programu Customer Hero Selling


KONTAKT 

Jeżeli masz pytania lub chcesz zarezerwować miejsce,zadzwoń lub napisz do nas.Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Aneta Sikora

aneta.sikora@storyseekers.pl

+48 723 070 999

storyseekers.pl

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "Storytelling dla inżynierów - empatyczna komunikacja w środowisku technicznym" jest Grupa SAPR Magdalena Petryniak

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej