To wydarzenie już się zakończyło:( Sprawdź inne ciekawe wydarzenia:

V edycja Konferencji Event Biznes

19 Października, 08:00 od 307,50 zł
PTAK WARSAW EXPO, Nadarzyn

ESP Sport & Zdrowie

23 Lutego - 24 Lutego od 20,00 zł
AmberExpo, Gdańsk

Konferencja Fitness PEI V

23 Marca, 08:00 139,00 zł
PGE Narodowy, Warszawa

III MIĘDZYNARODOWY KONGRES DIAMENTY SPRZEDAŻY - Warszawa

17 Października, 09:00 - 18:00 od 490,00 zł
HOTEL Puławska Residence, 02-801 Warszawa

STORYTELLING - Tworzenie historii, które sprzedają - bilety

"Dwie małe myszy wpadły do wiadra ze śmietaną. Nie mogąc się wydostać, zaczęły w niej pływać. Pierwsza mysz szybko się poddała i utonęła. Druga - nie poddała się i tak długo machała łapkami, aż cała śmietana zamieniła się w masło i mysz wydostała się z wiadra. Panie i Panowie - dziś mogę powiedzieć: Ja jestem tą drugą myszą"

Ta historia, pochodząca z filmu "Złap mnie jeśli potrafisz", to jedna z najkrótszych (można ją opowiedzieć w mniej niż pół minuty) historii biznesowych, które można opowiedzieć słowami. Każdy z nas, mógłby ją przedstawić np. swoim klientom, bo każdy z nas, na pewnym etapie swojego życia był w takim "wiadrze ze śmietaną" i każdy z nas wyszedł z niego, z większymi lub mniejszymi trudnościami. Ta historia to esencja storytellingu w biznesie.



Storytelling jest formą docierania do klientów i budzenia w nich emocji, które powodują, że zostaniemy zapamiętani i wyróżnimy się z tłumu innych ofert.

Czym jest storytelling? To sztuka opowiadania historii. Dlaczego storytelling działa w biznesie? Pozwólcie, że dam Wam trzy przykłady:

  • W jednej gazecie codziennej, jest tyle informacji, ile jeszcze kilkaset lat temu, człowiek przyswajał przez całe swoje życie. Żyjemy w czasach szumu informacyjnego, który nieustannie nas otacza i walczy o naszą uwagę. Ludzie, nasi potencjalni i obecni klienci nauczyli się walczyć z tym szumem. Po prostu nie zwracają uwagi na to, co do nich mówimy. Spróbujmy jednak opowiedzieć im krótką historię a sami zaczną nas uważnie słuchać.
  • Ludzie nie zwracają uwagi na to, co do nich mówimy również dlatego, że 95% firm mówi to samo: "Jesteśmy najlepsi", "Mamy młody i dynamiczny zespół", "Będzie Pan zadowolony". Nie wierzycie? Wejdźcie na dowolną stronę internetową albo zajrzyjcie do dowolnej ulotki z Waszej skrzynki pocztowej. Mogę założyć się, że znajdziecie tam jedno z tych trzech haseł. A teraz wejdźcie na stronę internetową własnej firmy. Widzicie to samo?
  • Ludzie uwielbiają słuchać dobrych historii. W biznesie również. A jak zaczyna się większość prezentacji biznesowych? "Dzień dobry, nazywam się Jan Kowalski i chciałbym opowiedzieć Państwu o naszej firmie." Po tak rozpoczętej prezentacji wszyscy już wiedzą, czego mogą się spodziewać - i odpływają. A co gdyby prezentację rozpocząć od mrożącej krew w żyłach historii lub pytania, które wywróci sposób myślenia słuchaczy do góry nogami? Nazywamy to "zawiedzeniem oczekiwań". Słuchacze od razu zaczynają nas uważniej słuchać. Stajemy się dla nich ciekawymi ludźmi, a z ciekawymi ludźmi warto współpracować.



Podczas 7 godzin szkolenia dowiecie się m.in.:

  • jak tworzyć historie biznesowe korzystając z trzech schematów storytellingowych
  • w kontekście jakich archetypów storytellingowych przedstawiać nasz produkt lub usługę
  • jakie rytuały dnia codziennego najlepiej sprzedają nasze produkty
  • jak wywoływać emocje w klientach aby zapamiętali naszą prezentację i nas samych
  • jak to robią inni: małe, średnie i duże firmy - case studies storytellingu w sprzedaży
  • jak zdobywać nowych klientów dzięki opowiadanym historiom
  • w jaki sposób rozpoczynać rozmowy i prezentacje aby zdobyć zainteresowanie klientów
  • jak tworzyć krótkie historie do opowiadania w social mediach
  • gdzie szukać inspiracji i historii do przetworzenia ich na nasze potrzeby
  • o czym NIE warto opowiadać klientom - jakich tematów i jakich błędów należy unikać
  • jaka historia najlepiej pasuje do TWOJEJ firmy, TWOJEGO produktu, TWOJEJ usługi
  • jakie są uniwersalne historie, które można przystosować do TWOJEJ branży
  • jak tworzyć wiarygodność aby klient zechciał nas słuchać
  • dlaczego storytelling to nie tylko opowiadanie historii ale również budowanie relacji z klientami
  • że historię, która sprzedaje może opowiadać jeden podpis, złożony we właściwym miejscu



Szkolenie będzie trwać siedem godzin i okraszone będzie trzema przerwami. Zdecydowana większość przedstawionej wiedzy będą to case studies rzeczywistych przypadków zastosowania storytellingu w sprzedaży i marketingu. Teoretyzowanie to nie moja bajka, więc przygotujcie się na dużo praktyki, którą możecie wdrożyć również u siebie.

Gdybyście byli ciekawi kim jestem.

Jestem tą drugą myszą - dokładnie jak w historii z wiadrem. Od piętnastu lat jestem związany ze sprzedażą. Prawdą jest, że w sklepach spędzam dużo więcej czasu niż moja żona, ponieważ oprócz zakupów zajmuję się analizowaniem i wypatrywaniem nowych, i oryginalnych metod sprzedaży. Efektem moich zainteresowań jest blog artofsale.com.pl, który prowadzę od 2011 roku oraz własna firma handlowa. Moje produkty sprzedaję przy pomocy dwóch lokomotyw: storytellingu i niekonwencjonalnej obsługi klienta. Jestem również stałym autorem artykułów poświęconych sprzedaży w kilku magazynach specjalistycznych.

Czy jest jeszcze coś, co powinniście wiedzieć?

Zdecydowanie tak! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma audiobooka, dzięki któremu cały materiał szkolenia będzie mógł sobie powtórzyć, utrwalić i przypomnieć w każdej chwili.

W cenie biletu każdy uczestnik ma zapewniony:

  • udział w szkoleniu
  • skrypt szkoleniowy
  • przerwy kawowe - napoje i ciastka bez ograniczeń :)
  • dwudaniowy lunch
  • imienny certyfikat w oprawie
  • audiobook "Storytelling - tworzenie historii, które sprzedają"

Masz pytania? Nie krępuj się - oto dane kontaktowe:

ArtOfSale Sp. z o.o.

ul. Św. Marcin 29/8

61-806 Poznań

tel.: 888-887-166

mail: kontakt@artofsale.com.pl

Zobacz również:

szkolenia szkolenia w Poznaniu wydarzenia Poznań Michał Lisiecki Poznań sprzedaż storytelling szkolenie

Skontaktuj się z organizatorem

Organizatorem wydarzenia "STORYTELLING - Tworzenie historii, które sprzedają" jest ArtOfSale Sp. z o.o.

Organizujesz wydarzenie?

Dołącz do tysięcy polskich organizatorów korzystających z Evenea do sprzedaży biletów i rejestracji uczestników.

Dowiedz się więcej