Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej
13 Marca 2020, 09:00-16:00 (Piątek)
Wrocław,
Nowa era sprzedaży już trwa! Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.
Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.
Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców.
Dla kogo ten warsztat? Uczestnicy to m.in.: przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, konsultanci i doradcy telefoniczni, sprzedawcy, telemarketerzy, agenci.
KORZYŚCI
- Zwiększenie świadomości znaczenia procesu sprzedaży telefonicznej
- Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
- Powiększenie portfela Klientów z wykorzystaniem telefonu
- Budowanie relacji z Klientem w rozmowach telefonicznych
- Poznanie w praktyce najlepszych technik sprzedaży
PROGRAM SZKOLENIA
1.Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości
- Czym jest sprzedaż? - Pozwól kupować swoim Klientom!
- Cechy dobrego sprzedawcy - czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
- Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon - jak zdobyć Klienta?
2.Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon
- Elementy wokalne - jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
- Elementy werbalne - kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
- Techniki aktywnego słuchania - słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
- Bariery komunikacyjne - nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji
3.Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej
- Przygotuj się na wszystko - wachlarz przewag konkurencyjnych
- Powitanie i nawiązanie kontaktu
o Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
o Znowu ta "Sekretarka" - jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
o Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu
- Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy
o Co wpływa na pierwsze wrażenie?
o Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
o Jak zaskoczyć Klienta?
- Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta
o Poznaj swojego Klienta
o Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
o Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!
o Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt
- Metody przedstawienia oferty
o Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
o Działanie na wyobrażeniach Klienta - stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
o Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania
- Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji
o Zamiast walczyć ceną - zarabiaj na sprzedaży!
o "Nie jestem zainteresowany", "Korzystamy z konkurencji", "Mam już wszystko", "Niczego nie potrzebuję", "Nie lubię zmian" - nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
o OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW - wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!
- Finalizacja rozmowy- techniki
o Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
o Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży
o Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.
4.Język perswazji - zaczaruj swojego Klienta!
- Założenia - praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
- Techniki perswazyjne - poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę
5.Reguły wywierania wpływu
- Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
- Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
- Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów
Max wielkość grupy: 12 uczestników
Czas trwania: 8 godzin (9-16)
WARTOŚĆ INWESTYCJI
Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:
Aneta - 534 510 550 - [email protected]
Realizację szkolenia potwierdzamy 5 dni przed wyznaczonym terminem.
Zobacz inne szkolenia otwarte we Wrocławiu:
Nowoczesne techniki sprzedaży - profesjonalny handlowiec
Skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych
Psychologia zarządzanie zespołem - pokolenia BB, X, Y
Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku
Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji