Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku

13 Marca 2020, 09:00-16:00 (Piątek)

Wrocław,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu dla 1 osoby
już niedostępne 984,00 zł -

Czego pragnie Twój Klient? Ciekawe pytania i prosta odpowiedź. Dzisiaj pozyskanie Klienta jest wielkim wyzwaniem, natomiast jeszcze większym jest jego zatrzymanie w Firmie. Zastanawiasz się ile tracisz na braku profesjonalnej obsługi? Chcesz wiedzieć ile możesz zyskać poznając techniki i narzędzia, które przyczynią się do utrzymania dobrych stosunków z Klientem?

Nic prostszego, zapisz się na szkolenie i pokaż Klientom z kim mają przyjemność współpracować.


Dla kogo warsztat? Uczestnicy to m.in.: pracownicy punktów i biur obsługi Klienta, punktów serwisowych, kas, firm usługowych, sekretariatów i recepcji, konsultanci, doradcy Klienta, ankieterzy. 


KORZYŚCI

  • Utrzymanie dotychczasowych Klientów
  • Zbudowanie lojalności Klienta w stosunku do Firmy
  • Wzrost umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
  • Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji
  • Umiejętność radzenia sobie z sytuacjami wymagającymi asertywnej postawy
  • Wzmocnienie postawy pro-klienckiej


PROGRAM SZKOLENIA

1.Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta z obsługi

  • Kim jest Klient XXI wieku?
  • Spełnij oczekiwania swojego Klienta - zaskocz go pozytywnie
  • Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne
2.Skuteczna komunikacja i jej wpływ na obsługę Klienta
  • Zrozum swojego Klienta i pozwól mu na zadowolenie z Waszej współpracy
  • Kanały komunikacji interpersonalnej - skuteczna komunikacja
  • Wewnętrzne i zewnętrzne bariery komunikacyjne oraz ich eliminacja
  • Zasady poprawnego komunikowania się z Klientem
  • Rodzaje i funkcja pytań - kto pyta, wie jak pomóc Klientowi
  • Komunikacja jedno- i dwukierunkowa
  • Techniki aktywnego słuchania- nawiąż dialog i zrozum Klienta
3.Budowanie wiarygodności i pewności siebie w kontakcie z Klientem
  • Zwroty wzmacniające i osłabiające autorytet Pracownika
  • Przejmij kontrolę! - narzędzia kontroli rozmowy, to Ty prowadzisz rozmowę i jesteś jej autorem
4.Wywieranie wpływu - daj Klientowi to czego chce!
  • Założenia języka perswazji - poznaj w praktyce i zacznij działać
  • Reguły i techniki wywierania wpływu - jak uzależnić Klienta od Firmy
5.Techniki asertywne w odpowiedzi na niezadowolenie Klienta
  • Zapanuj nad emocjami Klienta
  • Zachowania bierne, agresywne i asertywne- autodiagnoza i rozpoznawanie
  • Asertywna odmowa - naucz się mówić "NIE"
  • Umiejętność stawiania granic

Podsumowanie i zakończenie szkolenia


Max wielkość grupy: 12 uczestników

Czas trwania: 8 godzin (9-16)


WARTOŚĆ INWESTYCJI

Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:

Aneta - 534 510 550 - [email protected]

Realizację szkolenia potwierdzamy 5 dni przed wyznaczonym terminem. 


Zobacz inne szkolenia otwarte we Wrocławiu: 
Nowoczesne techniki sprzedaży - profesjonalny handlowiec 
Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej 
Skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych
Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji
Psychologia zarządzania zespołem - pokolenia BB, X, Y

www.circinus.pl 

Zobacz również:

szkolenia Sprzedaż Szkolenie pracowników Techniki sprzedaży Warsztaty