Kolacja Biznesowa PTG we Wrocławiu

location icon
Arche Hotel Wrocław ul. Graniczna 183, Wrocław
calendar icon
Od 4 gru 18:00 do 4 gru 18:00
ticket icon
Od 229,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Wrocławia i regionu oraz nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.

Partner Strategiczny Wydarzenia:


PREM!UM by Workafford to ekskluzywna propozycja skierowana zarówno do wysoko wyspecjalizowanych pracowników, jak i progresywnych pracodawców skłonnych przywitać w swoich szeregach elitarnych kandydatów. Usługa PREM!UM prezentuje nowatorskie podejście do procesu rekrutacyjnego polega na wyszukaniu i dopasowaniu kandydatów do potrzeb pracodawcy, którzy powierzając nam znalezienie pracownika, mogą spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie. To również wpieranie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, a także usprawnianie systemu pracy w firmie.


Partner Wydarzenia:


Prelegenci:

Temat 1: Sukcesja w firmie rodzinnej na przykładzie Partner Papes 

Sebastian Bigos, Prezes Zarządu Partner Papes,

Grupa Kompania Biurowa

Współzałożyciel ogólnopolskiej grupy KOMPANIA BIUROWA. Od 30 lat firma Partner Papes Sp. z o. o. zajmuje się dystrybucją i dostarczaniem artykułów szkolnych i biurowych na terenie kraju. 24 oddziały w całej Polsce, ponad 400 pracowników. Ich Grupa generuje ok. 300 mln zł obrotu rocznie. Obsługują ponad 10 000 firm na terenie kraju - zarówno duże korporacje, małe i średnie firmy, instytucje rządowe oraz klientów indywidualnych. Są udziałowcem Kompanii Biurowej i laureatami licznych nagród i wyróżnień - między innymi Gazel Biznesu.

Cechą charakterystyczną firmy jest kompleksowa obsługa nawet najbardziej wymagających klientów. To właśnie dla nich w swojej ofercie znajduje się ponad kilkanaście tysięcy artykułów niezbędnych w każdym biurze, firmie, korporacji, szkole i instytucjach. Począwszy od artykułów piśmienniczych, papieru, codziennych narzędziach pracy, a na meblach biurowych i artykułach spożywczych skończywszy.

W trakcie prelekcji:

- Dlaczego ewolucja jest lepsza od rewolucji

- Czy rodzina to to samo co firma?

- Największe wyzwania w sukcesji



Temat 2: PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i profesjonalna rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.

Edyta Stanisz-Busch, Międzynarodowa Konsultantka i Managerka

Edyta Stanisz-Busch to międzynarodowa konsultantka biznesu, trenerka i menadżerka projektów, specjalizująca się w zarządzaniu, sprzedaży i obsłudze klienta. Tworzy projekty Assessment Center, prowadzi szkolenia i rekrutuje trenerów. Współpracowała z Porsche, BMW, SEAT, KIA, Hyundai i mBank. Ceni praktyczne rozwiązania i rozwój umiejętności biznesowych.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  1. Jakie zmiany zaszły na rynku pracy w ostatnim czasie?
  2. Z jakimi wyzwaniami mierzą się obecnie firmy na rynku, w temacie poszukiwania pracowników?
  3. Jakie są najczęstsze powody zakończenia współpracy z pracownikiem w pierwszych 12 miesiącach zatrudnienia, zarówno po stronie pracownika jak i pracodawcy?
  4. W jaki sposób podejść skutecznie do procesu rekrutacji, z korzyścią dla pracownika i pracodawcy?


Temat 3: Najskuteczniejsze metody ściągania należnych pieniędzy od dłużników oraz jak zabezpieczyć swoją firmę przed oszustwami gospodarczymi

Paweł Juskowiak, Wiceprezes Zarządu - Krajowy Instytut Prawa Gospodarczego

Przez kilkanaście lat budował markę Krajowy Rejestru Długów, gdzie rozbudował kilkuosobowy zespół handlowców do 340 osób samych sił sprzedaży.

Jako dyrektor sprzedaży w KRD odpowiadał również za strategię produktową oraz zajmował się szkoleniem i coachingiem pracowników działu sprzedaży oraz menedżerów.

Wdrożyłem z sukcesem model organizacji samouczącej się. Aktualnie pomaga klientom bezpiecznie rozwijać biznes dostarczając wiedzy o kontrahentach z 73 różnych źródeł informacji.

W KIPG odpowiada za obszar sprzedaży i obsługi klienta''. Instytut istnieje na rynku 8 lat i posiada już blisko 4000 klientów z wszystkich obszarów gospodarki, wśród nich tak zacni klienci jak grupa Kęty, Maspex, Mlekovita, Raben, Fresh Logistics, Allegro czy Ziaja. 


Z tej prelekcji dowiesz się:

- W swojej prelekcji Paweł podzieli się analizą najczęstszych oszustw gospodarczych, które nasiliły się w wyniku pandemii oraz wojny.

- Przedstawi także konkretne strategie, które pomogą przedsiębiorcom skutecznie zabezpieczyć swoje firmy w tych trudnych czasach, opierając się na raportach i analizach KIPG. 


Temat 4: Prezentacja nt. Rady Dialogu Społecznego



Program wydarzenia:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie nr 1 i nr 2 + pytania
19.15 - Kolacja i networking
19.45 - Wystąpienie nr 3 i pytania
20.15 - Prezentacja nt. Rady Dialogu Społecznego
20.25 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
21.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 4.12.2024 środa godz. 18.00

- Miejsce: Arche Hotel Wrocław, ul. Graniczna 183, 54-530 Wrocław

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula 20 miejsc) tylko do 28.11

dostępnych: 0

Wyprzedane 179,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie biznesowe (ostatni tydzień)

dostępnych: 10

już niedostępne 229,00 zł -