Sprzedaż IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość Rozwój osobisty

Szkolenie-Warsztaty Amazon Ads Reklama PPC - Łukasz Koronczok - ONLINE

location icon
Online
calendar icon
Od 4 cze 10:00 do 5 cze 14:00
ticket icon
Od 2 900,00 zł

Szkolenie Amazon Ads PPC: Zwiększ sprzedaż, optymalizuj koszty! Warsztaty online dla sprzedawców na Amazonie.


Po szkoleniu z Amazon Ads z łatwością zmniejszysz koszty reklamy Twoich produktów na Amazonie, jednocześnie uzyskasz wzrost sprzedaży. Ponadto przejmiesz kontrolę nad prowadzeniem płatnej reklamy PPC - niezależnie od tego czy robisz to samodzielnie w firmie czy zlecasz to zewnętrznej agencji.


W ramach szkolenia:

  • poznasz cały system płatnej i niepłatnej reklamy na Amazonie
  • zobaczysz jak działają skuteczne reklamy innych sprzedawców, w tym być może Twojej konkurencji
  • przygotujesz i ustawisz swoje pierwsze kampanie lub poprawisz te już istniejące
  • nauczysz się optymalizować kampanie żeby zmniejszać ACOS (koszt reklamy) i zwiększać sprzedaż
  • poznasz zadziwiające metody targetowania
  • zobaczysz jak można łatwo i szybko analizować wyniki kampanii, wyciągać właściwe wnioski i unikać błędów


Reklama na Amazon jest skutecznym narzędziem zdobywania zamówień na oferowane na Amazonie produkty. Amazon wyświetla klientom produkty sponsorowane niemalże na każdym ekranie.

Dzięki płatnej reklamie produkty mogą szybko uzyskać pierwsze zamówienia a następnie stale się sprzedawać. U wielu sprzedawców na Amazonie reklama generuje nawet więcej niż połowę całej sprzedaży. Reklama ta kosztuje i to sporo. Płaci się za każde kliknięcie w produkt, niezależnie od tego czy klient kupi czy nie.

Dlatego sumaryczny koszt reklamy na Amazonie wynosi najczęściej kilkadziesiąt procent wartości sprzedaży. U wielu sprzedawców wskaźnik jest tak wysoki, że cała sprzedaż jest kompletnie nieopłacalna a budżet reklamowy jest "przepalany" czyli marnowany.

Wiedząc dlaczego budżet reklamowy wydawany jest na zbyt wiele wyświetleń reklamy, która nie przynosi zamówień, można w łatwy sposób polepszyć, zoptymalizować istniejące kampanie reklamowe. Koszt reklamy spada do założonego poziomu, zapewniając zyskowną sprzedaż. Przyjemnym efektem jest zazwyczaj wzrost sprzedaży, nie tylko tej generowanej przez płatną reklamę. 


W czasie szkolenia "Amazon Reklama PPC - dla sprzedawców" poznasz wszystkie zasady działania reklamy na Amazonie, uzyskasz wiedzę i umiejętności do sprawnego prowadzenia kampanii reklamowych. Przejmiesz pełną kontrolę nad wydatkami na reklamę, wpłyniesz na zwiększenie sprzedaży, znajomości produktów i rozpoznawania Twojej marki.

Szkolenie Amazon Ads dokładnie odpowiada potrzebom sprzedawców na Amazonie. 


Prowadzone jest przez wieloletniego sprzedawcę (od 2009 roku) i eksperta sprzedaży na Amazon. Łukasz Koronczok od wielu lat doradza sprzedawcom w Niemczech, Polsce, Szwajcarii i innych krajach. Jest praktykiem, który sam aktywnie sprzedaje na Amazonie i prowadzi skuteczne kampanie reklamowe. Równocześnie eksperymentuje z różnymi metodami marketingowymi, aby znaleźć oryginalne rozwiązania, które sprawdzą się w przypadku jego klientów. Jego agencja NetAnaliza i jej wydzielony specjalistyczny dział "rekl-ama" używa sprawdzonych, najlepszych praktyk, aby tworzyć reklamy na każdym poziomie budżetu - od 500 aż po 50 tysięcy euro miesięcznie!


Oto co otrzymasz w ramach szkolenia:

  • 7 godzin zajęć (teoria i praktyka)
  • zestaw materiałów (pdf, prezentacje) o reklamie na Amazon
  • listę przydatnych narzędzi do łatwiejszej, skuteczniejszej pracy z reklamą
  • na życzenie certyfikat


Całość szkolenia podzielona jest na dwa dni (cztery godziny dziennie, w blokach po dwie godziny). Dzięki temu masz możliwość, przed i po szkoleniu, wykonać w pracy Twoje najważniejsze zadania i możesz w pełni skoncentrować się na poznawaniu tajników reklamy na Amazonie.

Udział w warsztatach możliwy jest z każdego miejsca z dostępem do Internetu. Wystarczy komputer, laptop, tablet czy smartfon oraz głośnik i mikrofon lub słuchawki.

Do osiągnięcia maksymalnych korzyści ze szkolenia nie jest konieczna wcześniejsza wiedza czy doświadczenie w prowadzeniu reklamy na Amazonie. Jeśli już masz doświadczenie to na warsztatach je dodatkowo rozszerzysz, poznasz nowe możliwości.


Oto program spotkania:

DZIEŃ 1

10:00

MODUŁ 1 - fundament - jak działa reklama na Amazon (15 minut)

Omówienie działania reklamy na Amazon i celów, które można osiągnąć.

10:15

MODUŁ 2 - określenie celów i budżetu reklamy (30 minut)

Definiowanie celów kampanii reklamowej oraz ustalanie odpowiedniego budżetu.

10:45

MODUŁ 3 - kalkulacja kosztów i granicy opłacalności (30 minut)

Obliczanie kosztów kampanii oraz granicy opłacalności prowadzenia reklam.

11:15

MODUŁ 4 - przygotowanie kampanii reklamowej (PPC) (15 minut)

Przygotowanie kampanii reklamowej opartej na płatności za kliknięcie (Pay Per Click - PPC).

11:30

MODUŁ 5 - dobór pozytywnych i negatywnych słów kluczowych - targetów

Uczestnicy nauczą się, jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe i produkty konkurencji do reklam.

12:00

przerwa obiadowa

13:00

MODUŁ 6 - ustawienie kampanii reklamowej "produkty sponsorowane" (60 minut)

Tworzenie i konfiguracja kampanii reklamowych z wykorzystaniem "produktów sponsorowanych" - Sponsored Products.

14:00

MODUŁ 7 - ustawienie kampanii reklamowej "marki sponsorowane" (30 minut)

Tworzenie i konfiguracja kampanii reklamowych z wykorzystaniem "marek sponsorowanych" - Sponsored Brands.

14:30

MODUŁ 8 - optymalizacja budżetu i ofert (30 minut)

Uczestnicy dowiedzą się, jak zoptymalizować budżet i oferty, aby poprawić efektywność kampanii reklamowych.

15:00

koniec I części

DZIEŃ 2

10:00

MODUŁ 9 - optymalizacja strategii słów kluczowych (30 minut)

Uczestnicy nauczą się, jak usprawnić strategię słów kluczowych dla uzyskania lepszych rezultatów.

10:30

MODUŁ 10 - optymalizacja i rozszerzanie targetowania (30 minut)

Omówienie sposobów na udoskonalenie i poszerzenie targetowania w kampaniach reklamowych.

11:00

MODUŁ 11 - narzędzia analizy raportów produktów sponsorowanych (30 minut)

Wprowadzenie do narzędzi analizy wyników kampanii z produktami sponsorowanymi.

11:30

MODUŁ 12 - analiza wyników, optymalizacja kampanii (30 minut)

Uczestnicy dowiedzą się, jak analizować wyniki i optymalizować kampanie reklamowe.

12:00

przerwa obiadowa

13:00

MODUŁ 13 - inne formy reklamy i promocji na Amazon - zniżki, "gratisy", kupony

Omówienie innych form reklamy na Amazon, takich jak zniżki, kupony rabatowe czy wyprzedaże.

13:30

MODUŁ 14 - BONUS - pytania i odpowiedzi

Sesja pytań i odpowiedzi związanych z tematyką szkolenia.Bearbeiten

14:00

koniec szkolenia


Zarezerwuj teraz miejsce na szkoleniu i już wkrótce przejmij kontrolę nad Twoją reklamą na Amazonie - zmniejsz koszty i zwiększ sprzedaż.






Najważniejsze pytania o warsztaty Amazon Reklama - Łukasz Koronczok

Czy na tym szkoleniu naprawdę nauczę się prowadzić kampanie reklamowe na Amazon?

Zdecydowanie tak. Stanie się tak z dwóch powodów:

a) jest na to bardzo dużo czasu (całe osiem godzin zajmujemy się reklamą na Amazon)

b) prowadzący warsztaty - Łukasz Koronczok jest specjalistą z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży na Amazon. Prowadzi skuteczne kampanie reklamowe na wielu kontach sprzedawców i na swoim własnym. Przechodził wiele specjalistycznych szkoleń zagranicą w tej sprawie i stale samemu się doszkala.

Którego Amazona dotyczy szkolenie?

Uczestnik szkolenia pozna dogłębnie cały system reklamy na Amazonie. Można dzięki temu prowadzić działania reklamowe w każdej krajowej platformie Amazon, wszędzie tam gdzie posiada się produkty do sprzedaży i gdzie poszczególny program reklamowy jest dostępny.

Dużo już wiemy o sprzedaży na Amazon, znamy się też doskonale na reklamach AdWords czy Ads na Facebooku. Czego możemy spodziewać się na tych warsztatach o reklamie na Amazon?

W czasie tych warsztatów wchodzimy dosyć głęboko w temat. Dla uczestników o większej wiedzy i doświadczeniu w sprawie reklamy przewidziane są bardziej skomplikowane przykłady, terminy i zadania, które mogą sobie przez pewien czas samemu realizować. Ci z kolei, którzy dopiero pierwszy raz spotykają się z tematem mają możliwość nauczenia się wszystkiego krok po kroku, z odpowiednim dla nich tempem i bez nadużywania angielskich pojęć fachowych. Zasadniczo każdy uczestnik wychodzi z odpowiednim dla niego poziomem nowej wiedzy i umiejętności.

Co z pytaniami które pojawią mi się dopiero po szkoleniu?

Każdy uczestnik warsztatów Łukasza Koronczoka może zadać swoje pytania dotyczące tematu szkolenia również po spotkaniu. Łukasz odpowiada na nie w miarę możliwości - ma przecież zaplanowany specjalnie na to czas po danym cyklu warsztatów :-)

Nie wiem jak obliczyć maksymalnie dla mnie możliwy ACOS. Pomożesz mi to zrozumieć i obliczyć na warsztatach?

Jasne! Po to jestem! Bardzo wielu sprzedawców na Amazon nie wie, że ACOS podawany w statystykach przez Amazon jest niebezpieczny dla całego biznesu. Nie uwzględnia on bowiem żadnych kosztów sprzedaży. Sprzedawcy często nie wiedzą nawet że ich kampanie reklamowe powodują straty zamiast zysku…

Moje kampanie PPC na Amazonie prowadzi w tej chwili agencja. Mam jednak wrażenie, że fakty nie są tak piękne jak nam to agencja pokazuje. Co mogę zrobić żeby to sprawdzić?

Bardzo słuszne spostrzeżenie. W sprzedaży na Amazonie chodzi przecież po prostu o zyskowną a nie efektowną sprzedaż. W czasie szkolenia nauczysz się bardzo dokładnie analizować wyniki kampanii reklamowych na Amazon. Pokażę Ci gdzie wygenerować różne raporty, co w nich się znajduje, jak je ze sobą łączyć, jak je rozumieć. Następnego dnia będziesz mógł zadać parę trudnych pytań Twojej agencji ;-)

Chciałabym rozdawać przez Instagram kody rabatowe na moje produkty na Amazon USA. Czytałam na forum, że to się nie da. Jak jest naprawdę?

Oczywiście że się da! Jest na to specjalna zakładka w Seller Central na Amazonie. Możesz tam ustawić szereg różnych promocji. Na marginesie - nie musisz za nie płacić Amazonowi ani centa, jedynie klientowi musisz coś dać - zniżkę procentową lub kwotową. Dokładnie pokażę Ci to podczas warsztatów - mamy na to specjalnie zaplanowany czas.

Martwię się trochę o ten wydatek na to szkolenie. A co będzie jak nie będę mogła uczestniczyć np. z powodu nagłego zdarzenia lub choroby? Pieniądze przepadają?

Rozumiem Twoje wątpliwości. Ja również nie lubię tracić pieniędzy, a przecież zawsze wszystko może się zdarzyć. Z naszej strony jako organizator podjęliśmy decyzję w stylu amazonowskim czyli prokliencką! Jeśli po zakupie biletu na szkolenie/warsztaty nie będziesz w stanie uczestniczyć - otrzymasz od nas możliwość skorzystania z innego terminu warsztatów w tym samym temacie. Jako podsumowanie Twoich wątpliwości - nie ma żadnego ryzyka przy zakupie biletu na szkolenie! Każdy kupiony bilet zostanie zrealizowany!

Czy dostanę nagranie szkolenia?

Tak, oczywiście. Nie tylko pełne nagrania wszystkich modułów, ale również osobne materiały edukacyjne i poradniki przygotowane przez prowadzącego - Łukasza Koronczoka.

Gdzie odbywają się te warsztaty?

Warsztaty odbywają się w Internecie. Nie musisz nigdzie jechać, nie marnujesz czasu na dojazd i powrót czy ewentualnie nocleg. Możesz uczestniczyć z biura lub domu.

Jeśli masz dalsze pytania w sprawie szkolenia lub potrzebujesz doradztwa czy to szkolenie jest dla Ciebie - napisz lub zadzwoń do nas. Czekamy na Ciebie!

Email: [email protected]

Telefon biuro:+498920349002

WhatsApp/SMS +48795055173

Szukasz innych tematów warsztatów/szkoleń związanych ze sprzedażą na Amazon? Nie pasuje Ci termin? Wolisz spotkanie stacjonarne? Sprawdź dostępne terminy i lokalizacje.





Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilet standardowy - pełna cena
W cenie biletu:
- 7 godzin szkolenia/warsztatów Amazon Reklama PPC z Łukaszem Koronczokiem
- praktyczne zajęcia na własnym koncie Seller Central
- materiały szkoleniowe w pdf (do dalszej, samodzielnej pracy po warsztatach Amazon)
- na życzenie certyfikat

Oczywiście otrzymasz fakturę VAT.
Podane ceny netto - dla biznesu.
Standard

Bilet standardowy - pełna cena
W cenie biletu:
- 7 godzin szkolenia/warsztatów Amazon Reklama PPC z Łukaszem Koronczokiem
- praktyczne zajęcia na własnym koncie Seller Central
- materiały szkoleniowe w pdf (do dalszej, samodzielnej pracy po warsztatach Amazon)
- na życzenie certyfikat

Oczywiście otrzymasz fakturę VAT.
Podane ceny netto - dla biznesu.

dostępnych: 25

już niedostępne 2 900,00 zł -