Projektowanie

SPEAK IN_UX 2025

location icon
PPNT Gdynia, budynek III Al. Zwycięstwa, 96/98, Gdynia
calendar icon
Od 28 paź 9:00 do 28 paź 17:00

Maraton SPEAK IN_UX 2025 - projektuj doświadczenia, które mają znaczenie

ZAPISZ SIĘ!

Dlaczego projektujesz?

Z chęci rozwiązywania realnych problemów? Bo interesuje Cię wpływ designu na codzienne życie? A może dlatego, że UX to coś więcej niż tylko użyteczność?

To pytanie stawiamy w tym roku podczas konferencji SPEAK IN_UX 2025 — i właśnie z niego wychodzimy też w Maratonie projektowania UX, który odbędzie się 24-29 października 2025 w PPNT Gdynia.

Interesujesz się projektowaniem doświadczeń użytkownika (UX)? Chcesz sprawdzić się w realnym projekcie i zdobyć praktyczne doświadczenie w pracy zespołowej, pracując jednocześnie nad rozwiązaniem, które ma pozytywny wpływ na świat?

Zgłoś się do udziału w Maratonie projektowym SPEAK IN_UX, który odbędzie się 24-29 października 2025 w PPNT Gdynia.

Podczas trzech intensywnych dni będziesz pracować wraz z zespołem nad prawdziwym wyzwaniem projektowym od firmy rozwijającej rozwiązania w duchu zrównoważonego rozwoju.

Jeśli interesujesz się UX, chcesz wejść w branżę, rozwijać się projektowo albo sprawdzić swoje kompetencje w multidyscyplinarnym zespole — czekamy na Ciebie.

Dla kogo?

- dla projektantów i projektantek, badaczy i badaczek, osób technicznych, graficznych i analitycznych.

- dla osób studiujących i po studiach z różnych kierunków: projektowania, informatyki, psychologii, socjologii, komunikacji, humanistyki, nauk społecznych i technicznych

- dla tych, którzy są zainteresowani projektowaniem doświadczeń i chcą sprawdzić się w pracy nad realnym produktem

- dla tych, którzy łączą światy - komunikację z designem, technikę z empatią, estetykę z funkcjonalnością


Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wymagane są zapisy.

Rekrutacja trwa od 4.08 do 30.09.

O zaakceptowaniu zgłoszenia decydują odpowiedzi, a nie kolejność zgłoszeń. Wypełnij formularz uważnie i z namysłem!

ZAPISZ SIĘ!


Wyzwania, nad którym będziemy pracowali w tym roku:

UX Research + Design (Kaminski Foundation)

Ulepszenie istniejącego produktu cyfrowego na podstawie przeprowadzonych badań - aplikacji Life Plan App. Celem jest zaprojektowanie modułu, który po ukończeniu trzech wypraw w aplikacji umożliwi użytkownikom dalsze angażowanie się w krótkie, cykliczne aktywności związane z odpornością psychiczną.

UX Design (Innovative Green Technology Solutions Foundation)

Zaprojektowanie doświadczenia użytkownika platformy IGTSF, tak aby wokół treści o ekologicznych rozwiązaniach powstawała społeczność, która nie tylko czyta i szuka inspiracji, ale także testuje rozwiązania, dzieli się efektami i wspólnie je rozwija. Celem Fundacji jest łączenie wiedzy, edukacji i współpracy, by inspirować do zmian i wspierać rozwój ekologicznych rozwiązań na każdym poziomie.

Projektowanie interakcji (IDEGO GROUP Sp. z o.o.)

Zaprojektowanie doświadczenia użytkownika platformy ESG dla statków, tak aby ułatwiało podejmowanie trafnych decyzji w dynamicznych warunkach — bez konieczności aktywnego korzystania z wizualnego interfejsu i z uwzględnieniem rosnących oczekiwań użytkowników wobec naturalności i kontekstowego wsparcia technologii.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Dzień 1 (28.10). Prelekcje
Jeszcze niedostępne
od 4 Sierpnia 2025 (Poniedziałek)
-