Śniadanie na otwartym biurze: Zarządzanie przestrzenią biurową w czasach pracy hybrydowej.
Office & Operations Ninjas! wraz z Helikon oraz rn07 event studio mają przyjemność zaprosić Office Managerów i wszystkie osoby zainteresowane administracją na wyjątkową serię warsztatów.
Dołącz do nas na wyjątkowych warsztatach, gdzie eksperci - Katarzyna Wierzba i Tomasz Makowski - podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie aranżacji nowoczesnych biur. Dowiedz się, jak optymalizować przestrzeń, zarządzać zmianami i tworzyć środowisko pracy, które wspiera cele biznesowe w erze hybrydowej.
Prelegenci:
- Katarzyna Wierzba:
- Ekspertka w holistycznym projektowaniu biur.
- Ponad 25 lat doświadczenia w branży.
- Specjalizuje się w workplace strategy, zarządzaniu zmianą i tworzeniu biur wspierających neuroróżnorodność.
- Współautorka bloga "Idealne biuro".
- W swoim portfolio posiada realizacje dla wielu Polskich i międzynarodowych firm.
- Tomasz Makowski:
- Ekspert w badaniu przestrzeni biurowej i generowaniu funkcjonalnych rozwiązań.
- Strateg środowiska pracy.
- Doktor technologii drewna SGGW.
- 15 lat doświadczenia w organizacji i aranżacji biur w Polsce i za granicą.
- Współautor bloga "Idealne biuro" i autor artykułów do magazynu Helikon Office Trends.
- Specjalizuje się w optymalizacji przestrzeni biurowych, poprawie wydajności zespołów i tworzeniu indywidualnych rozwiązań dla pracowników.
- Realizował projekty dla wielu Polskich i międzynarodowych firm.
Drugi temat :
Zarządzanie przestrzenią biurową w czasach pracy hybrydowej
🎯 Cel: Zapoznanie się z nowoczesnymi trendami w aranżacji przestrzeni biurowej i poprawą efektywności pracy.
Program:
🕒 9:30-10:00 - Powitanie i śniadanie 🍽️
Aby wprowadzić ciepłą, domową atmosferę, zapraszamy na śniadanie, które przygotujemy z sercem:
☕ Kawa, 🍵 herbata, 🍪 ciastka, 🧀deska serów 🧀, a także nasze hitowe gofry, które zawsze przyciągają uwagę swoim zapachem i smakiem! 🧇
🕙 10:00-11:30 - Warsztaty:
📌 Nowoczesne trendy w przestrzeniach biurowych (activity-based working, strefy ciszy, biophilia i wiele innych)
📌 Optymalizacja przestrzeni przy ograniczonym budżecie
📌 Technologia wspierająca zarządzanie przestrzenią
🕚 11:30-12:00 - Case study i rozmowy 💬
📊 Prezentacja udanych przykładów aranżacji przestrzeni.
🤝 Networking i wymiana pomysłów.
Linki do pozostałych wydarzeń:
1️⃣ Skuteczna komunikacja w zespole i zarządzanie konfliktami - KLIKNIJ TUTAJ
3️⃣ Aranżacja biura - Słownik pojęć i współpraca z architektem - KLIKNIJ TUTAJ
4️⃣ Zarządzanie stresem i work-life balance w roli Office Managera - KLIKNIJ TUTAJ
Nie przegap tej unikalnej okazji, aby zdobyć nowe umiejętności, poszerzyć swoją wiedzę i wymienić się doświadczeniami z innymi specjalistami z branży! Zarejestruj się już dziś!
Biorąc udział w wydarzeniu akceptujesz regulamin wydarzeń Office & Operations Ninjas!