Psychologia dobrego wpływu na klienta
Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie warsztatowe z Pawłem Fortuną.
Spotkanie skierowane jest do menedżerów sprzedaży, menedżerów marketingu, kierowników, dyrektorów i innych osób tworzących procesy i biorących udział w procesach wymagających zrozumienia sposobów wpływu na klienta.
07 marca 2024 roku o godzinie 17:00 w siedzibie Business Club Szczecin.
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
Warsztat "Psychologia dobrego wpływu na klienta" jest wyjątkowy ponieważ, po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie prowadzący przedstawi własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, porady te są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy.
dr Paweł Fortuna
Psycholog i trener biznesu z 25 letnim doświadczeniem w pracy z liderami. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego (MBA), Uniwersytecie SWPS (pozytywna organizacja), adiunkt w Katedrze Psychologii Eksperymentalnej KUL. Pasjonat psychologii pozytywnej, prowadzi badania na styku psychologii i kognitywistyki, rozwija autorską koncepcję cyberpsychologii pozytywnej. Publikuje m.in. w Current Psychology, Journal of Consumer Behaviour, Postdigital Science and Education. Autor i współautor kilkunastu książek, w tym współredaktor pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego "Psychologia biznesu". Trzykrotny laureat Nagrody Teofrasta za najlepszą książkę psychologiczną oraz czterokrotny laureat nagrody Książka dla Trenera Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jego ostatnia książka: "Optimum. Idea pozytywnej cyberpsychologii" (2021, Wydawnictwo Naukowe PWN) została wyróżniona główną nagrodą w konkursie "POZYTYW 2022" Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. Członek ZAiKS, autor tekstów i kompozytor (największy hit: "Dziewczyna szamana", 5 Fryderyków). Inicjator wielu akcji społecznych, w tym konferencji Ludzka twarz biznesu i Konferencji Aktualności Psychologicznych - Aktualia.