II Konferencja Promo&Fund
4 grudnia 2024 (środa)
PARTNERSTWA Z BIZNESEM, ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ, NETWORKING
9:00 - 9:10 |
Otwarcie konferencji Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel, Fundacja Promo&Fund Agnieszka Pałys, Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym |
9:10 - 9:40 |
7 wyzwań NGO w działaniach promocyjnych i fundraisingowych 2024 Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund, Natasza Nikiel, Wiceprezeska Fundacji Promo&Fund |
9:40-10:25 |
Współpraca z biznesem przy aukcji charytatywnej Fundacji Urtica dzieciom - studium przypadku Anna Marusia, Prezeska zarządu Fundacji Urtica Dzieciom |
10:25-11:10 |
Wolontariat pracowniczy jako forma współpracy NGO z biznesem- studium przypadku Kornelia Nizińska, Fundraiserka, Fundacja Ładne Historie |
11:10-11:40 |
Przerwa |
11:40-12:25 |
Mądre pomaganie. Jak współpracować z biznesem i darczyńcami w sytuacji kryzysowej? Studium przypadku Zuzanna Komornicka, Dyrektorka ds. marketingu i komunikacji, Federacja Funduszy Lokalnych w Polsce, Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika |
12:25-13:10 |
Zastosowanie AI w poszukiwaniu osób zaginionych - studium przypadku współpracy organizacji pozarządowej z biznesem Izabela Jezierska - Świergiel, Członek zarządu ds promocji i fundraisingu, Fundacja ITAKA Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych |
13:10-14:00 |
Obiad |
14:00-14:20 |
Odpowiedzialność biznesu w dobie ESG - jakich partnerstw z organizacjami pozarządowymi potrzebuje biznes Marta Bodys, Dyrektorka zarządzająca, Insight, Ekspertka Odpowiedzialni za przyszłość |
14:20-15:20 |
Jak nawiązać efektywną współpracę z biznesem - panel dyskusyjny Marta Bodys, Dyrektorka zarządzająca, Insight Kornelia Nizińska, Fundraiserka, Fundacja Ładne Historie Agnieszka Pałys, Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym Panel prowadzi Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund |
15:20-16:20 |
Jakie projekty możemy realizować wspólnie z biznesem w oparciu o cele zrównoważonego rozwoju? Dyskusje networkingowe uczestników konferencji w podziale na stoliki tematyczne: zdrowie/ edukacja/ człowiek/ środowisko/ rozwój społeczności lokalnej |
16:20 |
Zakończenie 1 dnia konferencji |
5 grudnia 2024 (czwartek)
EFEKTYWNA PROMOCJA I FUNDRAISING PRZY MAŁYCH ZASOBACH - NARZĘDZIA I INSPIRACJE
8:30- 9:00 |
Poranna kawa networkingowa |
||
|
Sala wykładowa 1 |
Sala warsztatowa 1 |
Sala warsztatowa 2 |
9:00 - 12:00 |
Jak tworzyć pomysły na kampanię promocyjną? Jak kreatywnie pokazywać problem? Jacek Maciejewski, prezes zarządu Fundacji Rak'n'Roll. |
AI w działaniach promocyjnych i fundraisingowych Aleksandra Olewińska, Paweł Przedpełski, Fundacja Digital University Warsztaty |
Moc Canvy: Jak w łatwy sposób zbudować wizualną tożsamość NGO? - skuteczne sposoby, proste triki, inspirujące przykłady. Ewa Babicka, Specjalistka ds komunikacji, Fundacja Zaawansowanych Technologii |
12:00 - 12:45 |
Lunch |
||
12:45 - 15:45 |
Jak mówić o organizacji i jej działaniach, aby zachęcić biznes do współpracy? Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund Panel - prezentacja dobrych praktyk |
Efektywna praca przy małych zasobach - sztuka delegowania i priorytetyzowania zadań w organizacji pozarządowej. Tomasz Nikiel, trener biznesu, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich Warsztaty |
Video dla idei, Jak samodzielnie tworzyć materiały video spełniające cele fundraisingowe lub promocyjne? Leonard Osiadło, dziennikarz, OKO.press Warsztaty |
16:00 |
Zakończenie konferencji |
Opisy warsztatów i paneli 5 grudnia (czwartek):
- AI w działaniach promocyjnych i fundraisingowych
Prowadzą: Aleksandra Olewińska i Paweł Przedpełski, Fundacja Digital University
Dla organizacji pozarządowych czas i zasoby są kluczowe. Podczas tego warsztatu pokażemy, jak sztuczna inteligencja, w tym narzędzia takie jak ChatGPT, Claude.ai, Canva AI, Gamma.app, LM Notebook i Copilot, może wspierać codzienne działania, oszczędzając czas i podnosząc jakość komunikacji z darczyńcami.
Podczas warsztatu dowiedzą się Państwo, jak:
- Automatyzować codzienne zadania, by zaoszczędzić czas na działania strategiczne
- Budować spersonalizowaną komunikację, która wzmacnia relacje z darczyńcami
- Efektywnie zarządzać projektami i harmonogramem działań zespołu
- Analizować wyniki kampanii, aby podejmować lepsze decyzje
Dodatkowo zaprezentujemy dedykowanych Asystentów GPT, takich jak Asystent Pisania Wniosków i Asystent Tworzenia Raportów, które znacznie usprawnią zarządzanie projektami i jakość komunikacji.
Zapraszamy do odkrycia, jak AI może realnie wspierać Państwa organizację!
- Warsztaty: MOC CANVY: Jak w łatwy sposób zbudować wizualną tożsamość NGO? - skuteczne sposoby, proste triki, inspirujące przykłady.
Prowadzi: Ewa Babicka, Specjalistka ds komunikacji, Fundacja Zaawansowanych Technologii
Podczas warsztatu przyjrzymy się najbardziej przyjaznemu NGOsom programowi graficznemu online, czyli Canvie oraz omówimy jak ważna jest wizualna tożsamość organizacji. Przejdziemy przez pakiet funkcji dedykowany organizacjom pozarządowym, najnowsze aplikacje AI oraz moduł narzędzi wideo. Porozmawiamy też o psychologii kolorów i charakterystyce typografii.
Dowiecie się jak budować spójną i atrakcyjną identyfikację wizualną (i dlaczego to, jak ilustrujemy nasze działania może być ważniejsze niż to, co chcemy przekazać). Efektem warsztatu będą gotowe do użycia w organizacji szablony grafik spójne z identyfikacją wizualną.
- Warsztaty: Video dla idei - jak samodzielnie tworzyć materiały video spełniające cele fundraisingowe lub promocyjne
Prowadzi: Leonard Osiadło, dziennikarz społeczny OKO.press
Podczas tego warsztatu będziemy opowiadać bajki, nawijać makaron na uszy i bezwstydnie kraść. Rozpracujemy anatomię dobrej historii - sprawdzimy jak działa storytelling i zaprzęgniemy go do pracy w szczytnym celu.
Podpatrzymy, jak inni porywają opowieściami do działania i ukradniemy od nich, co się da. A wszystko po to, żeby nakręcić swoje własne video dla idei!
- Warsztaty: Efektywna praca przy małych zasobach - sztuka delegowania i priorytetyzowania zadań w organizacji pozarządowej.
Prowadzi: Tomasz Nikiel, trener biznesu, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich
Wielu menedżerów niechętnie deleguje zadania. Często uważają, że kiedy wykonują je sami, wszystko będzie zrobione dobrze i na czas. Inni nie mają ani jednej wolnej chwili, by rzetelnie przekazać zadania. Jeszcze inni obawiają się oddania części swoich kompetencji, a może po prostu swojej … "władzy".
Łatwo ich zrozumieć bo delegowanie wymaga nakładu pracy i pewnych wyrzeczeń, ale przynosi wymierne korzyści. Przekazywanie zadań jest bowiem sztuką, którą jednak łatwo i prosto można opanować.
Na moim warsztacie porozmawiamy i przećwiczymy sztukę delegowania. Co, komu, kiedy i w jaki sposób delegować, aby było efektywnie i … efektownie.
- Panel: Jak mówić o organizacji i jej działaniach, aby zachęcić biznes do współpracy?
Prowadzi: Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund
W nawiązywaniu współpracy organizacji pozarządowej z biznesem kluczowy jest wspólny cel, ale sposób prezentacji naszej propozycji ma również ogromne znaczenie. Zapraszam na panel, podczas którego pokażę, jak dobrze mówić o organizacji, czyli jak przygotowac dobrą wizytówke organizacji. Skupię się także na komunikacie fundraisingowym, który ma w zwięzły i emocjonalny sposób zachęcić biznes do wsparcia naszego działania. Wiele organizacji ma problem z pokazaniem potencjalnemu partnerowi korzyści ze współpracy przy wspólnym przedsięwzięciu oraz nie wie, jak powinna wyglądać dobra oferta, dlatego w panelu zaprezentuję dobre praktyki z tych obszarów. Pokażę także, jak lider organizacji może budować swoją markę osobistą i wykorzystywać ją w relacjach z biznesem.