Finanse i Inwestycje Biznes i Przedsiędsiębiorczość Polityka i Gospodarka

II Konferencja Promo&Fund

location icon
Wrocławski Park Technologiczny, budynek Delta Duńska 9, Wrocław
calendar icon
Od 4 gru 9:00 do 5 gru 16:00
ticket icon
Od 550,00 zł

4 grudnia 2024 (środa)

PARTNERSTWA Z BIZNESEM, ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ, NETWORKING

9:00 - 9:10

Otwarcie konferencji

Joanna Gogolińska i Natasza Nikiel, Fundacja Promo&Fund

Agnieszka Pałys, Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym

9:10 - 9:40

7 wyzwań NGO w działaniach promocyjnych i fundraisingowych 2024

Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund,

Natasza Nikiel, Wiceprezeska Fundacji Promo&Fund

9:40-10:25

Współpraca z biznesem przy aukcji charytatywnej Fundacji Urtica dzieciom - studium przypadku

Anna Marusia, Prezeska zarządu Fundacji Urtica Dzieciom

10:25-11:10

Wolontariat pracowniczy jako forma współpracy NGO z biznesem- studium przypadku

Kornelia Nizińska, Fundraiserka, Fundacja Ładne Historie

11:10-11:40

Przerwa

11:40-12:25

Mądre pomaganie. Jak współpracować z biznesem i darczyńcami w sytuacji kryzysowej? Studium przypadku

Zuzanna Komornicka, Specjalistka ds. marketingu i komunikacji, Federacja Funduszy Lokalnych w Polsce, Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika

12:25-13:10

Zastosowanie AI w poszukiwaniu osób zaginionych - studium przypadku współpracy organizacji pozarządowej z biznesem

Izabela Jezierska - Świergiel, Członek zarządu ds promocji i fundraisingu, Fundacja ITAKA Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych

13:10-14:00

Obiad

14:00-14:20

Odpowiedzialność biznesu w dobie ESG - jakich partnerstw z organizacjami pozarządowymi potrzebuje biznes

Marta Bodys, Dyrektorka zarządzająca, Insight, Ekspertka Odpowiedzialni za przyszłość

14:20-15:20

Jak nawiązać efektywną współpracę z biznesem - panel dyskusyjny

Marta Bodys, Dyrektorka zarządzająca, Insight

Kornelia Nizińska, Fundraiserka, Fundacja Ładne Historie

Agnieszka Pałys, Prezes Zarządu Fundacji Pro Mathematica, Dyrektor Pionu Prawnego i Organizacyjnego we Wrocławskim Parku Technologicznym

Panel prowadzi Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund

15:20-16:20

Jakie projekty możemy realizować wspólnie z biznesem w oparciu o cele zrównoważonego rozwoju? Dyskusje networkingowe uczestników konferencji w podziale na stoliki tematyczne: zdrowie/ edukacja/ człowiek/ środowisko/ rozwój społeczności lokalnej

16:20

Zakończenie 1 dnia konferencji


5 grudnia 2024 (czwartek)

EFEKTYWNA PROMOCJA I FUNDRAISING PRZY MAŁYCH ZASOBACH - NARZĘDZIA I INSPIRACJE

8:30- 9:00

Poranna kawa networkingowa


Sala wykładowa 1

Sala warsztatowa 1

Sala warsztatowa 2

9:00 - 12:00

Jak tworzyć pomysły na kampanię promocyjną?  Jak kreatywnie pokazywać problem?

Jacek Maciejewski, prezes zarządu Fundacji Rak'n'Roll.

AI w działaniach promocyjnych i fundraisingowych

Aleksandra Olewińska, Paweł Przedpełski, Fundacja Digital University

Warsztaty

Moc Canvy: Jak w łatwy sposób zbudować wizualną tożsamość NGO? - skuteczne sposoby, proste triki, inspirujące przykłady.

Ewa Babicka, Specjalistka ds komunikacji, Fundacja Zaawansowanych Technologii

12:00 - 12:45

Lunch

12:45 - 15:45

Jak mówić o organizacji i jej działaniach, aby zachęcić biznes do współpracy?

Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund

Panel - prezentacja dobrych praktyk

Efektywna praca przy małych zasobach - sztuka delegowania i priorytetyzowania zadań w organizacji pozarządowej.

Tomasz Nikiel, trener biznesu, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich

Warsztaty

Video dla idei, Jak samodzielnie tworzyć materiały video spełniające cele fundraisingowe lub promocyjne?

Leonard Osiadło, dziennikarz, OKO.press

Warsztaty

16:00

Zakończenie konferencji


Opisy warsztatów i paneli 5 grudnia (czwartek):

  • Warsztaty: MOC CANVY: Jak w łatwy sposób zbudować wizualną tożsamość NGO? - skuteczne sposoby, proste triki, inspirujące przykłady.

Prowadzi: Ewa Babicka, Specjalistka ds komunikacji, Fundacja Zaawansowanych Technologii

Podczas warsztatu przyjrzymy się najbardziej przyjaznemu NGOsom programowi graficznemu online, czyli Canvie oraz omówimy jak ważna jest wizualna tożsamość organizacji. Przejdziemy przez pakiet funkcji dedykowany organizacjom pozarządowym, najnowsze aplikacje AI oraz moduł narzędzi wideo. Porozmawiamy też o psychologii kolorów i charakterystyce typografii. 

Dowiecie się jak budować spójną i atrakcyjną identyfikację wizualną (i dlaczego to, jak ilustrujemy nasze działania może być ważniejsze niż to, co chcemy przekazać). Efektem warsztatu będą gotowe do użycia w organizacji szablony grafik spójne z identyfikacją wizualną.


  • Warsztaty: Video dla idei - jak samodzielnie tworzyć materiały video spełniające cele fundraisingowe lub promocyjne

Prowadzi: Leonard Osiadło, dziennikarz społeczny OKO.press

Podczas tego warsztatu będziemy opowiadać bajki, nawijać makaron na uszy i bezwstydnie kraść. Rozpracujemy anatomię dobrej historii - sprawdzimy jak działa storytelling i zaprzęgniemy go do pracy w szczytnym celu. 

Podpatrzymy, jak inni porywają opowieściami do działania i ukradniemy od nich, co się da. A wszystko po to, żeby nakręcić swoje własne video dla idei!


  • Warsztaty: Efektywna praca przy małych zasobach - sztuka delegowania i priorytetyzowania zadań w organizacji pozarządowej.

Prowadzi: Tomasz Nikiel, trener biznesu, ekspert w dziedzinie umiejętności społecznych i kompetencji miękkich

Wielu menedżerów niechętnie deleguje zadania. Często uważają, że kiedy wykonują je sami, wszystko będzie zrobione dobrze i na czas. Inni nie mają ani jednej wolnej chwili, by rzetelnie przekazać zadania. Jeszcze inni obawiają się oddania części swoich kompetencji, a może po prostu swojej … "władzy".

Łatwo ich zrozumieć bo delegowanie wymaga nakładu pracy i pewnych wyrzeczeń, ale przynosi wymierne korzyści. Przekazywanie zadań jest bowiem sztuką, którą jednak łatwo i prosto można opanować.

Na moim warsztacie porozmawiamy i przećwiczymy sztukę delegowania. Co, komu, kiedy i w jaki sposób delegować, aby było efektywnie i … efektownie.


  • Panel: Jak mówić o organizacji i jej działaniach, aby zachęcić biznes do współpracy?

Prowadzi: Joanna Gogolińska, Prezeska Fundacji Promo&Fund

W nawiązywaniu współpracy organizacji pozarządowej z biznesem kluczowy jest wspólny cel, ale sposób prezentacji naszej propozycji ma również ogromne znaczenie. Zapraszam na panel, podczas którego pokażę, jak dobrze mówić o organizacji, czyli jak przygotowac dobrą wizytówke organizacji. Skupię się także na komunikacie fundraisingowym, który ma w zwięzły i emocjonalny sposób zachęcić biznes do wsparcia naszego działania. Wiele organizacji ma problem z pokazaniem potencjalnemu partnerowi korzyści ze współpracy przy wspólnym przedsięwzięciu oraz nie wie, jak powinna wyglądać dobra oferta, dlatego w panelu zaprezentuję dobre praktyki z tych obszarów. Pokażę także, jak lider organizacji może budować swoją markę osobistą i wykorzystywać ją w relacjach z biznesem.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilet uprawnia do udziału w konferencji 1 osobę w organizacji.
W cenie:
- udział w 1 i 2 dniu konferencji
- przerwy kawowe oraz lunch
Bilet dla 1 osoby - I pula sprzedaży

Bilet uprawnia do udziału w konferencji 1 osobę w organizacji.
W cenie:
- udział w 1 i 2 dniu konferencji
- przerwy kawowe oraz lunch

4 Listopada 2024 550,00 zł
Bilet uprawnia do udziału w konferencji 1 osobę w organizacji.
W cenie:
- udział w 1 i 2 dniu konferencji
- przerwy kawowe oraz lunch
Bilet dla 1 osoby - II tura sprzedaży

Bilet uprawnia do udziału w konferencji 1 osobę w organizacji.
W cenie:
- udział w 1 i 2 dniu konferencji
- przerwy kawowe oraz lunch

Jeszcze niedostępne
od 5 Listopada 2024 (Wtorek)
650,00 zł -