Profitmeet Kraków 2023 - "Zwiększ zysk na marketplace'ach"
PROFITMEET Kraków 2023 - "Zwiększ zysk dzięki zagranicznym marketplace'om"
Profitmeet 2023 to stacjonarna odmiana naszego corocznego wydarzenia dla sprzedawców i przedsiębiorców, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat platform sprzedażowych. W ciągu jednego dnia uczestnicy będą mieli okazję uczestniczyć w wykładach pięciu ekspertów w dziedzinie e-commerce oraz warsztatach z marketingu na Amazonie. Dołącz do nas i zwiększ swoje zyski na platformach sprzedażowych! Podczas konferencji nie będzie sponsorowanych prelekcji. 4 na 5 wystąpień są naszego autorstwa i opierają się na praktycznym doświadczeniu w e-commerce, za prelekcję Oskara ręczę sam ;) Oznacza to, że dostaniesz konkretne mięso w postaci praktycznych porad, bez zbędnych wypełniaczy i reklam!
WARSZTATY AGENDA (BILET VIP, tylko 20 miejsc):
8:00 - 13:00 - Warsztaty z Michałem Toczyńskim - skuteczne działania marketingowe na Amazon w 2023 roku.
Podczas tych 4-godzinnych warsztatów, uczestnicy będą mieli okazję poznać najlepsze praktyki w zakresie płatnego ruchu na platformie Amazon i nauczyć się, jak skutecznie zwiększać sprzedaż na tym rynku. Michał Toczyński, ekspert w dziedzinie marketingu na platformach sprzedażowych, przekaże praktyczną wiedzę, dzięki której uczestnicy będą mogli lepiej zrozumieć świat płatnego ruchu na Amazon i rozwinąć swoją sprzedaż. Podczas warsztatów dowiesz się:
1. Czy Twoje produkty oraz marką są gotowe do promowania?
2. Jakie wyróżniamy możliwości marketingowe na Amazon?
3. Określanie odpowiednich celów działań marketingowych.
4. Nazewnictwo i struktura Twoich kampanii są ważniejsze, niż myślisz.
5. Czy dobrze znasz i klasyfikujesz podstawowe metryki marketingowe na Amazon?
6. Czym są, jak działają oraz w jaki sposób definiować - dzienny budżet (Daily Budget), stawka (Bid), limit budżetu (Budget Cap) i nie tylko?
7. Jak stworzyć dobrą kampanię automatyczną? Strukturyzacja, konfiguracja oraz sprawdzone strategie.
8. Jak stworzyć dobrą kampanię manualną? Strukturyzacja, konfiguracja oraz sprawdzone strategie.
9. Jak reagować na wyniki kampanii? Optymalizacja - jak robić to szybko i przede wszystkim skutecznie.
10. Strategie marketingowe, których nie wdraża 80% Twojej konkurencji.
KONFERENCJA AGENDA:
12:00 - 12:30: Otwarcie bram, networking, kawa
12:30 - 13:00: Rozpoczęcie konferencji i prelekcja powitalna - Krzysztof Semp
13:00 - 13:40: Prelekcja Martyny Gużdy: "Jak media społecznościowe wpływają na sprzedaż twoich produktów na rynkach zagranicznych?"
- Korzyści wykorzystania social media w sprzedaży zagranicznej
- Nowoczesne narzędzia i strategie marketingowe na platformach społecznościowych
- Przykłady najlepszych kanałów społecznościowych do promocji produktów i marek, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube czy TikTok
13:40 - 13:45: Przerwa kawowa
13:45 - 14:25: Prelekcja Krzysztofa Semp: "Zwiększ zysk w swoim e-commerce"
- Efektywne ograniczanie kosztów sprzedaży w e-commerce
- Sposoby na zwiększenie produktywności i efektywności działania w e-commerce
- Praktyczne wskazówki z doświadczenia w pracy w cross-border e-commerce i Profitcrew
14:30 - 15:30: Przerwa obiadowa
15:30 - 16:10: Prelekcja Michała Toczyńskiego: "Wyróżnij swoją markę na Amazon: Jak zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów?"
- Skuteczne narzędzia i techniki prezentacji marek i produktów na Amazon
- Zwiększanie współczynnika konwersji w środowisku Amazon
- Praktyczne wskazówki z doświadczenia w prowadzeniu skutecznych działań sprzedażowych na Amazon
16:15 - 16:20: Przerwa kawowa
16:20 - 17:00: Prelekcja Oskara Hermana: "Jak zostać TOP1 sprzedającym w swojej kategorii na Allegro"
- Pełna analiza Twojej kategorii oraz konkurencji na Allegro
- Wyznaczanie celów oraz strategii realizacji
- Analiza rentowności oraz raportowanie
17:05 - 17:10: Przerwa kawowa
17:10 - 17:50: Prelekcja Pawła Sadowskiego: "Zaawansowane narzędzia sprzedaży na Kaufland"
- Wykorzystanie raportów do optymalizacji ofert sprzedażowych na Kaufland
- Działania ułatwiające analizę działań konkurencji na Kaufland
- Przedstawienie dodatkowych narzędzi marketingowych do sprzedaży na Kaufland
17:50 - 18:00: Zakończenie eventu
W razie pytań, skontaktuj się z nami przez maila [email protected]
ILOŚC MIEJSC OGRANICZONA! CENY BĘDĄ SZŁY TYLKO W GÓRĘ! ZATEM DO ZOBACZENIA!