Piwo Między Projektami #17
Poznaj dobre praktyki zarządzania oraz specjalistów, którzy je stosują w pracy.
Luźna atmosfera, ale merytoryka przede wszystkim! Ponieważ wszyscy zarządzamy projektami!
Dołącz do wydarzenia, na którym spotkasz nowych i starych znajomych. Sesje #RoundTables to tematyczne rozmowy pod okiem eksperta, czyli najlepsza forma networkingu i wymiany doświadczeń zawodowych.
Czym są bilety w ciemno?
To forma Early Birds, w której zakupujesz bilet bez przydzielonego od razu stolika w Round Tables.
Osoby, które zdecydują się na bilet w ciemno mają nie tylko 30% rabatu, ale też będą wybierać temat stolika przed oficjalnym otwarciem.
DLACZEGO WARTO:
💎 Merytoryczne dyskusje i 20 tematów rozmów przy stolikach
💎 Atmosfera bez napinki - to spotkanie z przyjaciółmi z branży
💎 Ciekawe 2h dyskusji i wymiany doświadczeń z praktykami w sesji Round Tables
💎 Dołączenie do społeczności osób zajmujących się zarządzaniem projektami, produktami i zwinnymi zespołami
Dla kogo jest to spotkanie:
Praktyków i aspirujących, na każdym poziomie zaawansowania.
Początkujący poznają bardziej doświadczonych, bardziej doświadczeni podziela się swoja wiedzą i poznają świeży punkt widzenia.
✅ Zespołem (Scrum Masterów)
✅Projektem (Project Managerów)
✅Produktem (Product Managerów/Ownerów)
Przyda się też wszystkim tym, którzy chcą skuteczniej i w bardziej uporządkowany sposób dowozić efekty swojej pracy. Również osobom, które w swojej pracy wykorzystują (świadomie lub nie) dobre praktyki zarządzania: przedsiębiorcy, osoby pracujące w marketingu lub sprzedaży, managerowie średniego i wyższego szczebla.
NIE JEST to spotkanie dla osób:
❌ Szukających tylko teorii i formy wykładowej
❌ Niezainteresowanych aktywną dyskusją w grupie,
❌ Które nie są otwarte na próbowanie i testowanie nowych rozwiązań,
❌ Nie lubią poznawać nowych osób i wymieniać się wiedzą.
Agenda spotkania:
🍺 17:00 - 17:45 Networking
🍺 17:45 - 18:00 Oficjalne otwarcie
🍺 18:00 - 18:45 Magdalena Firlit & Igor Mróz
🍺 18:45- 19:45 Round Tables Part #1
🍺 19:45 - 20:15 Networking
🍺 20:15 - 21:15 Round Tables Part #2
🍺 21:15 - ??:?? After Party
FAQ
- Ile trwa spotkanie?
Spotkanie zaczyna się o 17:00 częścią dla zainteresowanych poznaniem nowych osób. Oficjalne rozpoczęcie wydarzenia odbędzie się o 17.45 potrwa do godziny 21:30
Dla zainteresowanych dołączeniem do nas na dłużej przewidzieliśmy również After Party.
- Czym są sesje Round Tables?
Są to dyskusje na wcześniej opublikowany temat pod okiem eksperta. Na najbliższym wydarzeniu będą się odbywały 2 tury takich rozmów, każda po 60 min, przy tym samym stoliku w grupie maksymalnie 8 osób.
Łącznie będzie to 2h warsztatowej wymiany doświadczeń z doświadczonym moderatorem na pokładzie.
- Czy mogę wziąć udział w dwóch różnych sesjach Round Tables?
Niestety nie - podczas wydarzenia bierzesz udział w jednej sesji tematycznej Round Tables, która łącznie potrwa 2 godziny (+ krótka przerwa po godzinie).
- Czy muszę kogoś znać?
Nie musisz nikogo znać, poznasz na miejscu osoby, które mają podobne wyzwania w pracy. Pomożemy w tym na pewno!
- Jak bardzo muszę być aktywny?
Uczestniczysz aktywnie na tyle, na ile Ci pasuje.
- Jak mogę poszerzać wiedzę?
Możesz zadawać pytania podczas sesji Round Tables oraz rozmawiać ze wszystkimi uczestnikami
- Jak się przygotować do zajęć?
Nie trzeba się przygotowywać, wystarczy Twoja obecność na miejscu.
- Gdzie odbywa się spotkanie
Spotkanie odbywa się na żywo w Krakowie w Błonia Bistro!
Nadal się zastanawiasz i masz jakieś pytania? Odezwij się do nas - chętnie pomożemy!