Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki

location icon
Bydgoskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu ul. Gdańska 5, sala konferencyjna, Bydgoszcz
calendar icon
Od 3 cze 10:00 do 3 cze 11:30
ticket icon
Od 0,00 zł

Budujesz swoją markę i szukasz skutecznych rozwiązań, które pozwolą Ci zatrzymać klientów i zwiększyć ich lojalność? Podczas szkolenia dowiesz się jak zaprojektować nowoczesną obsługę klienta, która ma realny wpływ na wzrost Twojego biznesu. Otrzymasz praktyczne wskazówki jak wyróżnić się na tle konkurencji. Poznasz najnowsze trendy i strategie obsługi klienta, które pomogą Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy.


Ze szkolenia dowiesz się:

  • jaka jest rola obsługi klienta w procesie budowania marki,
  • jak wygląda obsługa, o której marzą klienci,
  • jakie są korzyści finansowe zapewnienia profesjonalnych standardów obsługi,
  • trendy 2024 w nowoczesnej obsłudze klienta, które możesz zastosować w swojej firmie.

Informacje o prelegentce

Szkolenie poprowadzi Magdalena Błażejewska, która zajmuje się wsparciem w zarządzaniu placówkami medycznymi oraz klinikami medycyny estetycznej. Wierzy, że zdrowie organizacji jest w biznesie najważniejsze. Tworzy procesy, narzędzia i materiały wspierające zespoły w codziennej pracy. Wykorzystując swoje kilkunastoletnie doświadczenie i kompetencje w obszarze kierowania przedsiębiorstwem jako prezes zarządu i zespołami jako dyrektor handlowy wspiera właścicieli i managerów w skutecznym zarządzaniu gabinetem i kliniką. W innowacyjny sposób przenosi sprawdzone rozwiązania biznesowe z branży przemysłowej do medycznej. Jest zorientowana na obsługę klienta na najwyższym poziomie, wzrost rentowności, skalowanie biznesu i analizę rynku. Prowadzi zarówno indywidualne konsultacje biznesowe, jak i dedykowane szkolenia zespołów.


Organizatorzy

Organizatorami szkolenia są Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego, Bydgoskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu oraz Magdalena Błażejewska.


Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?

Każdy uczestnik, który wypełni formularz rejestracyjny otrzyma drogą mailową potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.


Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet na szkolenie "Nowoczesna obsługa klienta w procesie budowania marki", 3.06.2024 r., godz. 10.00-11.30, BCOPW, ul. Gdańska 5, sala konferencyjna (I piętro).
już niedostępne -