Marketing & Media Trends
Świat marketingu i mediów zmienia się szybciej niż kiedykolwiek
Czy Twoja marka ma klientów… czy już społeczność?
Jak nie przepalać budżetów i osiągać wymierne efekty?
Jak wykorzystać lokalność, by wygrać z globalnym szumem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas Marketing & Media Trends
- konferencji łączącej ekspertów nowoczesnych mediów, marketingu i nowych technologii.
Kiedy?
9 października, godz. 9:30
Gdzie?
3city Media Hub, Gdynia, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 7-9
Tematy przewodnie:
- Promocja marki i trendy - w co inwestować, by osiągać realne korzyści?
- Docieranie do odbiorcy - jak nadążyć za jego wymaganiami i zmieniającymi się mediami?
- Optymalizacja budżetu - nie przepalać środków, maksymalizować efekty.
- Nowa era telewizji - FAST, zapping i potencjał mediów lokalnych.
- Agencje i nowe media - budowanie partnerskiej współpracy dla wspólnych korzyści.
Na scenie pojawią się eksperci z obszaru mediów i marketingu, którzy podzielą się wiedzą i praktycznymi case studies.
Harmonogram:
od 9:00 Rejestracja uczestników
9:30-10:45 Część I - Trendy Media
Nowe media na nowe czasy - o roli mediów lokalnych i przyszłości telewizji
- Krzysztof ROMPA Założyciel i prezes Telewizji TBN Polska - Nowa era telewizji - FAST zapping
- Tymoteusz ROMPA Prezes Domu Mediowego Media Vibes - Zagubione w tłumie: małe i średnie firmy w świecie reklamy
- Juliusz MAREK Prezes Stowarzyszenia Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych - Potencjał telewizji lokalnych we współczesnym marketingu
10:45-11:15 przerwa kawowa
11:15-13:00 Część II - Marketing Trendy
Jak zaprojektować usługę marketingową, która przyniesie korzyści finansowe i wizerunkowe?
- Robert KIESZEK Właściciel agencji marketingowej Gratifica - Wszystko co powinieneś wiedzieć o promocjach w Polsce w 2 kwadranse - o trendach, know-how i technologii
- Anna ZALEWSKA Ekspertka marketingu w Agencji Widoczni - SEO w dobie AI: Jak sprawdzone strategie pozycjonowania budują przewagę Twojej firmy w AI?
- Michał BRONIAREK Założyciel agencji marketingowej CFT Media Nie tylko kampania, ale relacja - jak współpracować z agencją?
Konferencja Media & Marketing Trends w 3City Media Hub to przestrzeń do wymiany doświadczeń, inspiracji oraz poznania praktycznych wskazówek od liderów rynku. To wydarzenie pełne inspiracji, praktycznych wskazówek i dyskusji o tym, jak skutecznie inwestować w marketing, by osiągnąć sukces wizerunkowy i finansowy.