Marketing & Media Trends
Świat marketingu i mediów zmienia się szybciej niż kiedykolwiek
Czy Twoja marka ma klientów… czy już społeczność?
Jak nie przepalać budżetów i osiągać wymierne efekty?
Jak wykorzystać lokalność, by wygrać z globalnym szumem?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas Marketing & Media Trends
- konferencji łączącej ekspertów nowoczesnych mediów, marketingu i nowych technologii.
Kiedy?
4 grudnia, startujemy o 9:30
Gdzie?
3city Media Hub, Gdynia, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 7-9
Tematy przewodnie:
- Promocja marki i trendy - w co inwestować, by osiągać realne korzyści?
- Docieranie do odbiorcy - jak nadążyć za jego wymaganiami i zmieniającymi się mediami?
- Optymalizacja budżetu - nie przepalać środków, maksymalizować efekty.
- Nowa era telewizji - FAST, zapping i potencjał mediów lokalnych.
- Agencje i nowe media - budowanie partnerskiej współpracy dla wspólnych korzyści.
Na scenie pojawią się eksperci z obszaru mediów i marketingu, którzy podzielą się wiedzą i praktycznymi case studies.
Harmonogram:
od 9:00 Rejestracja uczestników
Networking przy porannej kawie
Część I 9:30-11:40 - Marketing Trendy
Jak zaprojektować usługę marketingową, która przyniesie korzyści finansowe i wizerunkowe?
- Robert Kieszek (Gratifica.pl) - Wszystko co powinieneś wiedzieć o promocjach w Polsce w 2 kwadranse - m.in. trendy, know-how i technologia.
- Anna Zalewska (Widoczni.com) - SEO w dobie AI: Jak sprawdzone strategie pozycjonowania budują przewagę Twojej firmy w AI?
- Tymoteusz Rompa (Dom Mediowy Media Vibes) - Zagubione w tłumie: małe i średnie firmy w świecie reklamy
- Tomasz Palak (tomaszpalak.pl) - Jak w marketingu nie wywalić się na prawie? O pułapkach i bezpiecznych ścieżkach dla marketerów
Panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli branży mediów i marketingu
12:20-13:20 Lunch, przerwa obiadowa
Część II - 13:20 -16:00Media Trendy
Nowe media na nowe czasy - o roli mediów lokalnych, przyszłości telewizji i dobrej współpracy w świecie mediów
- Marta Wesołowska (mamygadane.online) Jak mówić, by chcieli nas słuchać - o sztuce mówienia i dobrej komunikacji
- Krzysztof Rompa założyciel i prezes Telewizji TBN Polska - Nowa era telewizji - FAST zapping
- Michał Broniarek właściciel i zarządzający Agencją CFT Media - Nie tylko kampania, ale relacja - jak współpracować z agencją
- Juliusz Marek prezes Stowarzyszenia Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych - Potencjał telewizji lokalnych we współczesnym marketingu
Konferencja Media & Marketing Trends w 3City Media Hub to przestrzeń do wymiany doświadczeń, inspiracji oraz poznania praktycznych wskazówek od liderów rynku. To wydarzenie pełne inspiracji, praktycznych wskazówek i dyskusji o tym, jak skutecznie inwestować w marketing, by osiągnąć sukces wizerunkowy i finansowy.