✅ Marketing internetowy - promocja firmy w internecie, narzędzia dla biznesu
Link do szkolenia:
Marketing internetowy
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA
SZKOLENIE ONLINE
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób zainteresowanych poznaniem, poszerzeniem i uporządkowaniem wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Celem szkolenia jest przekazanie najważniejszych informacji dotyczących budowania strategii marketingowej firmy w obszarze marketingu internetowego. Zapoznasz się ze wszystkimi kanałami sprzedaży online oraz nauczysz się je efektywnie wykorzystywać w swojej firmie.
Zapisz się: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/emarketing/
PROGRAM SZKOLENIA
Dzień I Strategia aktywności online
1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU
Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) - od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku - podejście brandingowe vs direct response
Planowanie i dobór powierzchni mediowej - model POE
Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z - jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci
Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?
Ćwiczenie praktyczne - strategia promocji online - planowanie kampanii online
2. Projektowanie i optymalizacja WWW
Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży - jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
Ewolucja WWW - 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
Makietowanie krok po kroku - od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję
Grafika, treść, CTA - jak skutecznie optymalizować WWW?
3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google
Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
Badanie ilościowe i jakościowe - 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
Przegląd rozwiązań badacza online - od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
Google Analytics - przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących
Dzień 2. Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online
1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku
2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
Audyt serwisu pod kątem SEO - jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
Strategia pozycjonowania - taktyka on-site i off-site
Optymalizacja serwisu od A do Z - techniczne aspekty i merytoryczna treść
Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących - case study
Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali.
3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce
3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam
Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku
Panel Google Adwords - Monitoring i raporty zarządzanie kampanią
Typowe błędy w Google AdWords
5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka?
6. Facebook od A do Z
Jak budować strategię obecności na Facebooku?
W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm
zasięg organiczny, płatny, wirusowy od A do Z
reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
Planowanie komunikacji na Facebooku - ćwiczenie praktyczne
7. Moniotoring i optymalizacja działań w social media
social media listening w praktyce
kryzysy w social media - identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]