Wieczór Biznesowy Polskiego Towarzystwa Gospodarczego w Łodzi
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
W trakcie spotkania poznasz nowych przedsiębiorców z różnych branż!
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.
Dlaczego warto przyjść na Wieczór Biznesowy PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Łodzi i regionu oraz nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do zamkniętej grupy biznesowej na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz z kim warto spotkać się 1:1
Temat 1. prelekcji: Efektywna sprzedaż B2B w MŚP
Prelegent: Robert Lipiński
Robert Lipiński to doświadczony konsultant i przedsiębiorca, specjalizujący się w rozwoju biznesów B2B oraz zwiększaniu efektywności zespołów sprzedaży. Współpracuje głównie z właścicielami małych i średnich firm właścicielskich, pomagając im osiągać lepsze wyniki i wprowadzać skuteczne strategie sprzedażowe. Jest autorem książki "Przestań wreszcie sprzedawać" (www.przestanwreszciesprzedawac.pl), w której dzieli się praktycznymi wskazówkami i doświadczeniem w sprzedaży B2B. Operacyjnie działa w trzech spółkach, w których pełni rolę wspólnika i udziałowca:
· www.twojapiwniczka.com
· www.bitfold.com
· www.clocklikeminds.com
Dodatkowo stworzył narzędzie, które wspiera efektywność codziennej pracy i sprzedaży B2B, będąc idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych zespołów sprzedażowych.
Zapowiedź prelekcji - wywiad z prowadzącym
Dzięki prelekcji dowiesz się:
Efektywna sprzedaż B2B w MŚP
Praktyczne wskazówki dotyczące efektywnej sprzedaży w sektorze MŚP oraz zapoznanie uczestników z metodyką Solution Selling.
________________________________________
1. Kluczowe aspekty efektywnej sprzedaży B2B w MŚP
• Co to jest Solution Selling:
o Rola sprzedawcy w B2B
o Potrzeba a "ból"
o Proces sprzedaży
o Formuła (efektywnej) sprzedaży
• Przykład zastosowania Solution Selling w MŚP.
________________________________________
2. Sesja pytań i odpowiedzi
• Otwarte pytania od uczestników.
• Dyskusja na temat wyzwań i praktycznych zastosowań prezentowanych metod.
________________________________________
3. Kluczowe wnioski i wskazówki.
• Krótkie omówienie książki pt. Przestań wreszcie sprzedawać
• Networking
Temat 2. prelekcji: Historia STARMEAT czyli od bankructwa do produkcyjnej dumy regionu eksportującej do ponad 30 krajów
Prelegent: Daniel Katowicz, Prezes Zarządu STARMEAT
Firma wdrożyła również zaawansowane systemy oszczędzania energii. - Dzięki nasz farmie fotowoltaicznej pokrywamy aż 70% swojego zapotrzebowania na energię, a ciepło odpadowe powstałe podczas mrożenia jest wykorzystywane do ogrzewania budynków i osuszania zakładu po procesie mycia i dezynfekcji. Naszym celem jest redukcja śladu węglowego i stworzenie produktów, które będą odpowiedzią na wyzwania przyszłości - podsumowuje. Na uwagę w kontekście pozytywnego wpływu na środowisko zasługuje nowoczesna flota 30 samochodów z najwyższą norma emisji spalin EURO6. Firma zamierza także wprowadzić bardziej ekologiczne opakowania, które będą w pełni biodegradowalne bądź wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.
Obecnie 65% produkcji przedsiębiorstwa trafia do ponad 30 krajów, w tym na Filipiny do Niemiec, Francji, Uzbekistanu, Gruzji czy Mołdawi. Firma eksportuje swoje produkty również na rynek kubański i meksykański - Nasze przedstawicielstwo w Bangkoku pozwoliło nam skutecznie rozwijać się w Azji Południowo-Wschodniej. Filipiny to jeden z naszych najważniejszych rynków eksportowych. Mimo konkurencji z Brazylii czy Kanady, nasze produkty wygrywają jakością.
Rok 2024 był dla STARMEAT czasem rekordowych inwestycji. Firma przeznaczyła 80 milionów złotych na rozwój zakładu i modernizację linii produkcyjnych. Przedsiębiorstwo nie zwalnia tempa i konsekwentnie realizuje ambitne plany. W najbliższych latach zamierza znacząco zwiększyć swoje moce produkcyjne oraz rozbudować infrastrukturę, co pozwoli jej na bardziej efektywną obsługę dynamicznie rosnącego rynku. Kluczowym elementem strategii będzie rozwój nowych kategorii produktów, takich jak convenience food.
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie pierwszego prelegenta
18.45 - Wystąpienie drugiego prelegenta
19.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 6.03, czwartek godz. 18.00
- Miejsce: Hotel Tobaco, ul. Mikołaja Kopernika 64, 90-553 Łódź
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek, parking we własnym zakresie
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
[email protected]