Kreatywność w biznesie - MEETUP#6
Kreatywność w biznesie - MEETUP #6
Podczas nadchodzącego meetupu porozmawiamy o:
- wyzwaniach i szansach stojących przed sektorem kreatywnym
- AI
- innowacyjności
- najnowszych narzędziach z wykorzystaniem AI wspierających promocję i sprzedaż
09:30-10:00 Rejestracja i networking
10:00-10:10 Powitanie
10:10-10-20 WARSAW CREATIVE SLAM - ogłoszenie laureatów programu
10:20:10:30 Raport kreatywność w biznesie. Wyzwania i szanse sektora kreatywnego w Polsce Ewa Janus Khouri, Dyrektorka Zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa - KIG
10:30-11:10 NIE MA ROZWOJU BIZNESU BEZ INNOWACJI I KREATYWNOŚCI - DYSKUSJA PANELOWA
- Ewa Janus-Khouri
- Olgierd Cygan
- Maciej Hofman
- dr Grzegorz Rzeźnik
- Moderator - Jakub Sito
11:15-11: 40 Czy sztuczna inteligencja rzeczywiście zastąpi twórców? Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy
Pytanie stare jak… AI! Na prelekcji Łukasz opowie, jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w branży kreatywnej i co to oznacza dla twórców internetowych. Dowiecie się również, czy AI zalewa rynek masową, powtarzalną treścią i co jest kluczem do sukcesu w social mediach. Czy mamy bać się algorytmów, czy może warto je traktować jak narzędzia, które pomagają rozwijać kreatywność i budować lepsze relacje z odbiorcami.
11:45-12:15 PRZERWA/NETWORKING
12:15-12:40 Jak pracować z AI nad swoją opowieścią, by wzmocnić przekaz i nie stracić na autentyczności Kama Kotowska
W czasach, w których wielu bije na alarm, że "AI zabierze nam prace" jest wciąż przynajmniej jedna umiejętność, która nas wyróżnia - mówienie do innych. Ale to też nie jest tak, że public speaking nie może zyskać na pomocy sztucznej inteligencji. Kiedy ona pomaga, a kiedy przeszkadza?
12:45 -13:10 Jak wyszukiwarki AI zmieniają sposób, w jaki klienci poznają marki i produkty
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, Agencja Whites
Dowiedz się, jak rozwiązania takie jak ChatGPT (SearchGPT), Google Gemini, Perplexity czy AI Overview już dziś zmieniają zachowania zakupowe konsumentów. Odkryj, jak strategia Generative Engine Optimization (GEO) pozwala dotrzeć do konsumentów poprzez odpowiedzi generowane przez wyszukiwarki AI. Przygotuj się na zmiany!
13:15-13:40 Innowacja obok kreatywności napędza biznes - jak ją wykorzystać w procesie budowania pozycji na rynku? Maciej Sadowski, StartupHub
Kreatywność ma dobrą prasę - podobno bez niej nie da się wyróżnić na tle konkurencji. Ale czy bycie wyłącznie osobą "kreatywną" wystarczy dziś do zbudowania stałej przewagi? W tym wystąpieniu Maciek Sadowski podpowie, jak nie tylko nadążać za zmianami, ale wręcz je wyprzedzać. Gotowi na solidną dawkę inspiracji z samego środka ekosystemu innowacji? To zapraszamy do dyskusji o zachodnich standardach budowania wartości spółki nie tylko na kreatywności, ale i także na nowych technologiach.
13:45 -14:00 Zakończenie
Muzyka / Film i wideo / Sztuka i rynek antyków / Architektura / Reklama /Telewizja i Radio / Rynek Wydawniczy / Projektowanie / Rękodzieło / Sztuki performatywne / Projektowanie mody / Oprogramowanie i usługi komputerowe / interaktywne oprogramowanie rozrywkowe / technologie VR, AR, wizualizacje w czasie rzeczywistym / technologie big data / technologie wspierające medycynę i nauki przyrodnicze
Program wydarzenia przygotowaliśmy również z myślą o osobach studiujących lub będących absolwentami warszawskich uczelni artystycznych.
Co zyskujesz biorąc udział:
- Wiedzę od najlepszych ekspertów i ekspertki w zakresie marketingu, połączenia biznesu i sektora kreatywnego
- Poznasz najlepsze praktyki biznesowe z sektora kreatywnego
- Poznasz wiodące trendy
- Nawiążesz kontakty
Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
Wydarzenie jest organizowane we współpracy z Biurem Kultury UM st. Warszawy