Konferencja "Start-Up Bydgoszcz!". O zarządzaniu marką osobistą
Marka osobista to jeden z podstawowych filarów budowania własnego biznesu. Wielu przedsiębiorców podkreśla, jak trudno im budować wiarygodny personal branding wswoich kanałach dotarcia do klientów. Nie wiedzą jak zadbać o swój wizerunek, stworzyć spójną, szczerą i interesującą "opowieść o samym sobie". Dlatego jako gości kolejnej edycji konferencji "Start-Up Bydgoszcz!" postanowiliśmy zaprosić ekspertów projektu "Zarządzanie marką osobistą", którzy kompleksowo wskażą, na jakie elementy należy zwrócić uwagę podczas procesu jej kreowania.
Temat konferencji
Podczas spotkania uczestnicy poznają tematykę zarządzania marką osobistą z wielu stron. Ewelina Szindler opowie, co to znaczy budować swoją markę świadomie i jak to to robić. Sylwia Kulasewicz podpowie, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, kreować wizerunek marki poprzez strój, a przede wszystkim - jak pozostać "sobą" w tym wszystkim. Aleksander Znosko-Czarnecki wskaże, jak zaplanować działania z tym związane i zbudować spójną strategię nas jako marki. Wreszcie Joanna Łopuszyńska przypomni, że nie należy porywać się z motyką na słońce i konieczne jest równoważenie budowy marki z własnymi realnymi możliwościami inwestycyjnymi. W tym celu powie, czym jest finansowy biznesplan marki osobistej i czy zawsze konieczne jest finansowanie zespołu doradców podczas budowy marki.
Agenda konferencji:
17.00-17.10: powitanie przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
17.10-17.35: Ewelina Szindler, Zacznij budować swoja markę świadomie
17.35-17.55: Sylwia Kulaszewicz, Wizerunek marki osobistej
17.55-18.05: przerwa
18.05-18.25: Aleksander Znosko-Czarnecki, Strategia marki od kuchni
18.25-18.45: Joanna Łopuszyńska, Marzenia a rzeczywistość finansowa. Jak bardzo budowanie świadomej marki osobistej wymaga równoważenia marzeń z realnymi możliwościami inwestycji?
18.45-19.00: przerwa
19.00-19.45: panel pytań i odpowiedzi
19.45: matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego
Informacje o prelegentach
Ewelina Szindler. Studentka II roku Zarządzania, certyfikowana specjalistka ds. marketingu oraz Event Manager w firmie Pro Progressio. Z pasji do fotografowania "Stawiania ludzi w dobrym świetle" od 7 lat działając pod marką "OHPHOTO". Obecnie specjalizuje się w sesjach wizerunkowych i biznesowych na terenie całej Polski. Od ponad 2 lat kreuje marki osobiste i edukuje przedsiębiorców, w jaki sposób mądrze pojawić się w mediach społecznościowych, aby zbudować wizerunek autentycznego eksperta. Ponadto kompleksowo wprowadza w świat budowania marki osobistej, bazując na najczęstszych problemach, z którymi mierzą się jej klienci. Wyzwanie przedsiębiorców brzmi: "Jak i od czego zacząć?". W roku 2023 stworzyła projekt "Zarządzania Marką Osobistą", skoncentrowany na kompleksowej edukacji z zakresu zarządzania reputacją i wizerunkiem eksperta
w biznesie online oraz offline.
Sylwia Kulaszewicz. Z wielką pasją i zaangażowaniem dba o wizerunek kobiet i mężczyzn. Każdego klienta traktuje indywidualnie i szuka jego unikalnych wyróżników, które sprawią, że będzie zapamiętany przez swoich odbiorców. Wyznaje zasadę, zgodnie z którą ubiór powinien współgrać z osobowością. Inspiruje do pozytywnych zmian, pomaga budować trwałą pewność siebie wynikającą z tego jak wyglądamy i jak czujemy się ze sobą. Pracuje z klientem indywidualnie: udziela konsultacji wizerunkowych, oferuje przegląd garderoby z analizą kolorystyczną oraz pomoc w zakupach. Udowadnia, że można wyglądać modnie i z klasą, nie wydając przy tym dużych sum pieniędzy. Prowadzi szkolenia z zakresu wizerunku biznesowego dla firm oraz warsztaty stylu dla kobiet. Współpracuje z wieloma polskimi markami, agencjami reklamowymi, stylizuje sesje zdjęciowe, występuje jako ekspert modowy w programach telewizyjnych oraz jest prelegentką na konferencjach firmowych.
Aleksander Znosko-Czarnecki. Ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Business Development Manager w Riposta Services oraz Content Manager w Pro Progressio i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.
Joanna Łopuszyńska. Edukatorka finansów osobistych. Pokazuje dorosłym i dzieciom, jak poruszać się w świecie pieniędzy. Ze światem finansowym związana od ponad 15 lat. Dorosłym podpowiada, jak zarządzać budżetem, by na wszystko starczyło i jeszcze trochę zostało. Dzieciom natomiast daje wiarę w to, że same dużo już mogą, a ich ciekawość świata finansów to super motywacja do działania w tym obszarze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm, w których stawia się na rozwój pracownika w różnych dziedzinach życia. Prywatnie mama dwójki wspaniałych dzieci, które w świecie finansów stawiają pierwsze samodzielne kroki. Jest supportem triathlonowym męża strażaka, więc można jej wypatrywać na wszelkich zawodach. Wie, jak ważne jest dbanie o to, by zawsze starczyło pieniędzy na hobby. Miłośniczka przyrody i książek poradnikowych.
Konferencja organizowana jest w ramach programu "Akcja Akceleracja!". Partnerami inicjatywy są: Porozumienie Bydgoskich Biur Karier i Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Bydgoszczy.
Partnerem merytorycznym tej edycji konferencji jest inicjatywa "Zarządzanie marką osobistą".
Miejsce: Młyny Rothera, ul. Mennica 10, Spichrz Zbożowy (2 piętro).
Zachęcamy do zapisu na konferencję poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.