Komunikacja i współpraca w zespole
Komunikacja i współpraca w zespole
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznej komunikacji w zespole. Uczestnicy dowiedzą się, jakie działania muszą podejmować, żeby ich przekaz przynosił oczekiwane rezultaty. Poznają rolę i znaczenie komunikacji w działalności firmy oraz nauczą się odróżniać formy porozumiewania się. Będą wiedzieli, co charakteryzuje komunikację formalną i nieformalną i jak zarządzać procesem komunikacyjnym oraz jak rozwijać kreatywność w miejscu pracy.
INWESTYCJA
szkolenie ONLINE 990 zł netto / os + 23 % VAT
Cena obejmuje:
- udział w 1-dniowym szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- karty pracy,
- skrypt poszkoleniowy / e- book,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ankietowe badanie potrzeb uczestnika
- obiad oraz przerwy kawowe*
*dotyczy szkolenia stacjonarnego
PROGRAM SZKOLENIA:
Efektywna komunikacja w zespole i bariery komunikacyjne (uświadomienie sobie własnych zachowań w procesie komunikacji oraz w warunkach emocjonalnego wpływu na wykonywane zadania).
Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
Efektywna komunikacja a "bariery" komunikacyjne
Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
Style komunikowania- ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
Komunikacja werbalna i niewerbalna- jak wpływa na przekaz informacji
Słowa niosą moc - co mówić, aby nas słuchano
Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
Sztuka zadawania właściwych pytań
Zespół i zasady jego funkcjonowania
Etapy formowania się zespołu
Role zespołowe
Określenie cech efektywnych zespołów
Relacje wpływają na cały zespół
Doceniaj wysiłki- zauważaj starania
Asertywna komunikacja w kontaktach ze współpracownikami
Tworzenie, rozwój i wzmacnianie pracy zespołowej
Różnice między grupą ludzi, a zespołem,
Cele, zadania - perspektywa indywidualna i zespołowa
Dlaczego warto budować zespół,
Kompetencje miękkie w budowaniu siły zespołu: cierpliwość, asertywność, kreatywność…
Filary efektywnej pracy zespołowej,
Zagrożenia w budowaniu siły zespołu,
Moja rola i pozycja w zespole i jego wpływ na wynik końcowy,
Małe rzeczy o wielkim znaczeniu - uważność, feedback, zmienność
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Gwarancje SOLBERG:
- gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
- gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
- gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG SP. Z O.O.
tel. (33) 300 31 45
www.solberg-szkolenia.pl