Kolacja Biznesowa PTG w Katowicach

location icon
Metropol Hotel Katowice Bytkowska 1a, Katowice
calendar icon
Od 14 lis 18:00 do 14 lis 18:00
ticket icon
Od 189,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG i PLN.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców ze Śląska i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.

Partner Strategiczny Wydarzenia:


PREM!UM by Workafford to ekskluzywna propozycja skierowana zarówno do wysoko wyspecjalizowanych pracowników, jak i progresywnych pracodawców skłonnych przywitać w swoich szeregach elitarnych kandydatów. Usługa PREM!UM prezentuje nowatorskie podejście do procesu rekrutacyjnego polega na wyszukaniu i dopasowaniu kandydatów do potrzeb pracodawcy, którzy powierzając nam znalezienie pracownika, mogą spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie. To również wpieranie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, a także usprawnianie systemu pracy w firmie.


Prelegenci:

Temat 1: Zarządzanie finansowe czyli droga PW Atex do prawie 600 mln zł przychodu

Mariusz Machura

VcePrezes PW Atex

Firma od 1998 zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną opału zgodnie z wymogami Odbiorców.
Od 8 lat również handlują materiałami budowlanymi oraz zajmują się konfekcją węgla i kruszywa dekoracyjnego.
Pozostałe usługi to m.in.- transport- rozładunek i załadunek wagonów kolejowych.

Spedycja, konfekcja opału, stacja benzynowa i przede wszystkim ŚLĄSKIE CENTRUM EKO-OPAŁU to wyznacznik ostatnich 10lat.



Temat 2: PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i profesjonalna rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.

Eligiusz Kobyłkiewicz

b. Dyrektor Zarządzający Volkswagen i Audi

Eligiusz Kobyłkiewicz to mentor i szkoleniowiec z wykształceniem ekonomisty i psychologa klinicznego. Od 25 lat prowadzi szkolenia, od 2002 roku działa w branży motoryzacyjnej. Współpracował z markami VW, Fiat, Ford, Citroen, Peugeot, Nissan, Jaguar, LandRover, Mercedes, Volvo, Audi i BMW/MINI. Specjalizuje się w rekrutacji i projektach AC/DC. Jako dyrektor zarządzający VW i Audi zdobył doświadczenie w zarządzaniu, rekrutacji, wdrażaniu pracowników oraz planowaniu i zarządzaniu zespołami.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

  1. PREM!UM by Workafford - Jak rynek pracy zmienia się na przestrzeni ostatnich lat
  2. Nowoczesne podejście do zarządzania talentami: Jak PREM!UM by Workafford rewolucjonizuje rynek pracy
  3. Zarządzanie talentami w PREM!UM by Workafford: Jakie zarządzanie mogą przyjąć pracodawcy, aby utrzymać najlepsze talenty
  4. PREM!UM by Workafford wyjaśnia jakie strategiczne ryzyka kształtują obawy współczesnych menedżerów.
  5. PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i elegancka rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.


Temat 3: Networking czyli sztuka rozwijania firmy w oparciu o metody najlepszych przedsiębiorców

Kamil Sikora

Prezes FoxStudio Software House

Lider ds. rozwoju Regionu Śląskiego w PLN - najdynamiczniejszej sieci networkingowej w Polsce. Założyciel i Prezes FoxStudio Software House i marek pokrewnych. Konsultant ds. cyfryzacji. Manager ds. pozyskiwania kapitału inwestycyjnego. Inżynier oprogramowania i baz danych. Założyciel działu promocji największej w Polsce rodzinnej sieci hurtowni. Członek społeczności networkingowych z podziękowaniami za pomoc w wygenerowaniu milionowych obrotów.

W trakcie prezentacji:

- Networking jako klucz do sprzedaży relacyjnej

- Długoterminowe zdobywanie klientów dzięki relacjom

- Historie networkingowe, które otwierają wyobraźnię

- Umiejętność łączenia przedsiębiorców 


Program wydarzenia:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie nr 1 i nr 2 + pytania
19.00 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie nr 3 i pytania
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 14.11.2024 czwartek godz. 18.00

- Miejsce: Metropol Hotel Katowice, ul. Bytkowska 1a, 40-147 Katowice

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula 20 miejsc) tylko do 7.11

dostępnych: 14

7 Listopada 2024, 23:59 189,00 zł
  Rejestracja na spotkanie biznesowe (ostatni tydzień)

dostępnych: 19

14 Listopada 2024, 18:00 239,00 zł