Kolacja Biznesowa PTG w Katowicach
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG i PLN.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców ze Śląska i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.
Partner Strategiczny Wydarzenia:
PREM!UM by
Workafford to ekskluzywna propozycja skierowana zarówno do wysoko
wyspecjalizowanych
pracowników, jak i progresywnych pracodawców skłonnych
przywitać w
swoich szeregach elitarnych kandydatów. Usługa PREM!UM prezentuje
nowatorskie podejście do procesu rekrutacyjnego polega na wyszukaniu
i dopasowaniu kandydatów do potrzeb pracodawcy, którzy powierzając nam
znalezienie pracownika, mogą spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie. To
również wpieranie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
a także usprawnianie systemu pracy w firmie.
Prelegenci:
Temat 1: Zarządzanie finansowe czyli droga PW Atex do prawie 600 mln zł przychodu
Mariusz Machura
VcePrezes PW Atex
Firma od 1998 zajmuje się sprzedażą hurtową i detaliczną opału zgodnie z wymogami Odbiorców.
Od 8 lat również handlują materiałami budowlanymi oraz zajmują się konfekcją węgla i kruszywa dekoracyjnego.
Pozostałe usługi to m.in.- transport- rozładunek i załadunek wagonów kolejowych.
Spedycja, konfekcja opału, stacja benzynowa i przede wszystkim ŚLĄSKIE CENTRUM EKO-OPAŁU to wyznacznik ostatnich 10lat.
Temat 2: PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i profesjonalna rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.
Eligiusz Kobyłkiewicz
b. Dyrektor Zarządzający Volkswagen i Audi
Eligiusz Kobyłkiewicz to mentor i szkoleniowiec z wykształceniem ekonomisty i psychologa klinicznego. Od 25 lat prowadzi szkolenia, od 2002 roku działa w branży motoryzacyjnej. Współpracował z markami VW, Fiat, Ford, Citroen, Peugeot, Nissan, Jaguar, LandRover, Mercedes, Volvo, Audi i BMW/MINI. Specjalizuje się w rekrutacji i projektach AC/DC. Jako dyrektor zarządzający VW i Audi zdobył doświadczenie w zarządzaniu, rekrutacji, wdrażaniu pracowników oraz planowaniu i zarządzaniu zespołami.
W trakcie prezentacji dowiesz się:
- PREM!UM by Workafford - Jak rynek pracy zmienia się na przestrzeni ostatnich lat
- Nowoczesne podejście do zarządzania talentami: Jak PREM!UM by Workafford rewolucjonizuje rynek pracy
- Zarządzanie talentami w PREM!UM by Workafford: Jakie zarządzanie mogą przyjąć pracodawcy, aby utrzymać najlepsze talenty
- PREM!UM by Workafford wyjaśnia jakie strategiczne ryzyka kształtują obawy współczesnych menedżerów.
- PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i elegancka rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.
Temat 3: Networking czyli sztuka rozwijania firmy w oparciu o metody najlepszych przedsiębiorców
Kamil Sikora
Prezes FoxStudio Software House
Lider ds. rozwoju Regionu Śląskiego w PLN - najdynamiczniejszej sieci networkingowej w Polsce. Założyciel i Prezes FoxStudio Software House i marek pokrewnych. Konsultant ds. cyfryzacji. Manager ds. pozyskiwania kapitału inwestycyjnego. Inżynier oprogramowania i baz danych. Założyciel działu promocji największej w Polsce rodzinnej sieci hurtowni. Członek społeczności networkingowych z podziękowaniami za pomoc w wygenerowaniu milionowych obrotów.
W trakcie prezentacji:
- Networking jako klucz do sprzedaży relacyjnej
- Długoterminowe zdobywanie klientów dzięki relacjom
- Historie networkingowe, które otwierają wyobraźnię
- Umiejętność łączenia przedsiębiorców
Program wydarzenia:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie nr 1 i nr 2 + pytania
19.00 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie nr 3 i pytania
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 14.11.2024 czwartek godz. 18.00
- Miejsce: Metropol Hotel Katowice, ul. Bytkowska 1a, 40-147 Katowice
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58