Samotność, rynek pracy, innowacje.
Człowiek i biznes w świecie AI. Gość specjalny: Ewa Ewart!
Dyskusje🔹 Panele🔹 Trendy 🔹Spotkanie i rozmowy z najlepszymi praktykami w biznesie i zarządzaniu kulturą pracy w obszarach związanych z: rynkiem pracy, innowacjami, ESG, wpływem społecznym biznesu. Konferencja adresowana jest do liderów z poziomu executive: prezesów, kadry zarządzającej biznesem, działów marketingu i HR a także Partnerów, mediów . Przedstawicieli firm, którzy wierzą, że miarą prawdziwego sukcesu jest zarówno wynik jak i sposób jego osiągania.
Diversity and inclusion. Międzypokoleniowość. Kompetencje przyszłości. Realny społeczny impact.
W agendzie rozmowa z Ewą Ewart, nagradzaną wielokrotnie w Polsce i na świecie dziennikarką i reżyserką filmów dokumentalnych. Specjalizującą się w filmach przełomowych i mocno przemawiających do odbiorcy. Większość swojego życia zawodowego spędziła w Wielkiej Brytanii, pracując dla telewizji BBC. Od kilku lat jest prezenterką pasma filmów dokumentalnych o tematyce zagranicznej w TVN24 i TVN24Bis.
Kiedy i gdzie:
🚀 10 października (czwartek), godz. 9:30 - 13:30
✅ Rejestracja na wydarzenie jest obowiązkowa
Forma stacjonarna📌 Fundacja Crido, ulica Towarowa 28, Warszawa, Generation Park Z
AGENDA:
godziny poszczególnych wystąpień mogą ulec drobnym zmianom
09:30 - powitalna kawa, networking i wspólne zdjęcie
START
10:00 - Powitanie przez gospodarzy wydarzenia: Zofia Dzik, CEO i fundatorka Instytut Humanites - Człowiek i Technologia, Anna Grąbczewska, prezes Fundacja Crido. Podsumowanie akcji HumanBE: Katarzyna Lorenz, dyrektor marketingu Instytut Humanites.
10:20 - Rozmowa z Gościem Specjalnym: Ewą Ewart, wybitną reżyserką i dziennikarką. Rozmawia Zofia Dzik
11:00 - Premiera Raportu "#Wellbeing - Dobre Praktyki Pracodawców 2024", realizowanego w ramach konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award - Jolanta Jakóbczyk, Dyrektorka Pionu HR w Erbud S.A., wieloletnia członkini Kapituły Konkursowej.
11:15 - Gala wręczenia nagród w konkursie: Family and Human Wellbeing Humanites Award
11:30- PANEL EKSPERCKI: "Samotność, rynek pracy, innowacje. Człowiek i biznes w świecie AI." - Jak tworzyć impakt społeczny i raportować ESG?" Uczestnicy panelu: Tomasz Kukulski, prezes Bibby Financial Services, Lidia Marcinkowska,
strategist, co-founder LegacyApp, Przedstawiciele: Dell Technologies Polska, Autopay S.A. i Grupa Wirtualna Polska.
12:10 - Gala wręczenia nagród w Konkurs na realizację akcji HumanBE
12:25 - Rozmowy kuluarowe, networking, pytania, wywiady
13:30 - Pożegnanie
Partnerzy Wydarzenia: Fundacja CRIDO, Dell Technologies Polska, ERBUD S.A, Fundacja im. XBW Ignacego Krasickiego Patroni Medialni: Grupa Wirtualna Polska, KOMPAS ESG, Raport ESG, Raport CSR
Merytoryka:
📍 Panel ekspercki z udziałem wybitnych autorytetów, specjalistów z obszarów - technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych:
- innowacyjność firm;
- rozwój nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu,
- zrównoważony rozwój i ESG, wpływ społeczny poprzez przeciwdziałanie zjawiskom: samotności i wykluczeniu, które towarzyszą dzisiejszym przemianom społecznym, geo-politycznym, transformacji technologicznej i stymulowane przez rosnące tempo życia;
📍Sieci społeczne a tworzenie kultury dobrostanu
- globalne trendy i ich wpływ na rynek pracy, biznes oraz człowieka w całym jego otoczeniu społecznym;
📍Wnioski z Raportu Instytutu Humanites: "#Weelbeing - Dobre Praktyki Pracodawców na temat systemowych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy w polskich przedsiębiorstwach.
- przegląd najlepszych rynkowych praktyk związanych dobrostanem, motywowaniem pracowników,
- jak budować zaangażowany zespół, rozwijać kompetencje przyszłości w dobie rywalizacji o talenty specjalistów nie tylko na polskim ale i międzynarodowym rynku pracy;
📍Wymiana doświadczeń z praktykami najlepszych i długofalowych strategii w zarządzaniu kulturą pracy: laureatami Konkursu Family and Human Wellbeing Humanites Award
Coroczne wydarzenie jest elementem kampanii Instytutu Humanites "HumanBE - Dwie Godziny dla Rodziny | dla Człowieka", która powstała w odpowiedzi na kryzys samotności, rewolucję technologiczną (rozwój AI). Inicjatywa HumanBE narodziła się 14 lat temu w Polsce jako pierwsza polska akcja wellbeing adresowana do pracodawców i odpowiadająca na potrzeby biznesu w zakresie polityki zrównoważonego rozwoju i ESG. Dziś HumanBE to międzynarodowy ruch na rzecz wielkiej społecznej zmiany kultury pracy i stylu życia.
Migawaka z wydarzenia w roku 2023:
Organizatorem kampanii jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia to Think&Do Tanki, który od 2010 roku działa na rzecz zrównoważonego rozwoju kapitału społecznego. Misją Instytutu Humanites jest świadomy, szczęśliwy, otwarty poznawczo, proaktywny i wrażliwy społecznie człowiek. Programy dla biznesu Instytutu Humanites służą firmom jako gotowe do wdrożenia projekty z obszaru ESG i sustainable development.
DOŁĄCZ DO NAS:
- Konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, rozmowy na temat celów i wyzwań stojących przed liderami biznesu i kadrą zarządzającą.
- Zaproszeni eksperci z obszarów technologii, przywództwa, biznesu, human resources i branż kreatywnych będą poruszać tematy związane z innowacyjnością firm, rozwojem nowych technologii w tym sztucznej inteligencji w kontekście budowania programów realnego wpływu społecznego dla biznesu, w tym przeciwdziałania zjawiskom: samotności i wykluczeniu.
- Gośćmi wydarzenia jest kadra zarządzająca spośród firm, które poprzez swoje zaangażowanie a także popularyzację kampanii w Polsce i za granicą przyczyniły się do rozwoju i międzynarodowego sukcesu akcji. Praktyki tych firm z zakresu ESG, CSR i kultury dobrostanu stanowią doskonałe benchmarki dla organizacji, które chcą rozwijać takie programy.
Akcja "HumanBE - Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka" od kilkunastu lat:
- podkreśla potrzebę intencjonalnego dbania o relacje i bliskość, wspierając wielopokoleniowość i różnorodność, jako warunki dobrostanu,
- służy przeciwdziałaniu takim globalnym trendom jak: samotność, kryzys więzi, depresja, algorytmizacja życia,
- promuje potrzebę zmiany kultury pracy i stylu życia,
- wspiera rozwój społecznych kompetencji przyszłości, kluczowych z punktu widzenia rewolucji technologicznej,
- podkreśla potrzebę integracji ról zawodowych, prywatnych, społecznych,
- to przestrzeń dyskusji jak tworzyć zaangażowany, mający poczucie sensu a przez to efektywny zespół. Na ile dobra kultura pracy i relacje, które tworzą pracownicy powodują ich wydajność i decydują o sukcesie firmy.
Partnerzy akcji i konkursów #HumanBE: Autopay, Bibby Financial Services, Dell Technologies Polska, Fundacja Liderek Biznesu, Great Place to Work, Katalog marzeń, Kocham Skakać, LIBRUS, Lider SHE, Orange Polska, Reputacja, Storck, ThinkTank. Partner mediowy: Grupa Wirtualna Polska.
Zapraszamy - ilość miejsc stacjonarnych ograniczona!