How Brands Grow w Poznaniu
Prof. Magda Nenycz-Thiel
Magda Nenycz-Thiel jest profesorem naukowym w Instytucie badawczym Ehrenberg-Bass, pod przewodnictwem Byrona Sharpa. Magda dołączyła do Instytutu w 2006 roku, po ukończeniu studiów magisterskich w Polsce i Niemczech.
Przez okres pięciu lat, Magda prowadziła Mars Marketing Lab - laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem dla firmy Mars Incorporated. Przez kolejne 3 lata była ona tez pierwszym Mars Chair - stanowisko naukowe w pełni sponsorowane przez Mars Incorporated.
- https://www.unisa.edu.au/Media-Centre/Releases/2016-Media-releases/Mars-funds-Australia-based-Chair-in-Marketing-Science/
- https://www.marketingscience.info/staff/magda-nenycz-thiel/
- https://people.unisa.edu.au/magdalena.nenycz-thiel
Magda wraz z zespołem badawczym była pionierem badań wzrostu kategorii w Instytucie i skupia się na wykorzystaniu odkryć do poprawy sposobów realizacji inwestycji wzrostowych. Jest założycielką i liderem Inicjatywy na rzecz Rozwoju Kategorii (Industry Growth Initiative).
Obecnie głównym celem Magdy jest pomoc organizacjom w transformacji w kierunku kultury opartej na dowodach (evidence-based culture) w odniesieniu do rozwoju kategorii i marek.
Główne obszary badań Magdy to wzrost kategorii, dostępność fizyczna, marki własne, e-commerce i innowacje. Publikowała w wielu międzynarodowych czasopismach, od Journal of Advertising Research, Marketing Letters po European Marketing Journal (https://scholar.google.com/citations?user=AAGlhSkAAAAAJ&hl=en).