IT i Nowe technologie

Hack4change CZERWIEC 2024

location icon
Gda艅ski Park Naukowo - Technologiczny Trzy Lipy 3, Gda艅sk
calendar icon
Od 21 cze 17:00 do 23 cze 18:00
ticket icon
Od 10,00聽z艂



Czy technologia idzie w parze z ekologi膮? Zdecydowanie tak! 

Sk膮d to wiemy? Po pierwsze mamy do艣wiadczenie馃槈 Po drugie, wsp贸艂czesne problemy otaczaj膮cego nas 艣wiata, nie mog膮 obej艣膰 si臋 bez pomocy technologii.

Zapraszamy na kolejn膮 edycj臋 wydarzenia organizowanego w partnerstwie przez Fundacj臋 CODE:ME oraz Marek Kami艅ski Academy!

Widzimy si臋 w terminie 21-23.06.2024 STACJONARNIE W GDA艃SKU, a wcze艣niej tak偶e na warsztatach i kajakach:)

#BeThechange!

Kim jeste艣my?

Organizatorzy Hack4change to ludzie, kt贸rzy postanowili pasj臋 do nowych technologii po艂膮czy膰 z proekologicznymi dzia艂aniami. Nasz hackathon nie tylko skupia si臋 na technologii, czyli zaprojektowaniu, czy napisaniu aplikacji. Przede wszystkim stawiamy na nowatorskie pomys艂y w imi臋 poprawy naszego otoczenia i 偶ycia. My艣lmy globalnie - zacznijmy lokalnie!

Fundacja CODE:ME oraz Marek Kami艅ski Academy, ju偶 po raz czwarty chc膮 stworzy膰 dla wszystkich przestrze艅 wspomagaj膮c膮 kreatywne my艣lenie! Chcemy Was zainspirowa膰 do my艣lenia w nurcie #bethechange! B膮d藕cie cz臋艣ci膮 tego wydarzenia!

Dla kogo?

W hack4change uczestniczy膰 mo偶e ka偶dy, komu przy艣wieca idea poprawy sytuacji ekonomiczno-ekologicznej najbli偶szego otoczenia. Zapraszamy innowator贸w, programist贸w, grafik贸w, UX designer贸w, psycholog贸w, socjolog贸w i wszystkich tych, kt贸rzy chc膮 rozwija膰 swoje pomys艂y, lub by膰 cz臋艣ci膮 zespo艂u, kt贸ry taki pomys艂 stworzy.

#DoIT #ThereIsNoPlanB

Chcesz by膰 cz臋艣ci膮 zmiany? We藕 udzia艂 w hackathonie, zapro艣 na niego swoich znajomych, czy wsp贸艂pracownik贸w. Je偶eli nie masz zespo艂u - nie szkodzi, mo偶esz do艂膮czy膰 do istniej膮cych zespo艂贸w, lub stworzy膰 zupe艂nie nowy! Podczas 48h mo偶e wydarzy膰 si臋 wszystko. Wiemy co m贸wimy - widzieli艣my to na w艂asne oczy馃槈



Efektem hackathonu b臋d膮 prototypy innowacyjnych rozwi膮za艅 wspieraj膮cych walk臋 z zanieczyszczeniem 艣rodowiska, ociepleniem klimatu, popraw膮 komfortu 偶ycia w lokalnych 艣rodowiskach i kryzysem ekonomicznym i spo艂ecznym.

Warsztaty / webinary - online


18.06.2024, 18:00 - 20:00 

Globalne (i lokalne) wyzwania w 艣wiecie innowacj

W dobie dynamicznych zmian technologicznych, om贸wimy kluczowe wyzwania i trendy w zakresie ekologii, sztucznej inteligencji, edukacji i idei life long learning. Skupimy si臋 na roli innowacji w rozwi膮zywaniu problem贸w globalnych i lokalnych, a tak偶e na tym, jak nowe technologie mog膮 wspiera膰 zr贸wnowa偶ony rozw贸j oraz popraw臋 jako艣ci 偶ycia. Poznamy inspiruj膮ce przyk艂ady i podyskutujemy o przysz艂o艣ci z ekspertami.

Spotkanie rozpocznie Pamela Krzypkowska - niezwyk艂a osobisto艣膰, kt贸rej samo bio mog艂oby by膰 dobr膮 ksi膮偶k膮 馃槈 Director of Research and Innovation w Ministerstwie Cyfryzacji. AI, Cloud Architect. AI Ethics Board Member w Cogniman. Wyk艂adowczyni na Uniwersytecie Ko藕mi艅skiego, a wcze艣niej tak偶e Cloud Solution Architect (Data & AI) w Microsoft.

W drugiej cz臋艣ci spotkania pojawi si臋 Basia Jagoda reprezentuj膮ca firm臋 the:protocol z tematem "Wyolbrzymiana, pomniejszana czy przerzucana jak gor膮cy kartofel? Kto jest odpowiedzialny za ekologi臋 cyfrow膮 wed艂ug specjalistek i specjalist贸w IT"

Basia jest managerka projekt贸w PR dla bran偶y technologicznej i interaktywnej. Zawodowo zwi膮zana z bran偶膮 IT od 2013 - pracowa艂a z 艂贸dzkimi software house'ami, obecnie w zespole agencji Linkleaders wsp贸艂tworzy projekty PR m. in. dla theprotocol.it. Z pochodzenia pomorzanka, z wyboru 艂odzianka. Reprezentuje the:protocol jako ambasadorka raportu "Polacy na cyfrowej r贸wnowa偶ni. Cyfrowy 艣lad technologii 2024".

Na koniec spotkania poprowadzimy kr贸tk膮 dyskusj臋 nt nowych technologii, sztucznej inteligencji, rynku pracy i tego jaki wp艂yw ma na nie ekologia. Spotkanie poprowadzi Marcin M艂y艅ski, CEO w Fundacji CODE:ME i Hackerspace Tr贸jmiasto; absolwent PFR School of Pioneers, realizowanego we wsp贸艂pracy z University of Cambridge, mi臋dzynarodowego programu dedykowanego przedsi臋biorcom i wizjonerom w obszarze

nowych technologii


19 czerwca 2024, godz. 18:00 - 19:00

Warsztaty projektowania aplikacji w Figmie

Figma to pot臋偶ne narz臋dzie, kt贸re mo偶ne u艂atwi膰 tworzenie aplikacji i szybkich prototyp贸w. To szczeg贸lnie cenna umiej臋tno艣膰 na hackathonie.. Warsztaty poprowadzi Jakub Wilczy艅ski - wyk艂adowca na Wydziale Sztuki Nowych Medi贸w, PJATK Gda艅sk. Jakub B臋dzie tak偶e mentorem podczas hackathonu.


Sprz膮tamy rzek臋 i sadzimy las!


Hack4chagne to tak偶e dzia艂ania ekologiczne zwi膮zane z sadzeniem las贸w czy sprz膮taniem rzek. Na pierwszy sp艂yw kajakowy po艂膮czony ze sprz膮taniem rumskiej Zag贸rskiej Strugi zapraszamy ju偶 17.03.2024! To wyj膮tkowa okazja by pop艂yn膮膰 rzek膮, kt贸ra kieruje swe uj艣cie do Zatoki Gda艅skiej w rezerwacie Beka w Nadmorskim Parku Krajobrazowym. Cz臋艣膰 z nas b臋dzie mia艂a okazj臋 p艂yn膮膰 odcinkiem, kt贸ry rzadko kiedy jest dost臋pny, i kt贸ry wymaga specjalne zgody.

Rzeka jest niewielka i przyjemna, cho膰 ostatni odcinek b臋dzie nieco wymagaj膮cy.

Trasa:

Start: godz. 11.00 - zbi贸rka: skrzy偶owanie ul. I Dywizji Wojska Polskiego (Rumia) z droga wewn臋trzn膮 Elektrociep艂owni Gdynia (parking przy mostku) => https://maps.app.goo.gl/kU1aRHCBMsR2uyPo7

Koniec: 14:00 - rezerwat BEKA.

Trasa zostanie podzielona na 3 etapy/grupy. Do dyspozycji b臋dziemy mieli r贸wnie偶 kajaki, wi臋c oczyszczanie odb臋dzie si臋 zar贸wno z brzegu jak i z wody.

Prosz臋 pomy艣le膰 o odpowiednim ubiorze, a szczeg贸lnie o obuwiu (sugerowane kalosze).

Zapewniamy worki i r臋kawice.
Po zako艅czeniu akcji planowany jest ciep艂y grillowy posi艂ek.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejno艣膰 zg艂osze艅.


II sp艂yw:

Niedziela 16.06.2024

Start godz.10:00 - przysta艅 kajakowa Reda ul. Nowa

Meta godz.13:00 ulica Gdy艅ska (most na drodze do Mrzezina).

Na mecie ciep艂y grillowy posi艂ek.

Prosz臋 pomy艣le膰 o odpowiednim ubiorze, a szczeg贸lnie o obuwiu (sugerowane kalosze).

Zapewniamy worki i r臋kawice. Zapisy na [email protected] .Liczba miejsc ograniczona!







Dowiedz si臋 wi臋cej:

Po wi臋cej informacji o Hack4change zapraszamy do oficjalnej strony wydarzenia: https://hack4change.tech

W razie pyta艅 zapraszamy do kontaktu na [email protected]


Regulamin

Rejestracja i organizacja:

  • Nie prowadzimy selekcji, o udziale w wydarzeniu decyduje kolejno艣膰 zg艂osze艅,
  • Wydarzenie odb臋dzie si臋 w formule BYOL (Bring Your Own Laptop),
  • Na miejscu zapewniamy sal臋 do nocowania 
  • Ca艂y przych贸d z bilet贸w zostanie przeznaczony na catering i drobne upomniki dla uczestnik贸w
  • W tym roku b臋dziemy tak偶e sadzi膰 las! Mo偶esz nam w tym pom贸c :) za zebrane na ten cel 艣rodki, na jesie艅 b臋dziemy sadzi膰 drzewa :) Chcesz mie膰 swoje? ;)
  • Nieod艂膮cznym elementem Hack4change jest sprz膮tanie jednej z pomorskich rzek na kajakach. Pierwsze ju偶 w marcu. Kolejne b臋dziemy organizowa膰 na prze艂omie maja i czerwca. Do艂膮czysz? ;)



Zobacz jak wygl膮da艂a edycja 2022:


Do艂膮cz do wydarzenia

Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Cena Liczba
  Hack4change 2024

dost臋pnych: 0

Wyprzedane bezp艂atny Brak wolnych miejsc
  Hack4change- hackathon - bilet early birds - pakiet (wy偶ywienie, koszulka, mo偶liwo艣膰 noclegu, spotkanie integracyjne)

dost臋pnych: 0

Wyprzedane 50,00 z艂 Wyprzedane
  Hack4change - hackathon - bilet normalny - pakiet (wy偶ywienie, koszulka, mo偶liwo艣膰 noclegu, spotkanie integracyjne)

dost臋pnych: 8

ju偶 niedost臋pne 64,99 z艂 -
  Wspieram akcj臋 sadzenia lasu!

dost臋pnych: bez ogranicze艅

Wyprzedane 10,00 z艂 Wyprzedane
  Sprz膮tanie rzeki na kajakach - Zag贸rska Struga (Rumia)- 17.03.2024

dost臋pnych: bez ogranicze艅

Wyprzedane bezp艂atny Brak wolnych miejsc
  Hack4change - warszataty online - Figma (19.06.2024)

dost臋pnych: bez ogranicze艅

Wyprzedane bezp艂atny Brak wolnych miejsc
  Sprz膮tanie rzeki Redy (16.06.2024)

dost臋pnych: bez ogranicze艅

Wyprzedane bezp艂atny Brak wolnych miejsc
  Hack4change - webinar - Globalne (i lokalne) wyzwania w 艣wiecie innowacji (18.06.2024)

dost臋pnych: bez ogranicze艅

Wyprzedane bezp艂atny Brak wolnych miejsc