GODZINA ZERO czyli punkt zwrotny w karierze Pracownika
- Strona główna
- Konferencja "GODZINA ZERO czyli punkt zwrotny w karierze pracownika
- PRELEGENT - Beata Krudkopad-Szaturska
- PRELEGENT - Magda Pietkiewicz
- PRELEGENT - Anna Daria Nowicka
- PRELEGENT - Robert Kotecki
- PRELEGENT - Elżbieta Kwiatkowska
- PRELEGENT - Małgorzata Czupik
- PRELEGENT - Urząd Pracy
- PRELEGENT - Profilaktyka Uzależnień
- PRELEGENT - Naczelna Izba Lekarska
Elżbieta Kwiatkowska
dr Elżbieta Kwiatkowska - doktor nauk społecznych, autorka wyróżnionej rozprawy poświęconej rozwojowi kompetencji społecznych, z rozległym doświadczeniem
w obszarze kształcenia dorosłych, zarządzania zasobami ludzkimi oraz realizacji projektów edukacyjnych, badawczych i informatycznych. Jako prezes zarządu Green Education Institute realizuje misję troski o środowisko i podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju poprzez edukację i podnoszenie świadomości społecznej. Jest również wykładowczynią z wieloletnim doświadczeniem na kierunkach związanych
z zarządzaniem i edukacją, gdzie z pasją wprowadza nowatorskie metody nauczania, łącząc teorię z praktyką biznesową oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami. Prowadzi zajęcia, w których przekłada zaawansowaną wiedzę teoretyczną na praktyczne umiejętności, skutecznie przygotowując słuchaczy do efektywnego prowadzenia projektów i zespołów.
Dzięki interdyscyplinarnemu wykształceniu i bogatym doświadczeniom zdobytym
w licznych międzynarodowych projektach i programach, w tym m.in. w "Masters of Didactics" na Ghent University, a także dzięki wieloletniej praktyce w sektorze korporacyjnym, dr Kwiatkowska ma unikalne spojrzenie na funkcjonowanie pracowników i organizacji. Aktywnie uczestniczy w międzynarodowych projektach, takich jak Erasmus+, oraz jest autorką licznych publikacji naukowych poświęconych tematyce wypalenia zawodowego, rozwoju kompetencji społecznych i komunikacji. W 2021 roku, jako członkini zespołu badawczego Sekcji Poradnictwa Pedagogicznego KNP PAN, dr Kwiatkowska uczestniczyła w badaniu nad wypaleniem akademickim, co wzbogaciło jej doświadczenie w obszarze analizy zjawiska wypalenia w środowisku edukacyjnym.
W swoich działaniach skupia się na wzmacnianiu kompetencji pracowników, budowaniu ich odporności na stres oraz doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych. Jej praca jest inspirowana pasją do sztuki, którą integruje w swojej holistycznej koncepcji pracy
z człowiekiem, wzbogacając procesy edukacyjne o kreatywne podejście. Dzięki temu potrafi analizować i wyjaśniać, jak czynniki motywujące wpływają na zaangażowanie
i efektywność pracowników, wspierając bardziej świadome i zrównoważone strategie zarządzania zespołami oraz tworzenie środowisk sprzyjających rozwojowi.