Wprowadzenie do Google Analytics 4
Zapraszamy na kurs "Wprowadzenie do Google Analytics 4". To szczególne szkolenie skierowane do wszystkich profesjonalistów z dziedziny marketingu cyfrowego, którzy pragną zgłębić tajniki działania platformy Google Analytics 4 oraz nauczyć się sprawnego wykorzystywania jej potencjału. Zrozumienie mechanizmów technologicznych jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym świetle marketingu cyfrowego.
W trakcie tego kursu nie tylko odkryjemy przed Tobą wszechstronny potencjał Google Analytics, ale także wyjaśnimy, jak prawidłowo gromadzić oraz analizować dane, aby Twoje strategie marketingowe były oparte na solidnych fundamentach informacyjnych. Skupimy się na przepływie ruchu z witryn internetowych, zgłębimy różnorodne raporty dostępne w obrębie platformy Google Analytics i pokażemy Ci, w jaki sposób dostosować je do indywidualnych potrzeb. Przyjrzymy się też różnicom między Google Analytics 3 a Google Analytics 4.
W trakcie kursu omówimy między innymi:
- Skrótowe wprowadzenie do podejmowania decyzji opartych na danych.
- Kluczowe różnice pomiędzy Google Analytics 3 a Google Analytics 4.
- Proces zakładania i poprawnej konfiguracji konta.
- Przystępne wyjaśnienie modelu danych oraz funkcjonowania nowej analityki.
- Dostępne raporty oraz praktyczne wykorzystanie ich potencjału.
- Zrozumienie istoty eventów oraz konwersji.
- Konfigurację i personalizację raportów dla potrzeb indywidualnych.
- Korzystanie z zaawansowanych raportów eksploracyjnych.
- Limitacje oraz ograniczenia Google Analytics 4.
Wymagania wstępne
- Otwarta głowa 🧠
- Chęć do nauki 🔎
Dlaczego Flying Bisons Academy?
Czy korzystasz z aplikacji KFC albo robisz zakupy przez stronę Hebe? Jeśli tak, to znasz już niektóre z naszych produktów, które tworzyliśmy od samego początku!
Jako Flying Bisons jesteśmy liderem digital konsultingu w Polsce, a misją naszej Akademii jest przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności z obszaru badań, strategii, user experience i product designu.
Prowadzący
Łukasz Białozor, Digital Analytics Lead, Flying Bisons
Łukasz Białozor pracuje we Flying Bisons jako Digital Analytics Lead. Specjalizuje się w Google Analytics, ma także 15 lat doświadczenia w marketingu i tworzeniu produktów internetowych. Łukasz karierę rozpoczął w 2008 roku, gdy zaczął analizować dane z reklam i stron internetowych. Przez lata pogłębiał swoje umiejętności analityczne zarządzając projektami i optymalizując procesy współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i startupami. Łukasz skończył prestiżowy program Digital Marketing Analytics w MIT Sloan School of Management, gdzie zdobył kluczowe umiejętności z zakresu optymalizacji ROI oraz analityki predyktywnej.