Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Rozwój osobisty

Customer Experience Management ✅ Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta

location icon
Centrum Konferencyjne Golden Floor ul. Sienna 39, Warszawa
calendar icon
Od 27 sie 10:00 do 28 sie 17:00
ticket icon
Od 2 152,50 zł

Customer experience management.
Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta

Miejsce szkolenia: Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1750 zł + 23% VAT
Trener: Tomasz Żyminkowski

✅ FIRST MINUTE: udzielamy 10% rabatu przy płatności na minimum 30 dni przed terminem szkolenia

Link do szkolenia na naszej stronie, zapisz się i uzyskać 10% rabatu:  http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... anagement/

Customer experience management. Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta

1. Customer Experience, dużo więcej niż projekt

  • Strategia marki, a strategia Customer Experience
  • Podstawy Customer Experience
  • Customer Experience na świecie
  • Rola kultury organizacyjnej
  • Narzędzia CX wstęp: Customer Voice, Customer Journey, Customer Experience Map

2. Poznanie Klienta: mapping doświadczeń, pomiar i analiza

  • Rola i rodzaje badań w CX oraz źródła informacji o klientach
  • Customer journey (ścieżka podróży klienta) - mappowanie podróży Klienta
  • Pomiar oraz mappowanie doświadczeń klienta w punktach styku na ścieżce
  • Najważniejsze wskaźniki Customer Experience (definiowanie i analiza): NPS, Customer Effort, Advocacy gap
  • Customer Voice w organizacji: komunikacja i zarządzanie close feedback loop

3. Projektowanie doświadczeń

  • Service design, design thinking, human-centred design
  • Praca z mapą doświadczeń,
  • Projektowanie stanów idealnych i interakcji dla kluczowych punktów styku
  • Tworzenie niezbędnych inicjatyw naprawczych
  • Zarządzanie Doświadczeniami Klienta w organizacji

4. Customer experience a doświadczenia pracowników

  • Rola pracowników w strategii customer experience
  • Mappowanie doświadczeń pracowniczych na ścieżce Klienta
  • Wskaźniki Customer Experience, a wskaźniki HR
  • Wdrażanie ulepszeń strukturalnych

5. Strategia Customer Experience

  • Budowanie strategii w oparciu o wizję CX
  • Klient w DNA organizacji
  • Wskaźniki sukcesu
  • Wdrażanie i zarządzanie strategią customer experience

SzkolenieCustomer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Poruszane zagadnienia i ćwiczenia mają na celu praktyczne zaznajomieniesię z głównymi narzędziami używanymi w obszarze badań doświadczeń, tworzenia ścieżek klientów oraz projektowania interakcji Klienta z organizacją. Zgromadzona wiedza pozwoli słuchaczom na tworzenie wyróżniających strategii dla ich organizacji poprzez angażowanie odpowiednich interesariuszy w organizacji i projektowanie doświadczeń, które w rzeczywistości odpowiadają potrzebom klientów.
Customer Experience to nie kolejny projekt w organizacji, to sposób bycia i kultura organizacyjna zbudowana wokół oczekiwań i potrzeb Klienta. Wyposażeni w wiedzę i narzędzia słuchacze będą mogli zacząć zmianę w swoich firmach.

Lub jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami: beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl


KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie Atrium
31 grudnia 2020, 17:00 2 152,50 zł