Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Rozwój osobisty

Customer Experience Management ✅ Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta

location icon
ONLINE ul. Sienna 39, Warszawa
calendar icon
Od 6 wrz 10:00 do 7 wrz 15:00
ticket icon
Od 1 783,50 zł

Customer experience management

Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta

https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/customer-experience-management/

SZKOLENIE ONLINE

GODZINY SZKOLENIA: 10:00-15:00.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy Google Meet

Dla kogo? To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:


pracujesz nad wizerunkiem marki swojego przedsiębiorstwa
zarządzasz relacjami z klientami
chcesz zwiększyć lojalność i poziom zadowolenia klientów
chcesz zwiększyć liczbę rekomendacji twojej firmy i pozytywnego marketingu szeptanego
usługa/produkt twojej firmy potrzebuje odświeżenia lub liftingu i skutecznego wyróżnienia na tle konkurencji
chcesz lepiej rozumieć potrzeby klientów
chcesz tworzyć klientocentryczną kulturę organizacyjną



Forma: online
Przeważająca część szkolenia prowadzona jest w formie warsztatowej - uczestnicy pracują w zespołach wykorzystując narzędzia Customer Experience. Części teoretyczne ilustrowane są studiami przypadków omawianymi z wykorzystaniem zadań problemowych i dyskusji.

Korzyści dla Ciebie:
Dowiesz się jak badać i diagnozować potrzeby klientów wykorzystując narzędzia i dobre praktyki CX
Nauczysz się wyznaczać mierniki CX i projektować doświadczenia
Poznasz, jak wykorzystać CX w strategii marki
Poznasz polskie i zagraniczne przykłady wdrożenia CX
Dowiesz się jak wykorzystać elementy grywalizacji i ekonomii behawioralnej w projektowaniu CX


Dzień I


Customer Experience - wprowadzenie
Strategia marki, a strategia Customer Experience
Podstawy Customer Experience
Dobre praktyki i przykłady Customer Experience
Rola kultury organizacyjnej
Narzędzia CX: Customer Voice, Customer Journey, Customer Experience Map


Poznanie Klienta: mapowanie doświadczeń, pomiar i analiza
Rola i rodzaje badań w CX oraz źródła informacji o klientach
Customer Journey (ścieżka podróży klienta) - mapowanie podróży klienta
Pomiar oraz mapowanie doświadczeń klienta w punktach styku na ścieżce
Najważniejsze wskaźniki CX (definiowanie i analiza): NPS, Customer Effort, Advocacy Gap
Customer Voice w organizacji: komunikacja i wykorzystanie operacyjne i zarządcze informacji (close feedback loop)

Projektowanie doświadczeń
Myślenie projektowe
Service design, Design Thinking
Praca z mapą doświadczeń
Tworzenie niezbędnych inicjatyw naprawczych



Dzień II:
Projektowanie doświadczeń - cd.
Projektowanie stanów idealnych i interakcji dla kluczowych punktów styku
Wykorzystanie grywalizacji i ekonomii behawioralnej

Customer Experience a doświadczenia pracowników
Rola pracowników w strategii CX (employee experience, employer branding i employee engagement)
Mapowanie doświadczeń pracowniczych na ścieżce klienta
Wskaźniki CX a wskaźniki HR
Wdrażanie ulepszeń strukturalnych

Strategia Customer Experience
Budowanie strategii w oparciu o wizję CX
Klient w DNA organizacji - Manager/Zespół CX
Wskaźniki sukcesu
Wdrażanie i zarządzanie strategią CX


Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP lub KFS.
Więcej informacji dostępnych na stronie, w zakładce: DOFINANSOWANIE


KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH 2021

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie Atrium
31 Grudnia 2021, 17:00 1 783,50 zł