IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość Prawo i Podatki Przemysł Nauka i Edukacja Polityka i Gospodarka

Szkolenie Etyka sztucznej inteligencji w praktyce organizacji. Od wymogów do działania

location icon
online
calendar icon
Od 21 cze 10:00 do 21 cze 15:00
ticket icon
Od 553,50 zł

Regulamin szkolenia "Etyka sztucznej inteligencji w praktyce organizacji. Od wymogów do działania"

I. Postanowienia ogólne

1. Szkolenie Etyka sztucznej inteligencji w praktyce organizacji. Od wymogów do działania, zwane w dalszej części Regulaminu "Szkoleniem", odbędzie się 21 czerwca 2023 roku w trybie online.

2. Organizatorem Szkolenia jest Fundacja Humanites - Sztuka Wychowania z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 56/7, 00-695 Warszawa, NIP 524-27-22-596, tel. + 48 22 621 90 11, e-mail: [email protected], zwana w dalszej części Regulaminu "Organizatorem".

3. Oficjalny serwis internetowy Szkolenia znajduje się pod adresem https://app.evenea.pl/event/cetkonferencja4/

4. Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za włączenie wymogów etyki i prawa sztucznej inteligencji do praktyki organizacyjnej: liderów organizacji, inżynierów prowadzących projekty AI, jak również pracowników różnych działów mających do czynienia z obszarami governance, compliance, jak również CSR i ESG.

5. Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Szkolenia pod adresem wskazanym w pkt 3 powyżej.

II. Warunki uczestnictwa

1.Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest uprzednie

a)rejestracja on-line na stronie internetowej Szkolenia w serwisie Evenea,

b)zakup biletu na Szkolenie za pośrednictwem strony internetowej Szkolenia w serwisie Evenea.

Po dopełnieniu ww. warunku osoba staje się uczestnikiem Szkolenia, zwanym dalej "Uczestnikiem".

2.W celu dokonania rejestracji oraz zakupu biletu, o których mowa w pkt 1 powyżej, w formularzu wymagane będzie podanie co najmniej następujących informacji: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, stanowisko, nazwa firmy, dane do faktury (jeśli dotyczy) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora i upublicznienie wizerunku.

3.Bilet oraz link do pobrania faktury zostaną przesłane na adres e-mail podany w formularzu, o którym mowa w pkt 2 powyżej, po dokonaniu płatności przez Uczestnika.

4.Sprzedaż biletów na udział w Szkoleniu odbywa się do dnia 20 czerwca 2023 r. włącznie lub do chwili wyczerpania puli dostępnych miejsc.

5. Link do Szkolenia zostanie przesłany na dzień przed Szkoleniem na adres e-mail podany w formularzu, o którym mowa w pkt. 2 powyżej.

III. Koszty uczestnictwa i płatności

1.Uczestnictwo w Konferencji jest odpłatne i wynosi 450 zł netto (553,50 zł brutto).

2. Wraz z dokonaniem opłaty za bilet Uczestnik upoważnia Organizatora do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz wyraża zgodę na wysłanie jej, bądź linku do jej pobrania, na adres e-mail wskazany w formularzu.

IV. Rezygnacja z uczestnictwa

1.Rezygnacja (odstąpienie) Uczestnika z uczestnictwa w Szkoleniu może nastąpić wyłącznie w drodze oświadczenia przesłanego Organizatorowi drogą elektroniczną lub listem poleconym na adresy Organizatora, o których mowa w pkt I.2. Regulaminu.

2. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty rejestracji i zakupu biletu. (Nie dotyczy uczestników dokonujących zakupu biletów później niż 12 czerwca. 2023 r.)

3.W przypadku dokonania rezygnacji na warunkach określonych w ust. IV.2. niniejszego Regulaminu zwrotowi podlegają wszelkie dokonane dotychczas świadczenia, w szczególności Organizator zwraca Uczestnikowi całość kwoty uiszczonej tytułem zapłaty za bilet .

4.W przypadku rezygnacji Uczestnika z uczestnictwa w Szkoleniu w terminie późniejszym niż 14 dni od daty rejestracji i zakupu biletu zwrot przez Organizatora kwoty uiszczonej tytułem zapłaty za bilet następuje na poniższych warunkach (decyduje data wpływu rezygnacji, o której mowa w ust. IV.1. niniejszego Regulaminu):

a) rezygnacja złożona w terminie do 12 czerwca 2023 r. - zwrot pełnej opłaty,

b) rezygnacja złożona w terminie do 17 czerwca marca 2023 r. - zwrot 50% opłaty,

c) rezygnacja złożona w terminie po 17 czerwca 2023 r. - Uczestnikowi nie przysługuje prawo zwrotu opłaty.

5.Uczestnik w każdej chwili, do końca 20.06.2023, może wyznaczyć na swoje miejsce innego Uczestnika przesyłając informację drogą elektroniczną na adres e-mail Organizatora wskazany w ust. I.2. niniejszego Regulaminu.

V. Reklamacje

1.Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Szkolenia należy kierować do Organizatora w formie pisemnej listem poleconym na adres Organizatora, o którym mowa w ust. I.2. niniejszego Regulaminu, w terminie 7 dni od dnia zakończenia Szkolenia.

2.Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia, a odpowiedź na nie zostanie przesłana w formie pisemnej na adres wskazany przez reklamującego Uczestnika.

VI. Oświadczenie zgody i obowiązek informacyjny

1.Uczestnik dokonując rejestracji zobowiązany jest do wyrażenia zgody na nieodpłatne utrwalenie i wykorzystanie swojego wizerunku przez Organizatora w całości i fragmentach na potrzeby dokumentacji filmowej z wydarzenia dla celów komunikacji wydarzenia przez Organizatora.

2.Uczestnik dokonując rejestracji zobowiązany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji Szkolenia (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej "RODO").

3.Uczestnik dokonując rejestracji uprawniony jest do wyrażenia zgody na wprowadzenie do bazy Fundacji Humanites - Sztuka Wychowania i przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych w formularzu, w szczególności w postaci imienia, nazwiska, telefonu oraz adres e-mail, w celu informowania drogą poczty elektronicznej o działaniach oraz ofercie produktów i usług Fundacji Humanites - Sztuka Wychowania zgodnie z celami statutowymi Fundacji, stosowanie do art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

4.Administratorem danych osobowych Uczestnika zgromadzonych w związku ze Szkoleniem jest Fundacja Humanites - Sztuka Wychowania z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 56/7, 00-695 Warszawa (dalej "Fundacja").

5.Fundacja posiada wyznaczonego inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod nr tel. 504 144 784 lub e-mailem: [email protected].

6.Celem przetwarzania danych osobowych Uczestnika jest umożliwienie kontaktu z Uczestnikiem w związku ze zgłoszeniem uczestnictwa w szkoleniu "Etyka sztucznej inteligencji w praktyce organizacji. Od wymogów do działania" lub w innych inicjatywach społecznych podejmowanych przez Fundację, a które odbywać się będzie wyłącznie za Pani/Pana zgodą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

7.Dane osobowe Uczestnika mogą być odbierane przez osoby współpracujące z Fundacją przy inicjatywach lub wydarzeniach, na potrzeby których dane będą przetwarzane; dane mogą być także przekazane podwykonawcom lub współpracownikom, doradcom (podatkowym, prawnym) Fundacji.

8.Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane - do państwa trzeciego - poza Europejski Obszar Gospodarczy; dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez czas niezbędny do zrealizowania celu lub do czasu wycofania zgody na ich wykorzystanie.

9.Uczestnikowi przysługuje prawo do żądania od Fundacji dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych.

10.Uczestnikowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed cofnięciem zgody.

11.Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

12.Podanie przez Uczestnika danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednakże zaniechanie w tym zakresie powoduje niemożliwość uczestnictwa w realizacji celu określonego w pkt I.1. powyżej.

13.Uczestnik Szkolenia oświadcza, że dane i informacje zawarte w formularzu zgłoszeniowym są zgodne z prawdą.

14.Zarejestrowanie się jako Uczestnik Szkolenia jest potwierdzeniem zapoznania się i akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu.

VIII. Postanowienia końcowe

1.Organizator ustala program Szkolenia oraz ma prawo dokonywania w nim zmian także w dniu, w którym odbywa się Szkolenie, w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego, o czym informuje Uczestników.

2.Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania Szkolenia z istotnych, niedających się wcześniej przewidzieć przyczyn.

3.Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu będą w pierwszej kolejności rozpatrywane na drodze polubownej.

4.Wszelkie wątpliwości w zakresie rozumienia zapisów Regulaminu wyjaśnia Organizator.

5.Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Szkolenia.

6.Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem opublikowania zaktualizowanej treści Regulaminu na stronie internetowej Konferencji, o czym Uczestnicy zostają niezwłocznie informowani z wykorzystaniem podanych przez nich adresów e-mail.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet do uczestnictwa w formie on-line (450 zł +VAT)
już niedostępne 553,50 zł -