Konferencja dla Właścicieli Biur Rachunkowych, Księgowych oraz Przedsiębiorców "ZMIANY PODATKOWE 2025"
Z ogromną przyjemnością zapraszam Was na Konferencję, którą mam zaszczyt organizować w dniach od 5 do 7 grudnia 2024r w Zamku w Janowie Podlaskim. Ze względu na tak fantastyczny odzew po poprzedniej Konferencji (za co Wam bardzo dziękuję) postanowiłam wyjść na przeciw Waszym oczekiwaniom i pójść o krok dalej, zmienić formułę tej Konferencji i zrobić tym razem wydarzenie trzydniowe
Nauczona doświadczeniem wiem już, że większość z Was przyjeżdża dzień wcześniej na Konferencję, żeby się pointergować i pobyć ze sobą trochę dłużej i to jest właśnie cudowne
W tamtym roku na biforek przyjechało do nas ponad 60 osób i byłoby pewnie jeszcze więcej, gdybym wcześniej nie zamknęła zapisów. Natomiast dużo osób wyjechało drugiego dnia Konferencji zaraz po obiedzie i straciło wykłady z drugiego dnia, dlatego zdecydowałam, że w tym roku zrobimy trochę inaczej. Postanowiłam zamiast biforka, zrobić pierwszy dzień Konferencji, z tym, że nie od samego rana, tylko od godziny 15.00, żeby wszyscy mogli spokojnie dojechać. Wiem również z własnego doświadczenia, że nie po samą wiedzę jedzie się na Konferencję, a także po to, żeby się spotkać, pogadać, poznać nowych ludzi, nawiązać nowe relacje i kontakty biznesowe, no i po prostu pobyć ze sobą, więc postanowiłam dać Wam dużo więcej czasu wolnego i robić dłuższe przerwy między wykładami, żeby można się było nagadać do woli :) Pierwszego dnia chciałabym zapewnić Wam atrakcję w postaci zwiedzania Stadniny Koni w Janowie Podlaskim, następnie szkolenie miękkie, a potem szybka kolacja i wstępna impreza integracyjna. Drugiego dnia będę głównie wykłady na temat zmian podatkowych i zusowskich na 2025 rok, ale nie tylko. A wieczorem planujemy uroczystą kolację oraz główną imprezę integracyjną do godz. 2 nad ranem. Natomiast trzeciego dnia będzie wymiana doświadczeń i panel dyskusyjny dotyczący usprawnień, udogodnień i automatyzacji w biurze rachunkowym. Ponadto porozmawiamy także o rozwoju zawodowym i osobistym przedsiębiorcy, jak ważne jest to, żeby inwestować w siebie :) Natomiast po obiedzie nie planujemy już wykładów, ani warsztatów, tylko relaks, odpoczynek i powrót do domu.
Cena za 3 dni Konferencji wraz z uroczystą kolacją dn. 06.12.2024 oraz kolacją powitalną i wstępną imprezą integracyjną w dniu 05.12.2024r wynosi 1890,00 zł netto.
Postanowiliśmy jednak zrobić przedsprzedaż biletów do dnia 30.06.2024r. w cenie promocyjnej 1790 zł. netto. Kod rabatowy: ZAMEK
Dla członków KIBR oraz członków OSCBR mamy rabat w wysokości 10% od ceny wyjściowej, czyli 1701 zł. netto do dnia 30.06.2024r. - kod rabatowy będzie dostępny na stronach KIBR oraz OSCBR lub napiszcie do mnie na priv, to Wam podam :)
Jeśli ktoś chciałby przyjechać do nas drugiego dnia Konferencji, czyli 06.12.2024r., wtedy cena wyjściowa wynosi 1690 zł. netto minus ewentualne rabaty, tj. 1521 zł. netto dla członków KIBR i OSCBR oraz 1590 zł. netto dla pozostałych uczestników w ramach przedsprzedaży do dnia 30.06.2024r.
Jeśli jednak nie jesteście jeszcze członkami powyższych organizacji, a chcielibyście nimi zostać i przy okazji zapłacić niższą cenę za Konferencję, to zapraszam na priv po szczegóły lub proszę o telefon. Mój numer telefonu jest podany poniżej :)
Do podanych wyżej kwot trzeba doliczyć 23% VAT.
W cenie biletu jest udział w Konferencji, dwa obiady, przerwy kawowe, materiały i prezentacje oraz w zależności od zakupionego biletu albo jedna, albo dwie kolacje wraz z imprezami integracyjnymi 😊
No i jest jeszcze coś - w cenie biletu mamy również OPEN BAR - czyli cały alkohol i drink bar będzie dostępny dla Was gratis 😊
W tamtym roku, dla wielu uczestników była to ogromna niespodzianka, a tym razem mogę to już powiedzieć otwarcie 😊
Bilety będą dostępne od dnia 12.06.2024r. od godz. 12.00.
Dodam, że ilość miejsc jest ograniczona!
Zarezerwowałam dla Was 60 pokoi w atrakcyjnych cenach i wiem, że już dużo osób dokonało rezerwacji. Pamiętajcie tylko, żeby nie rezerwować przez booking, tylko lepiej zadzwonić osobiście do Zamku w Janowie Podlaskim, bo na hasło "Konferencja Podatkowa Siedlce" dostaniecie spory rabat :)
Ceny pokoi dla uczestników Konferencji przedstawiają się następująco w rozróżnieniu na standard Zamek oraz Podzamcze.
Pokój jednoosobowy Zamek 320 zł netto + 8% VAT = 345,60 zł. brutto
Pokój dwuosobowy Zamek 370 zł netto + 8% VAT = 399,60 zł. brutto
Pokój jednoosobowy Podzamcze 270 zł netto + 8% VAT = 291,60 zł. brutto
Pokój dwuosobowy Podzamcze 320 zł netto + 8% VAT = 345,60 zł. brutto
Podaję numer telefonu do Hotelu: 83 3790850
oraz link, gdzie podane są dane kontaktowe oraz wszystkie namiary: https://www.zamekjanowpodlaski.pl/kontakt
Rezerwacja pokoi - we własnym zakresie! Informuję, iż liczba miejsc jest ograniczona!
Parking dla uczestników Konferencji jest DARMOWY!
Podaję link do wydarzenia na Facebooku, gdzie podane są wszystkie szczegóły odnośnie Konferencji oraz opisy Prelegentów i Partnerów:
https://www.facebook.com/events/303969892577564
A wszystkich zapracowanych i tych którzy nie mogą z jakichś powodów przyjechać na Konferencję stacjonarną do Zamku w Janowie Podlaskim, a chcieliby w niej uczestniczyć, zapraszamy na Konferencję ONLINE.
W związku z tym, że miejsca na Konferencję stacjonarną już się kończą, a zainteresowanie jest nadal bardzo duże i mamy wiele zapytań o dostęp Online do wydarzenia, podobnie jak w poprzednim roku, zdecydowaliśmy się wyjść na przeciw Waszym oczekiwaniom i zrobić Konferencję Online.
Konferencja Online odbędzie się w dniu 6 grudnia 2024r. podczas trwania Konferencji stacjonarnej w Zamku w Janowie Podlaskim.
Szczegóły oraz agenda konferencji online: https://www.facebook.com/events/1483841065576497
Podaję link do zakupu biletów oraz rezerwacji miejsc na Konferencję online: https://app.evenea.pl/event/zmianypodatkowe20
Poniżej przedstawiam Wam wstępną agendę:
05.12.2024
15.00 - 16.00 Powitanie uczestników oraz rejestracja i zameldowanie w Hotelu
16.00 - 18.00 Zwiedzanie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim - atrakcja turystyczna
18.15 - 19.45 Neurokomunikacja - podstawową umiejętnością w biznesie - Witold Cassetti (Europa da się lubić)
20.00 - 24.00 Kolacja i wstępna impreza integracyjna
06.12.2024
08.00 - 09.00 Śniadanie oraz poranna kawa
09.00 - 09.20 Rejestracja uczestników
09.20 - 09.30 Powitanie uczestników i uroczyste rozpoczęcie Konferencji
09.30 - 10.45 Zmiany w VAT od 2025 roku + dodatkowe zapisy w umowie o świadczenie usług księgowych w związku z nadchodzącym KSeF - Marcin Zarzycki - Adwokat i Doradca Podatkowy
10.45 - 11.30 Zmiany w CIT od 2025 roku - Grzegorz Niebudek - Adwokat i Doradca Podatkowy
11.30 - 11.50 Przerwa kawowa
11.50 - 12.45 Zmiany w PIT od 2025 roku - Patrycja Kubiesa - Doradca Podatkowy
12.45 - 13.40 Zmiany w Prawie Pracy od 2025 roku - Monika Brzostkowska - Doradca Podatkowy
13.40 - 14.10 Panel partnerski
14.10 - 15.10 Obiad
15.10 - 16.10 Zmiany w składce zdrowotnej od 2025 r. oraz wakacje składkowe ZUS - Izabela Leśniewska - Doradca podatkowy
16.10 - 17.20 (De) motywacja - żeby nam się chciało, tak jak nam się nie chce? - Monika Reszko
17.20 - 17.50 Panel partnerski
17.50 - 18.00 Wspólne zdjęcie
18.00 - 20.00 Czas wolny - relaks w strefie Wellness - basen, jacuzzi, SPA oraz stera saun
20.00 - 2.00 Kolacja oraz impreza integracyjna
07.12.2023
08.00 - 10.00 Śniadanie i wymeldowanie z hotelu
10.00 - 11.30 Usprawniania, udogodnienia i automatyzacja w biurze rachunkowym - panel dyskusyjny i wymiana doświadczeń - jakich programów używamy, co chcielibyśmy zmienić lub wdrożyć w naszych biurach i jak możemy udoskonalić naszą pracę? - Kamila Cieszkowska oraz Katarzyna Świętochowska
11.30 - 11.50 Przerwa kawowa
11.50 - 13.20 Rozwój biura rachunkowego oraz rozwój zawodowy i osobisty - panel dyskusyjny i wymiana doświadczeń - Żaneta Hejne i Katarzyna Świętochowska oraz każdy, kto będzie chciał zabrać głos i podzielić się z nami swoim doświadczeniem
13.20 - 13.40 Panel partnerski
13.40 - 13.50 Zakończenie i podsumowanie Konferencji
13.50 - 14.00 Wspólne zdjęcia na koniec
14.00 - 15.00 Obiad
od 15.00 Czas wolny - relaks, odpoczynek lub podróż do domu :)
Do grudnia mamy jeszcze dużo czasu, więc powyższa agenda może ulec zmianie, ale wstępny zarys już jest i prelegenci też już są potwierdzeni
To będzie już moje czwarte wydarzenie, które będę miała przyjemność organizować i mam nadzieję, że tym razem również nie zawiodę Waszego zaufania 🥰
Ta Konferencja jest w zasadzie dla wszystkich, dla właścicieli biur rachunkowych, dla księgowych oraz dla przedsiębiorców - każdy może z tego wynieść coś dla siebie 😊
Tym razem spotykamy się w przepięknym miejscu, gdzie na dodatek jest SPA i strefa Wellness - basen, jacuzzi oraz strefa saun, gdzie będzie można sobie odpocząć i się zrelaksować Dzięki temu będziemy mogli się jeszcze lepiej poznać, wspólnie się pobawić i przede wszystkim odstresować oraz odpocząć od codzienności 😊
Szczegółowe informacje odnośnie prelegentów i partnerów Konferencji, przekażę Państwu w najbliższym czasie, ale zapewniam, iż Prelegenci, których zaprosiłam do udziału w tej Konferencji, to wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach. Ich dotychczasowy dorobek oraz doświadczenie, są gwarancją rzetelnej i praktycznej wiedzy, potrzebnej do rozwoju Waszego biznesu. 😊
I jeszcze coś - osoby, które są zdecydowane wziąć udział w tej Konferencji, zapraszam do prywatnej grupy na Facebooku, która została utworzona do celów organizacyjnych związanych z Konferencją (oczywiście jeśli jeszcze Was tam nie ma) 😊
Poniżej podaję link:
https://www.facebook.com/groups/353994713978021
Dane kontaktowe:
Kancelaria Podatkowa Katarzyna Świętochowska
08-110 Siedlce, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 47
tel. 503110076
email: [email protected]; [email protected]
Informujemy, iż:
1. Rezygnacja z udziału w Konferencji i zwrot poniesionych opłat za Konferencję jest możliwy w przypadku pisemnego zgłoszenia na formularzu: FORMULARZ ZWROTU OPŁAT. Formularz należy odesłać mailem na adres: [email protected]. do dnia 05.10.2024r. Po upływie tego terminu Organizator nie zwraca uiszczonych opłat, nawet w przypadku rezygnacji uczestnika.
2. Organizator dopuszcza możliwość udziału w Konferencji innego uczestnika niż wskazanego w formularzu elektronicznym. Wskazanie nowego uczestnika wymaga formy pisemnej, tzn. przesłanie informacji o zmianie na adres email: [email protected].
3. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji oraz zmiany agendy lub prelegentów z przyczyn niezależnych od Organizatora.
4. Ponadto informujemy, iż Państwa dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby organizacji Konferencji oraz rejestracji uczestników.
Zapraszamy serdecznie 😊