Komunikacja zaawansowana z wywieraniem wpływu (online)
KOMUNIKACJA ZAAWANSOWANA Z WYWIERANIEM WPŁYWU
Wiesz, że większość problemów związana jest z niewłaściwą komunikacją, a większość sukcesów z efektywnym i skutecznym porozumiewaniem się?
Masz świadomość, że prowadząc rozmowę z dowolną osobą wywierasz na nią wpływ - a ona na Ciebie?
Chcesz nauczyć się kierować rozmową i rozpoznawać techniki perswazyjne?
Z KODEM RABATOWYM OTRZYMANYM PRZY ZAKUPIE SZKOLENIA " KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA (ONLINE)" OTRZYMASZ 20% RABATU NA TO SZKOLENIE
CO OSIĄGNIESZ DZIĘKI TEMU WARSZTATOWI?
Będziesz dostosowywać sposób komunikacji do percepcji rozmówcy.
Nauczysz się korzystać z parafrazy oraz z pytań, aby świadomie wywierać wpływ w czasie rozmowy.
Dowiesz się jak stosować kontrargumentację w dyskusji, a które zwroty są "strzałami w kolano".
PROGRAM
1. Parafraza w procesie komunikacji
a. Rola parafrazy
b. Stosowanie poprawnej parafrazy
c. Wykorzystanie konstrukcji parafrazowej w procesie wywierania wpływu
2. Słowa i zwroty osłabiające proces wywierania wpływu w komunikacji
a. Osłabiacze i protezy językowe
b. "Strzały w kolano" i zwroty przeciwskuteczne
c. Świadome używanie konstrukcji słownych z wyrażeniem "nie"
3. Stosowanie kontrargumentacji w dyskusji
a. Najczęściej występujące błędy w kontrargumentacji
b. Najważniejsze techniki konrargumentacji i przekonywania do swoich racji
4. Pytania w procesie komunikacji i świadome kierowanie rozmową
a. Pytania zamknięte
b. Pytania otwarte
c. Pytania alternatywne
5. Asertywność i techniki asertywne
a. Krótka charakterystyka zachowań asertywnych
b. Rola i stosowanie komunikatu typu JA
c. Asertywna procedura 4 kroków
6. Metaprogramy w procesie efektywnej komunikacji i wywierania wpływu
a. Sposoby rozpoznawania metaprogramów rozmówcy
b. Dostosowanie komunikatu do metaprogramu rozmówcy
TRENER
Roman Iwasieczko - trener, coach ICC, master NLP, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, kompetencji interpersonalnych, negocjacyjnych, motywacyjnych i menedżerskich w standardzie HRDBP. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, tworzeniem zespołów, rekrutacjami i coachingiem. Zarządzał zespołami w międzynarodowych korporacjach oraz w mniejszych polskich firmach. Tworzy i realizuje badania typu AC i DC oraz oceny 360 stopni. Jego motto trenerskie to "Profesjonalizm z poczuciem humoru" - bo nawet najmądrzejsze szkolenia nie mogą być nudne.
O czym warto pamiętać przed warsztatem
- Aby dołączyć do szkolenia należy kliknąć w link, który otrzymasz na maila
- Przygotuj komputer z kamerą i mikrofonem oraz pamiętaj, aby je włączyć 😊
- Zadbaj dostęp i połączenie z internetem
- Znajdź miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał i będzie można aktywnie uczestniczyć w szkoleniu (np. swobodnie mówić)
- Wycisz, a najlepiej wyłącz telefon i zostaw go poza zasięgiem wzroku, aby nie odwracał Twojej uwagi - nie musisz patrzeć na zegar - na pewno zauważysz przerwę i koniec warsztatu
- Ten warsztat jest dla Ciebie - w każdej chwili zadawaj pytania, zabieraj głos - im bardziej aktywny udział, tym większe korzyści