Komunikacja interpersonalna (online)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Ile kosztują błędy komunikacyjne - w zespole, w firmie lub w życiu prywatnym?
Wszyscy mówią niby tym samym językiem, a wokół tyle nieporozumień i braku zrozumienia?
A może warto zmienić coś w komunikacji, aby wyeliminować większość sytuacji konfliktowych oraz strat - materialnych i emocjonalnych.
PO ZAKUPIE TEGO SZKOLENIA OTRZYMASZ KOD NA 20% RABATU NA SZKOLENIE "KOMUNIKACJA ZAAWANSOWANA Z WYWIERANIEM WPŁYWU (ONLINE)"
CO OSIĄGNIESZ DZIĘKI TEMU WARSZTATOWI?
Zlikwidujesz bariery komunikacyjne i będziesz stosować techniki aktywnego słuchania.
Zaczniesz świadomie wykorzystywać mowę ciała, wzmocnisz swój przekaz, a Twoje wypowiedzi będą konstruowane tak, aby zostały zapamiętane.
PROGRAM
1. Wprowadzenie - podstawowe zasady komunikacji interpersonalnej
a. nie można się nie komunikować
b. sensem przekazu jest jego odbiór
c. mapa to nie teren
2. Kanały komunikacji
a. treść (słowa)
b. forma (ton głosu)
c. mowa ciała (komunikacja niewerbalna)
3. Komunikacja bezpośrednia vs online
4. Komunikacja niewerbalna
a. stereotypy związane z interpretacją mowy ciała
b. rzeczywiste znaczenie gestów i sygnałów niewerbalnych
c. wzmacnianie wiarygodności przekazu za pomocą mowy ciała
5. Pułapki psychologiczne w komunikacji i sposoby ich unikania
6. Komunikacja pełną paleta barw, czyli style interpersonalne w praktyce
a. ekspresja (żółty)
b. porządkowanie (niebieski)
c. działanie (czerwony)
d. harmonia (zielony)
7. Dostosowywanie stylu komunikacji do rozmówcy
TRENER
Roman Iwasieczko - trener, coach ICC, master NLP, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, kompetencji interpersonalnych, negocjacyjnych, motywacyjnych i menedżerskich w standardzie HRDBP. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, tworzeniem zespołów, rekrutacjami i coachingiem. Zarządzał zespołami w międzynarodowych korporacjach oraz w mniejszych polskich firmach. Tworzy i realizuje badania typu AC i DC oraz oceny 360 stopni. Jego motto trenerskie to "Profesjonalizm z poczuciem humoru" - bo nawet najmądrzejsze szkolenia nie mogą być nudne.
O czym warto pamiętać przed warsztatem
- Aby dołączyć do szkolenia należy kliknąć w link, który otrzymasz na maila
- Przygotuj komputer z kamerą i mikrofonem oraz pamiętaj, aby je włączyć 😊
- Zadbaj dostęp i połączenie z internetem
- Znajdź miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał i będzie można aktywnie uczestniczyć w szkoleniu (np. swobodnie mówić)
- Wycisz, a najlepiej wyłącz telefon i zostaw go poza zasięgiem wzroku, aby nie odwracał Twojej uwagi - nie musisz patrzeć na zegar - na pewno zauważysz przerwę i koniec warsztatu
- Ten warsztat jest dla Ciebie - w każdej chwili zadawaj pytania, zabieraj głos - im bardziej aktywny udział, tym większe korzyści