Zarządzanie Sprzedaż Kursy online Komunikacja i wystąpienia publiczne Rozwój osobisty Biznes i Przedsiędsiębiorczość Nauka i Edukacja

Negocjacje sprzedażowe, zakupowe i biznesowe (online)

location icon
online
calendar icon
Od 9 wrz 9:00 do 10 wrz 17:00
ticket icon
Od 4 335,00 zł

NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE, ZAKUPOWE I BIZNESOWE (online)

2 dni (16 godzin) - zajęcia online w godz. 9:00-17:00

CEL SZKOLENIA:
Nabycie przez kadrę pracowników różnych szczebli, mających kontakt z negocjacjami wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu negocjacji sprzedażowych, zakupowych oraz negocjacji w innych sytuacjach biznesowych.

PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK:
  • potrafi budować trwałe relacje biznesowe oraz przewagę negocjacyjną w oparciu o umiejętność diagnozy osobowości partnera negocjacyjnego; 
  • wie na czym polega i potrafi zastosować BATNA w praktyce; 
  • potrafi budować strategie i stosować właściwe tyle negocjacyjne; 
  • świadomie wykorzystuje mowę ciała podczas rozmów biznesowych; 
  • dostosuje techniki negocjacyjne oraz techniki wychodzenia z impasu do osobowości rozmówców; 
  • potrafi rozpoznawać potrzeby partnera negocjacyjnego; 
  • potrafi budować przewagę negocjacyjną; 
  • profesjonalne zarządza otoczeniem i sceną negocjacyjną w negocjacjach indywidualnych;
  • aranżuje otoczenie i komunikację niewerbalną do budowania przewagi psychologicznej;
  • opracuje język argumentacji i niewerbalne sposoby wywierania presji w ramach taktyk negocjacyjnych;
  • eliminuje błędne zwroty oraz zachowania budując pozytywne i trwałe relacje z partnerami negocjacyjnymi;
  • opanuje wiedzę na temat swoich mocnych stron i kluczowych obszarów do rozwoju.



PROGRAM

1. Przygotowanie do otwarcia negocjacji

a. Wpływ typów osobowości na budowanie relacji biznesowych oraz ich rola w negocjacjach

b. Rozpoznanie potrzeb partnera negocjacyjnego - pytania i ich rodzaje

c. Rozpoznanie stylu interpersonalnego partnera negocjacyjnego

d. Style negocjacyjne i strategie ich użycia


2. Przygotowanie do negocjacji cenowych - czyli jak zaplanować sukces negocjacyjny, bo brak planu to plan porażki

a. Określenie linii przetargu

b. Punkt otwarcia

c. Punkt docelowy

d. Punkt oparcia

e. Linia dolna

f. Dodatnia i ujemna przestrzeń negocjacyjna


3. Budowanie trwałych relacji biznesowych oraz przewagi negocjacyjnej w oparciu o kompetencje diagnozy osobowości partnera negocjacyjnego

a. Budowanie wiarygodności

b. Budowanie zaufania

c. Budowanie dobrych relacji

d. Techniki negocjacyjne oparte na relacjach


4. Profesjonalne zarządzanie otoczeniem i sceną negocjacyjną w negocjacjach indywidualnych

a. Otoczenie i scena negocjacyjna w budowaniu przewagi psychologicznej

b. Kształtowanie pożądanego miejsca rozmowy negocjacyjnej

c. Radzenie sobie w sytuacjach dyskomfortowych związanych z otoczeniem negocjacyjnym


5. Kontrolowanie i świadome operowanie mową ciała w ramach rozmowy negocjacyjnej

a. Mowa ciała a otwarcie negocjacji

b. Wpływ sposobu przywitania się i budowanie przewagi mową ciała

c. Jak czytać najbardziej popularne zachowania

d. Wskaźniki kłamstwa z ruchu gałek ocznych

e. Budowanie relacji za pomocą mowy ciała i sposoby angażowania drugiej strony

f. Świadome operowanie kontaktem wzrokowym

g. Czego unikać w naszej mowie ciała - najczęściej występujące błędy

h. Uświadomienie potencjalnych szans i zagrożeń wynikających z posiadanych cech temperamentu uczestnika i jego typu osobowości


6. Stosowane w praktyce techniki negocjacyjne umożliwiających skuteczne i świadome osiąganie wyznaczonych celów

a. Poprawne sposoby stosowania technik

b. Metody obrony przed technikami i trikami negocjacyjnymi


7. Argumentacja w negocjacjach, jak przekonywać w biznesie

a. Argumentacja dedukcyjna i indukcyjna

b. Argumentacja dostosowana do stylów osobowości - czyli rola argumentów logicznych i emocjonalnych w negocjacjach

c. Błędy w języku korzyści - czyli kiedy nieświadomie argumentujemy wadami

d. "Strzały w kolano" - czyli najczęstsze błędy w argumentacji

e. Wykorzystanie metaprogramu kierunku motywacji


8. BATNA w praktyce - czyli sposób budowania siły negocjacyjnej

a. Budowanie własnej siły negocjacyjnej

b. Sposoby obniżania siły negocjacyjnej drugiej strony


9. Zasady negocjacji, czyli co musisz wiedzieć zanim zaczniesz negocjować


10. Sposoby wychodzenia z impasu oraz stosowanie impasu jako zagrywki taktycznej


11. Zasady dokonywania ustępstw


12. Błędy, zwroty i zachowania, których koniecznie trzeba unikać

a. "Utarte" błędy - bo wszyscy tak robią

b. Uleganie konwencjom negocjacyjnym

c. Zakazane pytania

d. Zachowania typu "chciałem dobrze, a wyszło inaczej"


TRENER
Roman Iwasieczko - trener, coach ICC, master NLP, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, kompetencji interpersonalnych, negocjacyjnych, motywacyjnych i menedżerskich w standardzie HRDBP. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, tworzeniem zespołów, rekrutacjami i coachingiem. Zarządzał zespołami w międzynarodowych korporacjach oraz w mniejszych polskich firmach. Tworzy i realizuje badania typu AC i DC oraz oceny 360 stopni. Jego motto trenerskie to "Profesjonalizm z poczuciem humoru" - bo nawet najmądrzejsze szkolenia nie mogą być nudne.




Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Negocjacje sprzedażowe, zakupowe i biznesowe (online) Negocjacje sprzedażowe, zakupowe i biznesowe (online)

Negocjacje sprzedażowe, zakupowe i biznesowe (online)

już niedostępne 4 335,00 zł -